Komen ze achter, moet jij eens opletten hoe goed ik weg kan sneakenquote:Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te laat, you've been pwnd by the evil Asielchicks
quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ja!
Strikvraag!
We moeten een cheque hebben voor zaterdag.
Die kunnen we laten afdrukken via Muis in het groot op karton, maar dan moeten we een pdfje hebben.
Een mooie. Met het bedrag en het FOK! logo en iets met Asielactie 2009 en Pensioen voor Piet Pootje. Zoiets.
Succes!
D'r zit hier nog visite beneden dus euh, *smoeje smoesje smoesje enzo blabla iets dus euh oke doei*.quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ja!
Strikvraag!
We moeten een cheque hebben voor zaterdag.
Die kunnen we laten afdrukken via Muis in het groot op karton, maar dan moeten we een pdfje hebben.
Een mooie. Met het bedrag en het FOK! logo en iets met Asielactie 2009 en Pensioen voor Piet Pootje. Zoiets.
Succes!
Ik ben Loveless zn bitch komende week,quote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en dames, ik ben denk ik niet heel veel aan t FOK!ken komende week, dus als er iets concreets moet worden afgesproken gaarne ff PM'en danwel mailen wanneer dringend. Hara heeft m'n mail wel.
En mij géén Lovelessquote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben Loveless zn bitch komende week,.
Oh, en trouwens, jullie mogen mij zaterdag Hara noemen hoor
Ik kijk gewoon op je tetten t-shirt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anywayquote:
Oh kut jaquote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op je tetten t-shirt.
Bekkie héquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anyway
Gelukkig kan ik altijd de struisvogelpolitiek nog toepassenquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef hecoson het volgende:
isdatzo je bent er zojuist met open ogen ingetuind .
volgens mij is het inderdaad een strikvraag geweest.
Jaaaaaaaaaaaaaaja, ik heb je wel door hoorquote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Zeg Loveless, popje, doe mij ook je mailadres dan even PM-en?
Of je 06? Ik zal je niet stalken, maar misschien wel handig als we samen gaan rijden zaterdag!
Ben ik dan zojuist gelollerpwnd door een Asielchickquote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaja, ik heb je wel door hoor.
Dat zeg jij. Ik ga hem de oren van zijn hoofd af leuteren onderweg.quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, denk dat niemand tegen wil jou praten anyway
Waar de neuk ligt dat eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik ga hem de oren van zijn hoofd af leuteren onderweg.
En het is een flink stukkie rijden naar Aarle-Rixtel
En misschien ga ik hem van de week nog wel een paar keer uit zijn bed bellen, aangezien hij me zojuist zijn nummer heeft gestuurd
Mooi, want zo ga ik je ook noemen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar als je haar daar de hele tijd 'Loveless' bitch' noemt... Wat moeten ze wel niet denkenquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi, want zo ga ik je ook noemen.
Nee Mirandaquote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga Hara Haar noemen zaterdagKayleigh
En Q KweejDenise
En Ing IngIngrid?
En Loveless 'popje'Lennert
quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar als je haar daar de hele tijd 'Loveless' bitch' noemt... Wat moeten ze wel niet denken
Ik kan het editen, kies maar een vrouw-onvriendelijk woord naar keuzequote:Op zondag 6 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
My annunnimmitty, whut are you doewing?
Laat maar staan hoor, so much for anonimity als je met je waffel in het fobo staatquote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het editen, kies maar een vrouw-onvriendelijk woord naar keuze
Happy to helpquote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Ik zeg: niets meer aan doen!
*cheque van to do list streept
Ah, ja, das wel lollig. En dan gewoon een papieren chequeje om daarna te gevenquote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Lekker gegeten Greys? Je zat natuurlijk te wiebelen van ongeduld op je stoel na het vrolijke nieuws van Hara![]()
We kunnen alle4 ook een cijfer van het bedrag op de rug zetten en dan " oh ja...we hebben nog wat " en dan omdraaien.
Moeten we natuurlijk wel in de goede volgorde gaan staan
Hehe dacht je dat ik dat zou gaan doen danquote:Op zondag 6 september 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar staan hoor, so much for anonimity als je met je waffel in het fobo staat
Nulzesnr vermelden hier gaat me dan weet iets te ver, dus dat liever niet
Bel Maes maar; maandag, dinsdag en woensdag shirtje knutselenquote:Op zondag 6 september 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh! Dat vind ik echt een leuk idee Ing!
Dus we moeten ook nog rugnummers
En dan een kleine cheque om te geven inderdaad!
WHOEEEEEEEE!
Wie is Lucky Luke danquote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan lijken we de Daltons wel bedenk ik me net...en ik ben dan die kleine
Loveless...en Rataplan grijpen we terplekke wel ergens vandaanquote:
A0 is veel groter nog dan A2quote:Op zondag 6 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. keek een beetje zotoen ik het over A0-formaat had...en bij A2 liep ie maar hoofdschuddend naar boven
Ik wil net zeggen, Loveless lijkt me wel een goede Rataplanquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loveless...en Rataplan grijpen we terplekke wel ergens vandaan
Boooh dat word zulke hete sex zaterdag, al die agressie er eindelijk uitquote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, Loveless lijkt me wel een goede Rataplan
I knowquote:
Ja leuk!quote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel Maes maar; maandag, dinsdag en woensdag shirtje knutselen![]()
En dan sjek op A4? In de lekkere mand ofzo?
Dat was Haartjes garpjuh ook denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, dat gaat nogal lastig als het bedrag 5000 is
Oh, ik dacht dat ze bedoelde dat we het totaalbedrag van 74nogwat gingen uitbeelden!quote:Op zondag 6 september 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was Haartjes garpjuh ook denk ik
quote:Voorraad voor de zieke dieren
Reclame bij Albert Heyn
Deze week heeft Albert Heyn het kattenvoer Gourmet Gold mousse in de aanbieding.
Bij aankoop van een doosje met 8 blikjes, krijg je een tweede doosje gratis. Voor onze katten met suikerziekte en katten die medicijnen nodig hebben, hebben we heel veel van dit soort blikjes nodig. Zullen we er samen voor zorgen, dat we de komende maanden voldoende voorraad hebben voor onze zieke dieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |