Oke, let op... De conclusies die ik uit deze fijn uitgebreide mail trek zijn de volgende.quote:Beste mevrouw xxx,
Erg leuk dat jullie zo serieus bezig zijn, dat maakt mij erg vrolijk.
Vroeger bestelde wij inderdaad voer bij Carnibest, helaas is dat financieel niet meer haalbaar. Op dit moment nemen wij vlees af bij de firma Mulder diervoeding. De bestellingen worden op pallet om de 14 dagen aan huis afgeleverd en komen rechtstreeks van de fabrikant.
Verder kopen vrijwilligers vers vlees bij Kivo diervoeding in Veldhoven. Ecologisch vlees speciaal voor een van onze honden komt via een verkooppunt van Carnibest en wordt gesponsord door een van onze vrijwilligers. Dierenthuis krijgt een speciale prijs omdat ze groot afneemt. Op dit moment zijn al onze vriezers gevuld. Slagers zijn veel te duur, hebben onze hoeveelheden nooit op voorraad en het voer is niet compleet, we moeten dan vitaminen rijst en groenten gaan toevoegen.
De katten krijgen eendagskuikens die in 10 kg verpakking diep bevroren worden geleverd. Wat we wel altijd in huis hebben is rundergehakt (vaak in de reklame) voor het geven van de medicatie, maar ook onze tandenloze aids en leucosekatjes zijn er dol op. Onze vrijwilligers willen alleen geen gehakt in huis hebben van dieren die volgens islamistische traditie geslacht worden.
Ik weet natuurlijk niet hoe groot het budget is, maar soms wordt er soep voor de dieren gekookt waar groenten rijst en kip of rundvlees doorheen gaat, ze zijn er dol op.
Hopelijk heeft u wat aan deze informatie. Mocht u met deze informatie niet uit de voeten kunnen dan kunt u misschien helpen met blikjes Whiskas of Gourmet. Binnenkort moeten wij 1200 katten ontwormen zes dagen lang. Om te kunnen kuren hebben we vele honderden blikken nodig die we nog niet in huis hebben.
Hartelijke groeten,
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
Oeh, even kijken! Dat was 30,-- he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Greys, heb je dat geld van die knuffel al binnen eigenlijk?
Anders ga ik daar nog es achteraan
Yeps, als het goed is zou ze erbij zetten dat het voor de knuffel was.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, even kijken! Dat was 30,-- he?
Het is nog niet binnenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, als het goed is zou ze erbij zetten dat het voor de knuffel was.
Nee, met Kivo hebben ze geen deal volgens mij? Dat kopen vrijwilligers soms daar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Bonnen van Mulders of Kivo dus. Aan de andere kant: blijkbaar hebben ze daar al een deal, misschien gewoon het bedrag op de cheque laten staan zodat ze het geld zelf kunnen omwisselen voor vlees?
Wellicht kan iemand bellen met beide bedrijven en willen zijn in het kader van de actie wel extra bijdragen als wij een waardebon doen, da's ook interessant natuurlijk!
Of we moeten nog een hoop Gourmet/Whiskas kopen.Of rundergehakt, maar dan zit je met het koelingsprobleem dus dat lijkt me niet de beste optie.
quote:
En dan wel of niet nog flink wat pakken rijst?quote:
Klinkt goed! En als je de rijst dan bij een toko haalt istie volgens mij een stuk goedkoper. Toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan wel of niet nog flink wat pakken rijst?
64 euro aan rijst en dan 400 euro Kivo bonnen?
Je moet wel witte rijst hebben, geen zilvervlies oid iig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goed! En als je de rijst dan bij een toko haalt istie volgens mij een stuk goedkoper. Toch?
Of bij de groothandel.
Ik heb van de week geen tijd meer om naar een groothandel te gaan, moet gewoon werkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goed! En als je de rijst dan bij een toko haalt istie volgens mij een stuk goedkoper. Toch?
Of bij de groothandel.
Die zit bij jou om de hoek of bij DTH?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens!
Ik zal overmorgen toch nog eens bellen met die klant van ons; zit er om de hoek en doet (in het groot) in vlees
Van mij wel, maar dat is toch een mod?quote:
Hij heeft sinds hij t heeft overgemaakt bij mij zitten zeiken om groen dus ik wil hem in geen andere kleur meer zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij wel, maar dat is toch een mod?
De meeste mods wilden hun blauwe kleur houden ipv groen.
Oh nou goed dat je het zegt, want het is tot nu toe bijna altijd omgekeerd geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft sinds hij t heeft overgemaakt bij mij zitten zeiken om groen dus ik wil hem in geen andere kleur meer zien
Bij DTHquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Die zit bij jou om de hoek of bij DTH?
Hullo, Koos werkeloos (maar bijna weer met baanquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van de week geen tijd meer om naar een groothandel te gaan, moet gewoon werken
Kan hooguit naar de supermarkt, dat moet wel lukken
En dan witte rijst dus Haar? Geen zilvervlies? Goed dat jij dat weet, want ik wist dat niet!
Jij bedankt voor het halen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:07 schreef draculettetje het volgende:
dank greys voor de overmaking!
Dat Vet? Ik snap het niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:53 schreef Pagan het volgende:
Strega zegt lievv, dat Vet. Geweldig hoor die aktie!!
Vind ik ook prima. Jij hebt volgens mij wat meer plaats in d'n oto he?quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil wel rijst bij de toko halen.
Sorry, ik bedoel, zo lief dat het vetgedrukt, omdat ik er de vorige keer niet bijstond.quote:
Als jij die toko rijst checkt dan horen we het wel. Rijst is zo duur niet, dus wat mij betreft kun je daar gewoon voor 64 euro halen. Is dat accoord met de organisatiechicks?quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb maar 18flessen schoonmaak middel dus dat moet wel passen. Plus een toko in de buurt waar ze volgens mij hele balen rijst verkopen. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit binnen ben geweest.
Wat groter zou ik dit geval misschien wel leuk zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben morgen idd nog vrij, wacht eerst Elies wel ff af en dan ga ik ze bellen.
Cheque op dik papier A4-formaat had ik bedacht?
Iets groters krijgt meneer I. niet uit z'n printert
Als je een PDF maakt van de cheque kan ik hem op A0 formaat laten printen op de TU/equote:Op zondag 6 september 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat groter zou ik dit geval misschien wel leuk zijn.
Even denken hoe we dat zouden kunnen oplossen.
Heeft er iemand nog een briljant idee over?
En anders doen we idd de A4 weer gewoon hoor!
Das wel gaaf!quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een PDF maakt van de cheque kan ik hem op A0 formaat laten printen op de TU/ekost 14 euro geloof ik!
En over de taart: als we dan eens n afspraak met Botervlootje maken, dan maak ik de taart dan wel
Chocolaaaaaa!quote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders van A4 op A3 laten kopieren?
Of zou de kwaliteit dan te erg achteruit gaan?
Ik ga iig deze week ff naar de winkel om een lekker pakketje voor de vrijwilligers te laten maken met koffie, thee, koekjes ed.
Iemand nog suggesties wat er allemaal meer in kan?
Uiteraaaaaaaaaaaaard!quote:
Wat had ik ook al weer? De sterretjestaart toch? Ik ben echt verschrikkelijk... Volgens mij krijg ik de 12e ook nog boekenquote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Muis006 het volgende:
tvp!
Over de baksels: moet ik alles de 12e bakken en meenemen? Of zijn er kopers die het liever op een andere dag hebben?
Ik zie wel ffquote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
Muis, A2 is groot genoeg hoor!
Ing, dat pakket voor de vrijwilligers maken we ook gewoon van het geld van de actie hoor!
Dus leef je uit en laat even weten wat het gekost heeft, dan maak ik het aan je over!
Groot handel als sligro? Ik geloof dat mijn zwager een pasje heeft, ik een rijbewijs, en mn pa een autoquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van de week geen tijd meer om naar een groothandel te gaan, moet gewoon werken
Kan hooguit naar de supermarkt, dat moet wel lukken
En dan witte rijst dus Haar? Geen zilvervlies? Goed dat jij dat weet, want ik wist dat niet!
XL en L passen beide wel.quote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Greys het volgende:
Heb jij morgen nog vrij dan Ing?
Dan zou ik het heel fijn vinden als jij zou willen bellen idd!Ik zit morgen de hele dag op het werk nl.
Misschien alleen even wachten hoe het met Elies d'r klant zit die aan vers vlees doet. Dan kunnen we misschien van elk een waardebon twv 200 euro doen. Kunnen ze ook rundergehakt kopen.
@Qwea, wil je hier nog even roepen of jij dan dat tshirt XL wilt? Of toch in een polo M of L past?
Volgens mij gaat F_R al naar de Toko om rijstquote:Op zondag 6 september 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groot handel als sligro? Ik geloof dat mijn zwager een pasje heeft, ik een rijbewijs, en mn pa een auto
dat zou dus wel moeten lukken. Even onder voorbehoud dat mn zwager een pasje heeft!
okidoki!quote:Op zondag 6 september 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat F_R al naar de Toko om rijst
Ja, boeken staan al klaar! Was ik vergeten mee te geven aan Morrrizzzz.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat had ik ook al weer? De sterretjestaart toch? Ik ben echt verschrikkelijk... Volgens mij krijg ik de 12e ook nog boeken
Anywayzzzz... mijn taart was voor de vrijwilligers (ik pik misschien een klein puntje om mee te nemen), dus dan is de 12e wel handig
Maesquote:Op zondag 6 september 2009 17:47 schreef Maes het volgende:
Lieve actiemeisjes, wat gaat het toch allemaal weer goed, zoveel geld en goeie spullen. Ik heb niet zo actief mee gelezen door vervelende dingen hier en ben nu dus aan het bijlezen.
Ing, fijn dat je er weer bent, leuke vakantie gehad? Volgende week zien we mekaar weer, kan niet wachten![]()
Grote vraag van het moment: Kan ik nog iets doen? Vraag maar hoor ik doe het met veel plezier
Bel haar anders ff om het door te geven...de stiften zijn nu nog warm.quote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Greys kan toch ook wel zelf op een groot papier gaan tekenen. Ik bedoel, ze heeft nu een nieuwe hobby en wie zijn wij om haar dat af te pakken
Fijn hoor een lekkere vakantie kan je weer eventjes op teren.quote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes![]()
Heerlijke vakantie gehad, lekker weer, en lekker eten/drinken. Kan ik wel weer ff op teren![]()
Jouw vervelende tijd ten einde hoop ik?
Heb ook erg veel zin in volgende week!
En euhm....volgens mij hoeft er weinig meer gedaan te worden, we moeten alleen nog ff met vers vlees bezig en dan ist klaar!
Kom je volgende week samen met Greysje?
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenquote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel haar anders ff om het door te geven...de stiften zijn nu nog warm.
Vindt ze vast leuk
quote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenIk breng graag goed nieuws
Arme Greysquote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenIk breng graag goed nieuws
Die doet nu polonaise in der eentje door Bleiswijk gok ik....da's lastig smsje sturen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Greys is zo blij dat ze niet in staat is iets terug te sturen denk ik
Ze gaat ons streng toespreken wanneer ze weer thuis is hoor ik net. Brrrrrr.quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die doet nu polonaise in der eentje door Bleiswijk gok ik....da's lastig smsje sturen.
Komt straks wel....als ze weer een beetje is bijgekomen
quote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze gaat ons streng toespreken wanneer ze weer thuis is hoor ik net. Brrrrrr.
ja, ze zijn niet mooi neequote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, k wil niet twee keer mac eten hoorEn ik eet sowieso nooit menu's dus nooit glazen voor mij, maar gelukkig zijn deze lillik.
1ste keer MD: koffie en kaneeldonutquote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, k wil niet twee keer mac eten hoorEn ik eet sowieso nooit menu's dus nooit glazen voor mij, maar gelukkig zijn deze lillik.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze gaat ons streng toespreken wanneer ze weer thuis is hoor ik net. Brrrrrr.
bij mijn weten zijn die kaneel donuts eruit.quote:Op zondag 6 september 2009 19:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
1ste keer MD: koffie en kaneeldonut![]()
2e keer MD: cheeseburger en kaneeldonut![]()
Menu neem ik ook nooit.
10.47 dacht ikquote:Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook zelf even de NS-site getjekt, ja dus
En om 10:41 komt Hara me vergezellen.
Dat was de enige donut op de hele wereld die ik wel lekker vond,quote:Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
bij mijn weten zijn die kaneel donuts eruit.en cheeseburger heeft MD ook niet
wel hamburgers.
Hoooooi!quote:
De 4 organisjaaaatieshikkies gaan gehuld in groen.quote:& wat was dat gedoe met kleding?
Ahaha! Nog niet geprobeerd, bewaar ik voor wanneer ik echt op mezelf zit,quote:Op zondag 6 september 2009 19:22 schreef Pagan het volgende:
Heey C_Z, hoe eet het servies?
Nee, 10:41.quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
10.47 dacht ik![]()
[..]
Dat was de enige donut op de hele wereld die ik wel lekker vond,. En hoezo geen cheeseburger, sinds wanneer niet?
Tunnel ligt al klaar.quote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoooooi!
[..]
De 4 organisjaaaatieshikkies gaan gehuld in groen.
(denk je aan mijn knispertunnel?)
Ik denk dat ik bij de Mac het volgende neem:
1.) Shake
2.) Mc chicken menuutje. Met Fanta.
Volgens NS 47, maar werk aan het spoor dus stopbusquote:
Alweer? De NS weet ook niet wat ze met dat stuk spoor aanmoeten.quote:Op zondag 6 september 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens NS 47, maar werk aan het spoor dus stopbusJa, mooi niet. Bus kan ik echt helemaal niet tegen
Wil je vader je anders niet naar Meppel brengen?quote:Op zondag 6 september 2009 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens NS 47, maar werk aan het spoor dus stopbusJa, mooi niet. Bus kan ik echt helemaal niet tegen
mac heeft toch nooit cheeseburgers gehad?quote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
10.47 dacht ik![]()
[..]
Dat was de enige donut op de hele wereld die ik wel lekker vond,. En hoezo geen cheeseburger, sinds wanneer niet?
Ech wel!quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
mac heeft toch nooit cheeseburgers gehad?
enkel hamburgers. QP's, MCchickens, Bigmac's, fishfilet, mckroket, ect
Ja, ik ga mn moeder smeken om me naar Meppel te brengen, en dan neem ik Chips ook wel meequote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je vader je anders niet naar Meppel brengen?
Chipsie!
Ik heb maar één keer in mijn leven een burgeriets bij de mac gehaald, en dat was cheeseburger. Volgens de site bestaat het ook nog steeds.quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
mac heeft toch nooit cheeseburgers gehad?
enkel hamburgers. QP's, MCchickens, Bigmac's, fishfilet, mckroket, ect
Hee !quote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je vader je anders niet naar Meppel brengen?
Chipsie!
quote:Op zondag 6 september 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn moeder smeken om me naar Meppel te brengen, en dan neem ik Chips ook wel mee![]()
[..]
Varkens zijn leuk.quote:
Ja, die was jummie...en veul te kortquote:
Oke...dan ist handiger als ze jullie bij de Meppelse Mac afzet, die ligt naast de snelweg.quote:Op zondag 6 september 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn moeder smeken om me naar Meppel te brengen, en dan neem ik Chips ook wel mee![]()
[..]
Jaaaa, kijk maar eens bij www.familiebofkont.nl, daar zijn net twee hele kleine Gascon varkentjes geboren!quote:
Tussen 12.45 en 13.15 bij de Mac in Helmond.quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Is er eigenlijk al een tijd afgesproken voor zaterdag?
Dat vinden ze bij de firma LUSH, hier welbekend, na de veiling, trouwens ook,quote:
Mooi. Dan vertrek ik om 12.15 uur en ben nog ruim op tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 bij de Mac in Helmond.
Maar daar gaan we ongetwijfeld nog 600 keer over discussieren komende week
Ik schop je wel blauwquote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nu mag ik hier ook posten. Maar waar moet ik zijn om weer blauw te worden?
[ afbeelding ]
Ja, mij, geloof ik!quote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Moest Loveless nu trouwens nog iets halen?
Thanks voor je donatie!quote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nu mag ik hier ook posten. Maar waar moet ik zijn om weer blauw te worden?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, mij, geloof ik!
En Maes. Maar die neemt misschien ook haar stiefdochter mee.
Dus of we gaan dan met twee auto's, of met één. Dat overleggen we van de week wel.
Oh!
Oh!
Misschien kan Loveless goed knutselen?![]()
Hij loopt te kutten, it's in his naturequote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks voor je donatie!
En ik dacht dat je blauw wilde blijven, maar Hara stónd er op dat je groen moest!
Want daar zeurde je al tijden over!
YWquote:
Wat weet hara daar nou van johquote:En ik dacht dat je blauw wilde blijven, maar Hara stónd er op dat je groen moest!
Want daar zeurde je al tijden over!
quote:
Kan jij misschien goed knutselen?quote:Op zondag 6 september 2009 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
YW.
[..]
Wat weet hara daar nou van joh.
Komen ze achter, moet jij eens opletten hoe goed ik weg kan sneakenquote:Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te laat, you've been pwnd by the evil Asielchicks
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ja!
Strikvraag!
We moeten een cheque hebben voor zaterdag.
Die kunnen we laten afdrukken via Muis in het groot op karton, maar dan moeten we een pdfje hebben.
Een mooie. Met het bedrag en het FOK! logo en iets met Asielactie 2009 en Pensioen voor Piet Pootje. Zoiets.
Succes!
D'r zit hier nog visite beneden dus euh, *smoeje smoesje smoesje enzo blabla iets dus euh oke doei*.quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ja!
Strikvraag!
We moeten een cheque hebben voor zaterdag.
Die kunnen we laten afdrukken via Muis in het groot op karton, maar dan moeten we een pdfje hebben.
Een mooie. Met het bedrag en het FOK! logo en iets met Asielactie 2009 en Pensioen voor Piet Pootje. Zoiets.
Succes!
Ik ben Loveless zn bitch komende week,quote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en dames, ik ben denk ik niet heel veel aan t FOK!ken komende week, dus als er iets concreets moet worden afgesproken gaarne ff PM'en danwel mailen wanneer dringend. Hara heeft m'n mail wel.
En mij géén Lovelessquote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben Loveless zn bitch komende week,.
Oh, en trouwens, jullie mogen mij zaterdag Hara noemen hoor
Ik kijk gewoon op je tetten t-shirt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anywayquote:
Oh kut jaquote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op je tetten t-shirt.
Bekkie héquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anyway
Gelukkig kan ik altijd de struisvogelpolitiek nog toepassenquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef hecoson het volgende:
isdatzo je bent er zojuist met open ogen ingetuind .
volgens mij is het inderdaad een strikvraag geweest.
Jaaaaaaaaaaaaaaja, ik heb je wel door hoorquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Zeg Loveless, popje, doe mij ook je mailadres dan even PM-en?
Of je 06? Ik zal je niet stalken, maar misschien wel handig als we samen gaan rijden zaterdag!
Ben ik dan zojuist gelollerpwnd door een Asielchickquote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaja, ik heb je wel door hoor.
Dat zeg jij. Ik ga hem de oren van zijn hoofd af leuteren onderweg.quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anyway
Waar de neuk ligt dat eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik ga hem de oren van zijn hoofd af leuteren onderweg.
En het is een flink stukkie rijden naar Aarle-Rixtel
En misschien ga ik hem van de week nog wel een paar keer uit zijn bed bellen, aangezien hij me zojuist zijn nummer heeft gestuurd
Mooi, want zo ga ik je ook noemen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar als je haar daar de hele tijd 'Loveless' bitch' noemt... Wat moeten ze wel niet denkenquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi, want zo ga ik je ook noemen.
Nee Mirandaquote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga Hara Haar noemen zaterdagKayleigh
En Q KweejDenise
En Ing IngIngrid?
En Loveless 'popje'Lennert
quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar als je haar daar de hele tijd 'Loveless' bitch' noemt... Wat moeten ze wel niet denken
Ik kan het editen, kies maar een vrouw-onvriendelijk woord naar keuzequote:Op zondag 6 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
My annunnimmitty, whut are you doewing?
Laat maar staan hoor, so much for anonimity als je met je waffel in het fobo staatquote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het editen, kies maar een vrouw-onvriendelijk woord naar keuze
Happy to helpquote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Ik zeg: niets meer aan doen!
*cheque van to do list streept
Ah, ja, das wel lollig. En dan gewoon een papieren chequeje om daarna te gevenquote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lekker gegeten Greys? Je zat natuurlijk te wiebelen van ongeduld op je stoel na het vrolijke nieuws van Hara![]()
We kunnen alle4 ook een cijfer van het bedrag op de rug zetten en dan " oh ja...we hebben nog wat " en dan omdraaien.
Moeten we natuurlijk wel in de goede volgorde gaan staan
Hehe dacht je dat ik dat zou gaan doen danquote:Op zondag 6 september 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar staan hoor, so much for anonimity als je met je waffel in het fobo staat
Nulzesnr vermelden hier gaat me dan weet iets te ver, dus dat liever niet
Bel Maes maar; maandag, dinsdag en woensdag shirtje knutselenquote:Op zondag 6 september 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh! Dat vind ik echt een leuk idee Ing!
Dus we moeten ook nog rugnummers
En dan een kleine cheque om te geven inderdaad!
WHOEEEEEEEE!
Wie is Lucky Luke danquote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan lijken we de Daltons wel bedenk ik me net...en ik ben dan die kleine
Loveless...en Rataplan grijpen we terplekke wel ergens vandaanquote:
A0 is veel groter nog dan A2quote:Op zondag 6 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. keek een beetje zotoen ik het over A0-formaat had...en bij A2 liep ie maar hoofdschuddend naar boven
Ik wil net zeggen, Loveless lijkt me wel een goede Rataplanquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loveless...en Rataplan grijpen we terplekke wel ergens vandaan
Boooh dat word zulke hete sex zaterdag, al die agressie er eindelijk uitquote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, Loveless lijkt me wel een goede Rataplan
I knowquote:
Ja leuk!quote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel Maes maar; maandag, dinsdag en woensdag shirtje knutselen![]()
En dan sjek op A4? In de lekkere mand ofzo?
Dat was Haartjes garpjuh ook denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, dat gaat nogal lastig als het bedrag 5000 is
Oh, ik dacht dat ze bedoelde dat we het totaalbedrag van 74nogwat gingen uitbeelden!quote:Op zondag 6 september 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was Haartjes garpjuh ook denk ik
quote:Voorraad voor de zieke dieren
Reclame bij Albert Heyn
Deze week heeft Albert Heyn het kattenvoer Gourmet Gold mousse in de aanbieding.
Bij aankoop van een doosje met 8 blikjes, krijg je een tweede doosje gratis. Voor onze katten met suikerziekte en katten die medicijnen nodig hebben, hebben we heel veel van dit soort blikjes nodig. Zullen we er samen voor zorgen, dat we de komende maanden voldoende voorraad hebben voor onze zieke dieren?
En naar Morriz loopt te lonlen (tenzij zijn vriendin erbij is, dan doe je dat niet)quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Rugnummers is leuk!Wordt er ook iemand het euro teken?
En jullie namen ga ik niet onthouden want ik ben hopeloos met namen en gezichten.
Ik ben degene die ruikt naar allesreiniger met dennengeur en katteharen van haar kleren probeert te borstelen bij de Mac. En vervolgens bij Dierenthuis alle katten knuffelt.
quote:Hoort zegt het voort
Telefoongids Goede Doelen Actie!
In de regio Eindhoven Helmond houdt “de telefoongids” een goede doelen actie. Per regio zijn ze op zoek naar goede doelen die dan een mooi geldbedrag uitgekeerd kunnen krijgen.
Stichting Dierenthuis is genomineerd! Daar zijn we uiteraard heel erg blij mee.
Maar om voor een geldprijs in aanmerking te komen hebben we stemmen nodig. Veel stemmen. Helaas kunt u alleen uw stem uitbrengen als u woont in de regio van Stichting Dierenthuis. Regio Eindhoven Helmond ( 42) om precies te zijn. Helpt u onze dieren?
Hoe meer stemmen, hoe groter de kans op een prijs. Dierenvrienden in dit woongebied, kom alsjeblieft in actie. Hoort zegt het voort.
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/nomineer/index.php?id=71
Nou, ik gebruik zelf ook de Gold voor de druppeltjes, aangezien daar geen stukjes inzittenquote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die medicijnen kunnen ze ook in de gewone Gourmet stoppen hoor!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En naar Morriz loopt te lonlen (tenzij zijn vriendin erbij is, dan doe je dat niet)
Ik heb allang opquote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
En voor de regio 42ers onder ons:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk ing?quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik gebruik zelf ook de Gold voor de druppeltjes, aangezien daar geen stukjes inzitten
Don't be sillyquote:Op zondag 6 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bedoelde dat we het totaalbedrag van 74nogwat gingen uitbeelden!
Lekker...vooral met een beetje ketjapquote:
Jazz krijgt nu s avonds altijd een half zakje Iams, vind ik best lekker ruikenquote:Op zondag 6 september 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Ketjap maakt alles lekker.![]()
Misschien maar eens proberen met Iams kitten natvoer. Ik ga zowat over mijn nek terwijl mijn vijftal erop aanvalt like there's no tomorrow.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jazz krijgt nu s avonds altijd een half zakje Iams, vind ik best lekker ruiken
Dan doe je het toch fijn door haar hachee heen als ze de volgende keer komt eten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mn zusje ook"Ooohh, wat ruikt er hier zo lekker
"
Iams.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:![]()
De andere rechts Kweej! De ándere rechts! Waar je duim links zit!![]()
Check! En volgens routenet was het van daaruit 7 minuten naar Dierenthuis. Aangezien Routenet vaak wat optimistisch is ga ik uit van 10 minuten.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mac Donalds Helmond
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
Ik heb, en ik heb ook veeeul CD'tjes met muziek zoals in dat linkje/filmpje laatstquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh Loveless, heb je een TomTom? Anders neem ik die wel mee.
Dat zegt meer over jou dan over Loveless!quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, dit wordt een puinhoop![]()
![]()
Ik heb er nu al zin in!
Loveless heeft me net in een ander topic 'vals wicht' genoemd!![]()
![]()
En het ergste is nog... ik ben er trots op!![]()
![]()
Orly?quote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Loveless!
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijdenquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb, en ik heb ook veeeul CD'tjes met muziek zoals in dat linkje/filmpje laatst![]()
Je laat Loveless toch niet met een jong meisjequote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijden
Maar uiteraard zit er ook een radio in de autoquote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijden
Hoe jong praten we over?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je laat Loveless toch niet met een jong meisje
Het bedrag als rugnummers! Mits Kweej op de goede plek gaat staan, komt dat helemaal goed!quote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een slowchat hier
![]()
Heb ik nog belangrijke feiten gemist?
brengt het slechtste in Greys boven.quote:
Ze is alweer aan het afzwakkenquote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
brengt het slechtste in Greys boven.
Koop strijkband!quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nog steeds op tegen het shirtjes knutselen![]()
Joepieieieieiequote:Op zondag 6 september 2009 22:58 schreef Loontjah het volgende:
Hi Peolple,
Meen je!!! Ik heb iemand gevonden die voor mij kan werken.
Ik ben er bij, zijn er wat instructies beschikbaar?
Ik ben zo blij !!!!!!!!!!!
Gesjellig!quote:Op zondag 6 september 2009 22:58 schreef Loontjah het volgende:
Hi Peolple,
Meen je!!! Ik heb iemand gevonden die voor mij kan werken.
Ik ben er bij, zijn er wat instructies beschikbaar?
Ik ben zo blij !!!!!!!!!!!
Check 'm nu danquote:Op zondag 6 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
BB![]()
Mss hier ook ff een oproep, tis tenslotte F&F hier.
Iemand een pluchen kameeltje gevonden?
Het arme dier is wrs. achtergelaten op een bankje en deze temperaturen issie niet gewend
Die jongen heeft spijt als haren op z'n hoofd dat ie het topic ooit geopend heeftquote:
Ik mag toch niet aannemen dat we daar met z'n allen de boel 3 uur lang gaan ophoudenquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Loontjah het volgende:
Even stom vraagje: Hebben jullie enig idee tot hoe laat jullie ongeveer blijven. Want ik moet echt uiterlijk 17:00 terug zijn op mijn werk.
Uitpakken en sjouwen gaat wel ff duren, dan rondleiding, koffie, sjek....2 uur zijn we zeker wel kwijt gok ik.quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag toch niet aannemen dat we daar met z'n allen de boel 3 uur lang gaan ophouden
En als dat wel zo is: als je wegmoet, dan moet je weg
*weet dat Takaiki heel creabea is en dit zeker goed kan*quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef Takaiki het volgende:
Biedt serieus aan een cheque te freubelelelen
Ik heb glittervellen gekocht waar je dingen uit kan knippen en dan er op kan strijkenquote:Op zondag 6 september 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koop strijkband!
Of kom naar hier, dan doen we het samen.
Dat mag Ing van mij bepalenquote:Op maandag 7 september 2009 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Dusch... wie maakt de cheque?
Takaiki, Loontjah of iemand die zich al eerder had gemeld?
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 11:08 schreef draculettetje het volgende:
is het nou trouwens zo wel voor als naar die tijd naar de mac?
hmm ik vind het gewoon leuk om jullie allemaal eens te zienquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!
We gaan met 1 auto, stiefdochter gaat niet meequote:
Ok prima, ik neem aan mijn auto dan dus. Waar moet jij opgepikt worden? Bij Greys in dat durpje?quote:Op maandag 7 september 2009 11:30 schreef Maes het volgende:
[..]
We gaan met 1 auto, stiefdochter gaat niet mee
Oh gezellig. Moet ik helpen? Ik doe alles voor een vriendelijk gezicht tegenwoordigquote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
Maes!Ik bel je vanavond even, o.a. over morgen het ziekenhuis
Heb er weer zo'n zin in!
![]()
En dan spreken we meteen even af voor zaterdag!
En kan je me live horen vloeken als ik onder de glitters enzo zit bij het tshirts fröbelen
Kan jij goed rijden? Ik laat me graag rijden namelijkquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok prima, ik neem aan mijn auto dan dus. Waar moet jij opgepikt worden? Bij Greys in dat durpje?
Haha ik denk dat ik ons wel veilig naar Helmond moet kunnen sturenquote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan jij goed rijden? Ik laat me graag rijden namelijkIk woon in het 'schone' Capelle maar als het voor jou makkelijker is rij ik eerst wel naar Greys.
Laat een van de meissies hierboven het anders doenquote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik zal meneer I. straks ff vragen of en wanneer hij evt. de cheque zou kunnen maken.
Momenteel is ie ook erg druk met onze vakantiefilm bezig.
Dus ik overleg eerst ff...
Jaag Maes eens niet zo op stang, stouterd, met je drie weekjes!quote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik ons wel veilig naar Helmond moet kunnen sturen![]()
Ik heb al 3 weekjes m'n rijbewijs![]()
Oh Capelle is wel te doen, is denk ik wel enigszins op de route naar Greys?
Ik vraag eerst wel ff, aangezien hij al had toegezegd het te doen en dan vind ik het lullig om het ineens af te zeggen, maar als ie er stiekem toch geen tijd voor heeft laat ik Taikiki met alle liefde frobelenquote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat een van de meissies hierboven het anders doen
Scheelt weer voor Heer I!
MM wil het ook wel doen anders. Die heeft hem ook voor het jochemfonds gemaaktquote:Op maandag 7 september 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vraag eerst wel ff, aangezien hij al had toegezegd het te doen en dan vind ik het lullig om het ineens af te zeggen, maar als ie er stiekem toch geen tijd voor heeft laat ik Taikiki met alle liefde frobelen
Dat gaat Ing aan haar heer vragen en dan komt ze er in dit topic op terug.quote:
lach maar, daar heb ik echt moeite meequote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:![]()
De andere rechts Kweej! De ándere rechts! Waar je duim links zit!![]()
okidokiquote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat Ing aan haar heer vragen en dan komt ze er in dit topic op terug.
ik ga rijden, dus ik sms wel als ik onderweg een aanrijding heb gehadquote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!
We komen iig samen bij de Mac in Helmond, adres staat hier wel ergens tussen de slowchat.
Zal tussen 12.45 en 13.15 worden....maar dat kan op zaterdagochtend nog wijzigen
openingstijden zijn tot 16u ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Loontjah het volgende:
Even stom vraagje: Hebben jullie enig idee tot hoe laat jullie ongeveer blijven. Want ik moet echt uiterlijk 17:00 terug zijn op mijn werk.
Ik zei dat L ws ook wel wilquote:Op maandag 7 september 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Kweej, hoe zat het nou met het shirt. Hebbie ECHT XL nodig?
Doe me eens een recente foto PM-en vandaag? Want zo groot ben je toch niet?
SMS kan ik ook vanavond pas beantwoorden, ik ga hier nu niet inloggen op de bankrekening!quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei dat L ws ook wel wil
Maar een recente fotogvd, ff maken
![]()
Ooh, en vergeet mijn sms maar
maar dat hoeft niet meerquote:Op maandag 7 september 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
SMS kan ik ook vanavond pas beantwoorden, ik ga hier nu niet inloggen op de bankrekening!
OOh, fuck! Greys, wil je dan mn schaamlippen pica als niet verzonden beschouwen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys vroeg ook niet om een kutfoto.
Gewoon een foto van jezelf helemaal![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, fuck! Greys, wil je dan mn schaamlippen pica als niet verzonden beschouwen?
Appeltje Eitje zeker?quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames
Ben net ff bij de MCD geweest... 1.200 keukenrollen zien staan![]()
Best veel hè.quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames
Ben net ff bij de MCD geweest... 1.200 keukenrollen zien staan![]()
Ik ben ook een fan van alleen voor. Na wil ik wel graag naar huis denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!
Zien we op dat moment wel ff...wat iedereen wil.quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van alleen voor. Na wil ik wel graag naar huis denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |