Vind ik ook prima. Jij hebt volgens mij wat meer plaats in d'n oto he?quote:Op zondag 6 september 2009 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil wel rijst bij de toko halen.
Sorry, ik bedoel, zo lief dat het vetgedrukt, omdat ik er de vorige keer niet bijstond.quote:
Als jij die toko rijst checkt dan horen we het wel. Rijst is zo duur niet, dus wat mij betreft kun je daar gewoon voor 64 euro halen. Is dat accoord met de organisatiechicks?quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb maar 18flessen schoonmaak middel dus dat moet wel passen. Plus een toko in de buurt waar ze volgens mij hele balen rijst verkopen. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit binnen ben geweest.
Wat groter zou ik dit geval misschien wel leuk zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben morgen idd nog vrij, wacht eerst Elies wel ff af en dan ga ik ze bellen.
Cheque op dik papier A4-formaat had ik bedacht?
Iets groters krijgt meneer I. niet uit z'n printert
Als je een PDF maakt van de cheque kan ik hem op A0 formaat laten printen op de TU/equote:Op zondag 6 september 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat groter zou ik dit geval misschien wel leuk zijn.
Even denken hoe we dat zouden kunnen oplossen.
Heeft er iemand nog een briljant idee over?
En anders doen we idd de A4 weer gewoon hoor!
Das wel gaaf!quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een PDF maakt van de cheque kan ik hem op A0 formaat laten printen op de TU/ekost 14 euro geloof ik!
En over de taart: als we dan eens n afspraak met Botervlootje maken, dan maak ik de taart dan wel
Chocolaaaaaa!quote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders van A4 op A3 laten kopieren?
Of zou de kwaliteit dan te erg achteruit gaan?
Ik ga iig deze week ff naar de winkel om een lekker pakketje voor de vrijwilligers te laten maken met koffie, thee, koekjes ed.
Iemand nog suggesties wat er allemaal meer in kan?
Uiteraaaaaaaaaaaaard!quote:
Wat had ik ook al weer? De sterretjestaart toch? Ik ben echt verschrikkelijk... Volgens mij krijg ik de 12e ook nog boekenquote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Muis006 het volgende:
tvp!
Over de baksels: moet ik alles de 12e bakken en meenemen? Of zijn er kopers die het liever op een andere dag hebben?
Ik zie wel ffquote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
Muis, A2 is groot genoeg hoor!
Ing, dat pakket voor de vrijwilligers maken we ook gewoon van het geld van de actie hoor!
Dus leef je uit en laat even weten wat het gekost heeft, dan maak ik het aan je over!
Groot handel als sligro? Ik geloof dat mijn zwager een pasje heeft, ik een rijbewijs, en mn pa een autoquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van de week geen tijd meer om naar een groothandel te gaan, moet gewoon werken
Kan hooguit naar de supermarkt, dat moet wel lukken
En dan witte rijst dus Haar? Geen zilvervlies? Goed dat jij dat weet, want ik wist dat niet!
XL en L passen beide wel.quote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Greys het volgende:
Heb jij morgen nog vrij dan Ing?
Dan zou ik het heel fijn vinden als jij zou willen bellen idd!Ik zit morgen de hele dag op het werk nl.
Misschien alleen even wachten hoe het met Elies d'r klant zit die aan vers vlees doet. Dan kunnen we misschien van elk een waardebon twv 200 euro doen. Kunnen ze ook rundergehakt kopen.
@Qwea, wil je hier nog even roepen of jij dan dat tshirt XL wilt? Of toch in een polo M of L past?
Volgens mij gaat F_R al naar de Toko om rijstquote:Op zondag 6 september 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groot handel als sligro? Ik geloof dat mijn zwager een pasje heeft, ik een rijbewijs, en mn pa een auto
dat zou dus wel moeten lukken. Even onder voorbehoud dat mn zwager een pasje heeft!
okidoki!quote:Op zondag 6 september 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat F_R al naar de Toko om rijst
Ja, boeken staan al klaar! Was ik vergeten mee te geven aan Morrrizzzz.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat had ik ook al weer? De sterretjestaart toch? Ik ben echt verschrikkelijk... Volgens mij krijg ik de 12e ook nog boeken
Anywayzzzz... mijn taart was voor de vrijwilligers (ik pik misschien een klein puntje om mee te nemen), dus dan is de 12e wel handig
Maesquote:Op zondag 6 september 2009 17:47 schreef Maes het volgende:
Lieve actiemeisjes, wat gaat het toch allemaal weer goed, zoveel geld en goeie spullen. Ik heb niet zo actief mee gelezen door vervelende dingen hier en ben nu dus aan het bijlezen.
Ing, fijn dat je er weer bent, leuke vakantie gehad? Volgende week zien we mekaar weer, kan niet wachten![]()
Grote vraag van het moment: Kan ik nog iets doen? Vraag maar hoor ik doe het met veel plezier
Bel haar anders ff om het door te geven...de stiften zijn nu nog warm.quote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Greys kan toch ook wel zelf op een groot papier gaan tekenen. Ik bedoel, ze heeft nu een nieuwe hobby en wie zijn wij om haar dat af te pakken
Fijn hoor een lekkere vakantie kan je weer eventjes op teren.quote:Op zondag 6 september 2009 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes![]()
Heerlijke vakantie gehad, lekker weer, en lekker eten/drinken. Kan ik wel weer ff op teren![]()
Jouw vervelende tijd ten einde hoop ik?
Heb ook erg veel zin in volgende week!
En euhm....volgens mij hoeft er weinig meer gedaan te worden, we moeten alleen nog ff met vers vlees bezig en dan ist klaar!
Kom je volgende week samen met Greysje?
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenquote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel haar anders ff om het door te geven...de stiften zijn nu nog warm.
Vindt ze vast leuk
quote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenIk breng graag goed nieuws
Arme Greysquote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet te verstaan, maar ik sms wel evenIk breng graag goed nieuws
Die doet nu polonaise in der eentje door Bleiswijk gok ik....da's lastig smsje sturen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Greys is zo blij dat ze niet in staat is iets terug te sturen denk ik
Ze gaat ons streng toespreken wanneer ze weer thuis is hoor ik net. Brrrrrr.quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die doet nu polonaise in der eentje door Bleiswijk gok ik....da's lastig smsje sturen.
Komt straks wel....als ze weer een beetje is bijgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |