En naar Morriz loopt te lonlen (tenzij zijn vriendin erbij is, dan doe je dat niet)quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Rugnummers is leuk!Wordt er ook iemand het euro teken?
En jullie namen ga ik niet onthouden want ik ben hopeloos met namen en gezichten.
Ik ben degene die ruikt naar allesreiniger met dennengeur en katteharen van haar kleren probeert te borstelen bij de Mac. En vervolgens bij Dierenthuis alle katten knuffelt.
quote:Hoort zegt het voort
Telefoongids Goede Doelen Actie!
In de regio Eindhoven Helmond houdt “de telefoongids” een goede doelen actie. Per regio zijn ze op zoek naar goede doelen die dan een mooi geldbedrag uitgekeerd kunnen krijgen.
Stichting Dierenthuis is genomineerd! Daar zijn we uiteraard heel erg blij mee.
Maar om voor een geldprijs in aanmerking te komen hebben we stemmen nodig. Veel stemmen. Helaas kunt u alleen uw stem uitbrengen als u woont in de regio van Stichting Dierenthuis. Regio Eindhoven Helmond ( 42) om precies te zijn. Helpt u onze dieren?
Hoe meer stemmen, hoe groter de kans op een prijs. Dierenvrienden in dit woongebied, kom alsjeblieft in actie. Hoort zegt het voort.
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/nomineer/index.php?id=71
Nou, ik gebruik zelf ook de Gold voor de druppeltjes, aangezien daar geen stukjes inzittenquote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die medicijnen kunnen ze ook in de gewone Gourmet stoppen hoor!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En naar Morriz loopt te lonlen (tenzij zijn vriendin erbij is, dan doe je dat niet)
Ik heb allang opquote:Op zondag 6 september 2009 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
En voor de regio 42ers onder ons:
[..]
Hoe smaakt dat eigenlijk ing?quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik gebruik zelf ook de Gold voor de druppeltjes, aangezien daar geen stukjes inzitten
Don't be sillyquote:Op zondag 6 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze bedoelde dat we het totaalbedrag van 74nogwat gingen uitbeelden!
Lekker...vooral met een beetje ketjapquote:
Jazz krijgt nu s avonds altijd een half zakje Iams, vind ik best lekker ruikenquote:Op zondag 6 september 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Ketjap maakt alles lekker.![]()
Misschien maar eens proberen met Iams kitten natvoer. Ik ga zowat over mijn nek terwijl mijn vijftal erop aanvalt like there's no tomorrow.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jazz krijgt nu s avonds altijd een half zakje Iams, vind ik best lekker ruiken
Dan doe je het toch fijn door haar hachee heen als ze de volgende keer komt eten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Mn zusje ook"Ooohh, wat ruikt er hier zo lekker
"
Iams.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:![]()
De andere rechts Kweej! De ándere rechts! Waar je duim links zit!![]()
Check! En volgens routenet was het van daaruit 7 minuten naar Dierenthuis. Aangezien Routenet vaak wat optimistisch is ga ik uit van 10 minuten.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mac Donalds Helmond
Deltaweg 19
5709 AA, Helmond
Ik heb, en ik heb ook veeeul CD'tjes met muziek zoals in dat linkje/filmpje laatstquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh Loveless, heb je een TomTom? Anders neem ik die wel mee.
Dat zegt meer over jou dan over Loveless!quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, dit wordt een puinhoop![]()
![]()
Ik heb er nu al zin in!
Loveless heeft me net in een ander topic 'vals wicht' genoemd!![]()
![]()
En het ergste is nog... ik ben er trots op!![]()
![]()
Orly?quote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Loveless!
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijdenquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb, en ik heb ook veeeul CD'tjes met muziek zoals in dat linkje/filmpje laatst![]()
Je laat Loveless toch niet met een jong meisjequote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijden
Maar uiteraard zit er ook een radio in de autoquote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Maes d'r stiefdochter er van houdt, dan kan zij met je meerijden
Hoe jong praten we over?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je laat Loveless toch niet met een jong meisje
Het bedrag als rugnummers! Mits Kweej op de goede plek gaat staan, komt dat helemaal goed!quote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een slowchat hier
![]()
Heb ik nog belangrijke feiten gemist?
brengt het slechtste in Greys boven.quote:
Ze is alweer aan het afzwakkenquote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
brengt het slechtste in Greys boven.
Koop strijkband!quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nog steeds op tegen het shirtjes knutselen![]()
Joepieieieieiequote:Op zondag 6 september 2009 22:58 schreef Loontjah het volgende:
Hi Peolple,
Meen je!!! Ik heb iemand gevonden die voor mij kan werken.
Ik ben er bij, zijn er wat instructies beschikbaar?
Ik ben zo blij !!!!!!!!!!!
Gesjellig!quote:Op zondag 6 september 2009 22:58 schreef Loontjah het volgende:
Hi Peolple,
Meen je!!! Ik heb iemand gevonden die voor mij kan werken.
Ik ben er bij, zijn er wat instructies beschikbaar?
Ik ben zo blij !!!!!!!!!!!
Check 'm nu danquote:Op zondag 6 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
BB![]()
Mss hier ook ff een oproep, tis tenslotte F&F hier.
Iemand een pluchen kameeltje gevonden?
Het arme dier is wrs. achtergelaten op een bankje en deze temperaturen issie niet gewend
Die jongen heeft spijt als haren op z'n hoofd dat ie het topic ooit geopend heeftquote:
Ik mag toch niet aannemen dat we daar met z'n allen de boel 3 uur lang gaan ophoudenquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Loontjah het volgende:
Even stom vraagje: Hebben jullie enig idee tot hoe laat jullie ongeveer blijven. Want ik moet echt uiterlijk 17:00 terug zijn op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |