quote:Op zondag 6 september 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn moeder smeken om me naar Meppel te brengen, en dan neem ik Chips ook wel mee![]()
[..]
Varkens zijn leuk.quote:
Ja, die was jummie...en veul te kortquote:
Oke...dan ist handiger als ze jullie bij de Meppelse Mac afzet, die ligt naast de snelweg.quote:Op zondag 6 september 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ga mn moeder smeken om me naar Meppel te brengen, en dan neem ik Chips ook wel mee![]()
[..]
Jaaaa, kijk maar eens bij www.familiebofkont.nl, daar zijn net twee hele kleine Gascon varkentjes geboren!quote:
Tussen 12.45 en 13.15 bij de Mac in Helmond.quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Is er eigenlijk al een tijd afgesproken voor zaterdag?
Dat vinden ze bij de firma LUSH, hier welbekend, na de veiling, trouwens ook,quote:
Mooi. Dan vertrek ik om 12.15 uur en ben nog ruim op tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 bij de Mac in Helmond.
Maar daar gaan we ongetwijfeld nog 600 keer over discussieren komende week
Ik schop je wel blauwquote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nu mag ik hier ook posten. Maar waar moet ik zijn om weer blauw te worden?
[ afbeelding ]
Ja, mij, geloof ik!quote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Moest Loveless nu trouwens nog iets halen?
Thanks voor je donatie!quote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nu mag ik hier ook posten. Maar waar moet ik zijn om weer blauw te worden?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, mij, geloof ik!
En Maes. Maar die neemt misschien ook haar stiefdochter mee.
Dus of we gaan dan met twee auto's, of met één. Dat overleggen we van de week wel.
Oh!
Oh!
Misschien kan Loveless goed knutselen?![]()
Hij loopt te kutten, it's in his naturequote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks voor je donatie!
En ik dacht dat je blauw wilde blijven, maar Hara stónd er op dat je groen moest!
Want daar zeurde je al tijden over!
YWquote:
Wat weet hara daar nou van johquote:En ik dacht dat je blauw wilde blijven, maar Hara stónd er op dat je groen moest!
Want daar zeurde je al tijden over!
quote:
Kan jij misschien goed knutselen?quote:Op zondag 6 september 2009 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
YW.
[..]
Wat weet hara daar nou van joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |