quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef WeebI het volgende:
Pepe
Vuile aap die alleen maar kan trappen en schoppen en nu schakelt ie ook nog Hongarije praktisch uit.![]()
Mwa als je eerlijk bent zouden ze nooit die tweede plaats verdienen. Ze geven het nu wel weg, maar dat komt omdat ze nu alle 'moeilijke' landen op een rij krijgen. Zweden afgelopen weekend, nu Portugal en volgende speeldag staat Portugal alweer op het programma. Op 14 oktober wacht zelfs Denemarken nog in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Hongarije lijkt wel faalangst te hebebn, ze stonden zo goed en verkwisten alles.
En dan wordt het nog lastig om Zweden voor te blijven, lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef WeebI het volgende:
Bij winst van Denemarken is Portugal sowieso uitgeschakeld voor de eerste plaats.
Dan moeten ze eerst Zweden eens in zien te halen, lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan wordt het nog lastig om Zweden voor te blijven, lijkt me.
Denemarken - Zweden 2-2 EK 2004quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
Zweden moet niet van Denemarken gaan verliezen dan, in Kopenhagen. Reken maar dat Denen gebrand zijn op een zege. Dat is zoiets al Nederland-Duitsland.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Denemarken - Zweden 2-2 EK 2004
Engeland![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |