Uitpakken en sjouwen gaat wel ff duren, dan rondleiding, koffie, sjek....2 uur zijn we zeker wel kwijt gok ik.quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag toch niet aannemen dat we daar met z'n allen de boel 3 uur lang gaan ophouden
En als dat wel zo is: als je wegmoet, dan moet je weg
*weet dat Takaiki heel creabea is en dit zeker goed kan*quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef Takaiki het volgende:
Biedt serieus aan een cheque te freubelelelen
Ik heb glittervellen gekocht waar je dingen uit kan knippen en dan er op kan strijkenquote:Op zondag 6 september 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koop strijkband!
Of kom naar hier, dan doen we het samen.
Dat mag Ing van mij bepalenquote:Op maandag 7 september 2009 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Dusch... wie maakt de cheque?
Takaiki, Loontjah of iemand die zich al eerder had gemeld?
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 11:08 schreef draculettetje het volgende:
is het nou trouwens zo wel voor als naar die tijd naar de mac?
hmm ik vind het gewoon leuk om jullie allemaal eens te zienquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!
We gaan met 1 auto, stiefdochter gaat niet meequote:
Ok prima, ik neem aan mijn auto dan dus. Waar moet jij opgepikt worden? Bij Greys in dat durpje?quote:Op maandag 7 september 2009 11:30 schreef Maes het volgende:
[..]
We gaan met 1 auto, stiefdochter gaat niet mee
Oh gezellig. Moet ik helpen? Ik doe alles voor een vriendelijk gezicht tegenwoordigquote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
Maes!Ik bel je vanavond even, o.a. over morgen het ziekenhuis
Heb er weer zo'n zin in!
![]()
En dan spreken we meteen even af voor zaterdag!
En kan je me live horen vloeken als ik onder de glitters enzo zit bij het tshirts fröbelen
Kan jij goed rijden? Ik laat me graag rijden namelijkquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok prima, ik neem aan mijn auto dan dus. Waar moet jij opgepikt worden? Bij Greys in dat durpje?
Haha ik denk dat ik ons wel veilig naar Helmond moet kunnen sturenquote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan jij goed rijden? Ik laat me graag rijden namelijkIk woon in het 'schone' Capelle maar als het voor jou makkelijker is rij ik eerst wel naar Greys.
Laat een van de meissies hierboven het anders doenquote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik zal meneer I. straks ff vragen of en wanneer hij evt. de cheque zou kunnen maken.
Momenteel is ie ook erg druk met onze vakantiefilm bezig.
Dus ik overleg eerst ff...
Jaag Maes eens niet zo op stang, stouterd, met je drie weekjes!quote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik ons wel veilig naar Helmond moet kunnen sturen![]()
Ik heb al 3 weekjes m'n rijbewijs![]()
Oh Capelle is wel te doen, is denk ik wel enigszins op de route naar Greys?
Ik vraag eerst wel ff, aangezien hij al had toegezegd het te doen en dan vind ik het lullig om het ineens af te zeggen, maar als ie er stiekem toch geen tijd voor heeft laat ik Taikiki met alle liefde frobelenquote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat een van de meissies hierboven het anders doen
Scheelt weer voor Heer I!
MM wil het ook wel doen anders. Die heeft hem ook voor het jochemfonds gemaaktquote:Op maandag 7 september 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vraag eerst wel ff, aangezien hij al had toegezegd het te doen en dan vind ik het lullig om het ineens af te zeggen, maar als ie er stiekem toch geen tijd voor heeft laat ik Taikiki met alle liefde frobelen
Dat gaat Ing aan haar heer vragen en dan komt ze er in dit topic op terug.quote:
lach maar, daar heb ik echt moeite meequote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:![]()
De andere rechts Kweej! De ándere rechts! Waar je duim links zit!![]()
okidokiquote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat Ing aan haar heer vragen en dan komt ze er in dit topic op terug.
ik ga rijden, dus ik sms wel als ik onderweg een aanrijding heb gehadquote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!
We komen iig samen bij de Mac in Helmond, adres staat hier wel ergens tussen de slowchat.
Zal tussen 12.45 en 13.15 worden....maar dat kan op zaterdagochtend nog wijzigen
openingstijden zijn tot 16u ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Loontjah het volgende:
Even stom vraagje: Hebben jullie enig idee tot hoe laat jullie ongeveer blijven. Want ik moet echt uiterlijk 17:00 terug zijn op mijn werk.
Ik zei dat L ws ook wel wilquote:Op maandag 7 september 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Kweej, hoe zat het nou met het shirt. Hebbie ECHT XL nodig?
Doe me eens een recente foto PM-en vandaag? Want zo groot ben je toch niet?
SMS kan ik ook vanavond pas beantwoorden, ik ga hier nu niet inloggen op de bankrekening!quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei dat L ws ook wel wil
Maar een recente fotogvd, ff maken
![]()
Ooh, en vergeet mijn sms maar
maar dat hoeft niet meerquote:Op maandag 7 september 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
SMS kan ik ook vanavond pas beantwoorden, ik ga hier nu niet inloggen op de bankrekening!
OOh, fuck! Greys, wil je dan mn schaamlippen pica als niet verzonden beschouwen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys vroeg ook niet om een kutfoto.
Gewoon een foto van jezelf helemaal![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, fuck! Greys, wil je dan mn schaamlippen pica als niet verzonden beschouwen?
Appeltje Eitje zeker?quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames
Ben net ff bij de MCD geweest... 1.200 keukenrollen zien staan![]()
Best veel hè.quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames
Ben net ff bij de MCD geweest... 1.200 keukenrollen zien staan![]()
Ik ben ook een fan van alleen voor. Na wil ik wel graag naar huis denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor die tijd naar de Mac. Hoef daarna eigenlijk niet nog een keer naar de Mac, maar degenen die dat wel willen moeten dat vooral doen natuurlijk!
Zien we op dat moment wel ff...wat iedereen wil.quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van alleen voor. Na wil ik wel graag naar huis denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |