abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:08:23 #226
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72781138
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zo veel kilometers halen ze bij ons niet op een dag. Bij ons is het maximale op een dag denk ik 100 km
Hmm, oke.

Dan is een gasauto zeker ideaal op zo'n moment.
Nothing is what it seems
pi_72781192
Nou, heb bij allebei dus mijn gegevens ingevuld (postbezorger en zaterdagbesteller) en bij postbezorger was er een plekje hier in Schoonhoven. Heb die dus maar aangeklikt. Ze zouden binnen 5 werkdagen contact opnemen stond er.

Kan ik gelijk vragen hoeveel het precies verdient enzo.

Bij Zaterdag besteller was er een plekje in het dorp aan de andere kant van de rivier. Maar dan moet ik elke zaterdag heen en weer. Als het hier niets kan worden, kijk ik daar wel.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:11:53 #228
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72781344
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Snuf. het volgende:
Nou, heb bij allebei dus mijn gegevens ingevuld (postbezorger en zaterdagbesteller) en bij postbezorger was er een plekje hier in Schoonhoven. Heb die dus maar aangeklikt. Ze zouden binnen 5 werkdagen contact opnemen stond er.

Kan ik gelijk vragen hoeveel het precies verdient enzo.

Bij Zaterdag besteller was er een plekje in het dorp aan de andere kant van de rivier. Maar dan moet ik elke zaterdag heen en weer. Als het hier niets kan worden, kijk ik daar wel.
Bij mij belde ze de volgende dag al!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 september 2009 @ 21:13:51 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72781453
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hmm, oke.

Dan is een gasauto zeker ideaal op zo'n moment.
Jep. het is meestal 60 km op een dag en een enkele dag is het 100 km. Komt door twee ritten extra. Dus dan moet het kunnen. De 60 km is gebaseerd op de rit die ik altijd rij. Bij een andere route kan er misschien 10 km bij komen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72781654
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Bij mij belde ze de volgende dag al!
Heftig Maar zou het uurloon boven de 4 euro per uur uitkomen? Want voor dat bedrag wil ik het wel doen.

En ja, ik wil graag zo snel mogelijk weg bij mijn oude baantje, want ik word er een beetje moe van.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:18:48 #231
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72781731
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Heftig Maar zou het uurloon boven de 4 euro per uur uitkomen? Want voor dat bedrag wil ik het wel doen.

En ja, ik wil graag zo snel mogelijk weg bij mijn oude baantje, want ik word er een beetje moe van.
Je was.. hoe oud?
pi_72781775
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Bij mij belde ze de volgende dag al!
Waarom werken er bij ons nou geen leuke meiden bij de post
90% is man... en de postbezorgers zijn oude huisvrouwen
pi_72781777
16 jaren jong
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:21:27 #234
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72781873
Dan zou ik sowieso een contract als zaterdag medewerker doen, dan verdien je meer.. tenminste zo is het wel bij ons! Maar ik begon daar op me 20ste dus ik weet niet wat het van een 16 jarige is! Succes iig, en laat maar weten hoe het afgelopen is!
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:23:21 #235
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72781962
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom werken er bij ons nou geen leuke meiden bij de post
90% is man... en de postbezorgers zijn oude huisvrouwen
Ik ben100 % vrouw! Was ooit aan het lopen langs een bedrijf, 4 van die gasten buiten! Die ene zei die TNT blouse/jas staat je goed..

Dus ik: Dankje dankje..

Toen zei die andere: Ik wil je ook wel is zien zonder die blouse

En zo van die opmerkingen.. of van die mensen die kijken je aan alsof ze nog nooit een vrouwelijke postbode hebben gezien van 20!
pi_72782023
Ik heb inderdaad aangeklikt dat ik alleen op zaterdag wil kan werken.

Maargoed, ik zie het wel.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:26:02 #237
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72782096
Laat maar weten hoe het is gegaan!
pi_72782127
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hoeveel km. rijden jullie dan gemiddeld met één tank? Stel het is maar 200-300 km., dan is het bij sommige auto's bij ons zo dat die elke dag wel zo'n afstand halen ivm dat een auto voor meerdere diensten op één dag word gebruikt. Dus dat zou inhouden dat je elke dag moet tanken. Maar goed, misschien is dat maar één ongemak en zijn er veel meer positieve punten op te noemen.
Ik gok dat we 250-300 km op een tank halen. Maar dat zijn auto's die de bestelling ingaan (dus echt stukjes van 20-30m rijden en dan weer stoppen). We hebben ze nog maar net dus ik durf er nog niet van te zeggen of het echt een voordeel heeft. Dan heb je ook te maken met zaken als motorslijtage (de motoren worden behoorlijk warm op gas).

Er gaat ook niet echt veel in de gastank, een kilo of 25. Daarnaast staat dan een benzinetank van 8 liter, waar je wel even op kan rijden, maar wat je niet wil overdrijven.
Da's wel wat anders dan een dieseltank van een liter of 60.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72782171
Je hebt iig meer ''aanzien'' dan een huisvrouw postbezorger
Op onze vestiging is dus 90 procent man... waaronder ik dus
pi_72782232
Er werkt hier precies 1 vrouw als pakketchauffeur, de rest is mannelijk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:29:45 #241
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72782249
Van de week trouwens tijdens het lopen ineens hele lading van die gele sorteer kaarten..had hem zelf niet gezet.. halve zak gele kaarten mee terug! Vond mijn teamcoach niet zo leujk
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 september 2009 @ 21:31:07 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72782315
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik gok dat we 250-300 km op een tank halen. Maar dat zijn auto's die de bestelling ingaan (dus echt stukjes van 20-30m rijden en dan weer stoppen). We hebben ze nog maar net dus ik durf er nog niet van te zeggen of het echt een voordeel heeft. Dan heb je ook te maken met zaken als motorslijtage (de motoren worden behoorlijk warm op gas).

Er gaat ook niet echt veel in de gastank, een kilo of 25. Daarnaast staat dan een benzinetank van 8 liter, waar je wel even op kan rijden, maar wat je niet wil overdrijven.
Da's wel wat anders dan een dieseltank van een liter of 60.
Normaal tik je per week toch al snel 35 tot 40 liter af. Vrijdagochtend nog iets meer dan 40 liter in de tank mogen gooien bij een van de auto's.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72782821
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Normaal tik je per week toch al snel 35 tot 40 liter af. Vrijdagochtend nog iets meer dan 40 liter in de tank mogen gooien bij een van de auto's.
Ja, in een week, ja.

Da's wat anders dan zowat om de dag moeten tanken. De enige auto die bij ons zo vaak getankt moest worden, is een klepauto, maar da's dan ook een kilometervreter. Alleen de haalrit is al dik 80 kilometer en dan gaat die auto ook nog op de brengrit, postbode+-dienst en soms de voorlichting.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72783626
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

@Kramica

Hoe weet je dat? (van die 2,50 per uur) Want voor dat bedrag ga ik het niet doen.
Ik heb me een heel klein beetje vergist, dat moet zijn EUR 2,83 per uur. Dat bedrag staat in de CAO voor Postbezorgers. Dus postbezorger zou ik niet worden als ik jou was, beter word je zaterdagbesteller voor EUR 4,82 per uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_72784006
Alledrie de postbodes/bezorgers die ik moest inwerken waren vrouwelijk, hier is het prima verdeelt.
pi_72786467
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef CHEVHB het volgende:

[..]
Toen zei die andere: Ik wil je ook wel is zien zonder die blouse
Hmm, en vervolgens heb je hem een trap in z`n ballen gegeven of je moest lief lachen en liep weer door?

Tijdens mijn opleiding stonden we een keer stil achter een vuilniswagen waar geen vuilnisman maar een vuilnisvrouw het vuilnis erin gooide, ook zij was rond de 20 en zag er niet onsmakelijk uit. Zo vreemd is een vrouwelijke postbezorger van 20 jaar dus niet.

Vandaag voor de eerste keer te laat bij een klant aangekomen, 1 minuut welteverstaan. De politie had een grote weg afgezet waardoor ik helemaal om moest rijden, vervolgens stond ik twee keer stil in een opstopping. Nouja, er moet eens een eerste keer zijn.
Tok.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:57:32 #247
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72786651
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Hmm, en vervolgens heb je hem een trap in z`n ballen gegeven of je moest lief lachen en liep weer door?

Tijdens mijn opleiding stonden we een keer stil achter een vuilniswagen waar geen vuilnisman maar een vuilnisvrouw het vuilnis erin gooide, ook zij was rond de 20 en zag er niet onsmakelijk uit. Zo vreemd is een vrouwelijke postbezorger van 20 jaar dus niet.

Vandaag voor de eerste keer te laat bij een klant aangekomen, 1 minuut welteverstaan. De politie had een grote weg afgezet waardoor ik helemaal om moest rijden, vervolgens stond ik twee keer stil in een opstopping. Nouja, er moet eens een eerste keer zijn.
Ik zei dat ik verder moest werken, prettige middag! hihi..
  woensdag 16 september 2009 @ 19:54:10 #248
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72816078
Jezus.. hadden ze alles in 2 zakken gedaan die VEEL te vol zaten, helemaal tot de rand met daarop iets van 5 losse bundels en nog eens van die pakketjes los erin gestoken. Onderweg naar mijn wijk op de fiets vielen ze er echt om de 4 meter uit..
pi_72816138
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef CHEVHB het volgende:
Jezus.. hadden ze alles in 2 zakken gedaan die VEEL te vol zaten, helemaal tot de rand met daarop iets van 5 losse bundels en nog eens van die pakketjes los erin gestoken. Onderweg naar mijn wijk op de fiets vielen ze er echt om de 4 meter uit..
Hehe onhandig ja, maar ik heb dat liever dan dat je weer terug moet fietsen naar het depot (ligt een beetje afgelegen namelijk)

Ik mag morgen eindelijk ook weer eens werken. En vrijdag waarschijnlijk ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:57:00 #250
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72816208
Ja, ik heb dat liever ook! Ik werk ook weer veel deze week vandaag tot er met Zaterdag!
pi_72816565
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef CHEVHB het volgende:
Ja, ik heb dat liever ook!
Daarom breng ik ook liever de post rond met een brommer. Dan kan je die twee tassen aan de zijkant volproppen, maar je kan ook zo'n rode bak bevestigen op de brommer waarin je ook nog een zooi post kwijt kan

Ik krijg trouwens nieuwe wijken op zaterdag, dat vind ik wel heel erg minder. Vond mijn wijken net zo leuk
pi_72817571
Als ik meerdere wijken loop of alles niet in één keer meekrijg probeer ik m'n wijken altijd zo te lopen dat ik als m'n tassen leeg zijn zo dicht mogelijk bij het nabrengadres ben, dat doe ik dan liever dan m'n fiets (te) zwaar te beladen. Ook een goed moment om eventjes te pauzeren. En m'n vaste wijk op de zaterdag loop ik met zo'n loopkar die bij het nabrengadres staat, kan ik drie tassen aan hangen dus eigenlijk nooit ruimte te weinig. Eindigen bij het nabrengadres en ik kan zo verder met de volgende wijk op de fiets Zou trouwens best zo'n rek voorop de fiets willen, handig om je jas etc. in te dumpen en evt. paar bundeltjes post

En die grijze tassen, ik gebruik ze voor mezelf nooit...je kan ze niet echt goed inpakken vind ik.

Zaterdag wordt de mooiste dag van de week trouwens
pi_72817823
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:26 schreef Ohrpolster. het volgende:
Als ik meerdere wijken loop of alles niet in één keer meekrijg probeer ik m'n wijken altijd zo te lopen dat ik als m'n tassen leeg zijn zo dicht mogelijk bij het nabrengadres ben, dat doe ik dan liever dan m'n fiets (te) zwaar te beladen. Ook een goed moment om eventjes te pauzeren. En m'n vaste wijk op de zaterdag loop ik met zo'n loopkar die bij het nabrengadres staat, kan ik drie tassen aan hangen dus eigenlijk nooit ruimte te weinig. Eindigen bij het nabrengadres en ik kan zo verder met de volgende wijk op de fiets Zou trouwens best zo'n rek voorop de fiets willen, handig om je jas etc. in te dumpen en evt. paar bundeltjes post

En die grijze tassen, ik gebruik ze voor mezelf nooit...je kan ze niet echt goed inpakken vind ik.

Zaterdag wordt de mooiste dag van de week trouwens
Ik gebruik m'n voordrager eigenlijk alleen voor m'n jas. Zo incidenteel vervoer ik er ook post mee, maar als de drager aan het stuur bevestigd is (zoals bij mij het geval is), beïnvloed dat nogal het stuurgedrag van je fiets en dat werkt gewoon niet lekker. Als je een kronan hebt (of andere fiets met de voordrager aan het frame bevestigd), kan je veel meer op je voordrager vervoeren zonder dat de boel om de haverklap in een bocht probeert te vallen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:52:45 #254
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72818651
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef CHEVHB het volgende:
Jezus.. hadden ze alles in 2 zakken gedaan die VEEL te vol zaten, helemaal tot de rand met daarop iets van 5 losse bundels en nog eens van die pakketjes los erin gestoken. Onderweg naar mijn wijk op de fiets vielen ze er echt om de 4 meter uit..
Als die gijze tassen helemaal vol zitten, haal ik altijd een laagje bundels er vanaf, die stop ik in een aparte bak. Daarmee loop ik naar mijn fiets en stop die grijze tassen in de fietstassen. Daarna leg ik de overgebleven bundels verticaal bovenop de stapel bundels in de grijze tassen. Daarbij mogen ze best wel een beetje uitsteken, omdat de bundels op en neer stuiteren ( door hun verticale ligging ) en niet horizontaal schuiven zoals hoe je normaal de bundels in de tassen hebt liggen.

En tadaa, je hebt een veel grotere belading op je fiets.
Nothing is what it seems
  woensdag 16 september 2009 @ 20:57:13 #255
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72818888
Wat ik ook wel is doe.. is als ze alle bundels plat erin hebben liggen.. recht op zetten in een rijtje langs elkaar, scheelt ook veel ruimte!
pi_72819538
Of gewoon alle bundels uit de grijze tassen halen en zelf in je fietstassen doen. Dan kan je ook meer houden. Die lege tassen bind je dan maar op je bagagedrager, ofzo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72821575
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:55 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hehe onhandig ja, maar ik heb dat liever dan dat je weer terug moet fietsen naar het depot (ligt een beetje afgelegen namelijk)

Ik mag morgen eindelijk ook weer eens werken. En vrijdag waarschijnlijk ook.
Ze kunnen dan beter 3 grijze tassen maken. Zet je die 3e tas op je achterrekje, of je zet de bovenste bundels in 2 grijze tassen rechtop (alsof je een oranje tas inpakt), en verdeelt de inhoud van tas 3 over de aldus vrijgekomen ruimte.

Da's beter dan dat ze zo gaan proppen, zeker als er ook nog pakjes tussen zitten. Vind je halverwege zo'n tas nog een verfrommelde en gescheurde bol.com doos. Lekker dan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_72823809
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ze kunnen dan beter 3 grijze tassen maken. Zet je die 3e tas op je achterrekje, of je zet de bovenste bundels in 2 grijze tassen rechtop (alsof je een oranje tas inpakt), en verdeelt de inhoud van tas 3 over de aldus vrijgekomen ruimte.

Da's beter dan dat ze zo gaan proppen, zeker als er ook nog pakjes tussen zitten. Vind je halverwege zo'n tas nog een verfrommelde en gescheurde bol.com doos. Lekker dan.
Ja inderdaad, zo doe ik het ook vaak.

Hier is de regel dat die grijze tassen dicht moeten worden gedaan, maar als je ze openlaat kan je zoveel meer kwijt. Maar ja, dan gaan de bezorgers klagen dat de tassen te zwaar zijn. En dat is iets waar ik op de brommer vrijwel geen last van heb
pi_72825252
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zo doe ik het ook vaak.

Hier is de regel dat die grijze tassen dicht moeten worden gedaan, maar als je ze openlaat kan je zoveel meer kwijt. Maar ja, dan gaan de bezorgers klagen dat de tassen te zwaar zijn. En dat is iets waar ik op de brommer vrijwel geen last van heb
Als ik een chauffeursdienst heb, wil ik de tassen ook dicht hebben, want dan flikkert er tenminste niets uit. Het gewicht maakt op zich niet uit, maar als ze dicht zitten, kan ik drie à vier tassen tegelijk meesjouwen, zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik onderweg spul verlies, en dan hoef ik doorgaans ook maar één keer van de auto naar het nabrengadres te lopen.
Komt bij dat ik er een gruwelijke bloedhekel aan heb als ik tijdens het rijden ineens een doffe plof hoor omdat er een tas omvalt en de bundels vervolgens half door de auto verspreid liggen. En ze vallen om, want ze zijn topzwaar.

De laatste keer dat ik een open tas heb meegenomen heb ik drie keer die bundels terug in de tas kunnen proppen, dus sindsdien neem ik helemaal geen open tassen meer mee. Als ik zie dat iemand een open tas op de nabrengcontainer zet, zeg ik er ook gelijk iets van en kan diegene het over meerdere tassen gaan verdelen (of niet, maar dan fietst 'ie maar terug naar kantoor om z'n nabrengzak op te halen).


Als ik voor mezelf de binnentas vul, zet ik bijna altijd de bundels rechtop (met één à twee bundels plat op de bodem). Er kan dan meer in de tas dan wanneer je de bundels plat legt, terwijl de tas nog gewoon (of met wat overredingskracht) gesloten kan worden. En een gesloten tas, hoe die ook ingepakt mag zijn, is echt zelden zwaarder dan het maximum van 20 kilo. Bij tassen voor de postbezorgers pak ik de boel soms op die manier in, maar alleen als ze anders een nabrengzak (of drie nabrengzakken) zouden hebben.

Nadeel van die manier van inpakken is wel dat je soms even aan het trekken bent voordat je de eerste bundel uit de tas hebt gehaald, omdat de bundels best wel klem zitten. Groot voordeel is dat je (met wat slim inpakken) altijd de HAH vrij toegankelijk hebt en niet hoeft te klooien met "één zak post, één zak HAH".

[ Bericht 12% gewijzigd door Jordy-B op 16-09-2009 23:26:54 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72825738
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]De laatste keer dat ik een open tas heb meegenomen heb ik drie keer die bundels terug in de tas kunnen proppen, dus sindsdien neem ik helemaal geen open tassen meer mee. Als ik zie dat iemand een open tas op de nabrengcontainer zet, zeg ik er ook gelijk iets van en kan diegene het over meerdere tassen gaan verdelen (of niet, maar dan fietst 'ie maar terug naar kantoor om z'n nabrengzak op te halen).
Werken jullie alleen nog maar met grijze tassen dan? Bij ons zijn er gelukkig nog de oude vertrouwde PTT zakken die je voor je eigen nabrengzakken kan gebruiken...

Overigens zorg ik er altijd voor dat de grijze tassen dichtzitten, desnoods met een paar elastieken als er weer eens een rits kapot is Bol.com pakjes zet ik als het lukt rechtop naast de bundels post in de tas, maar als dat niet meer past (als er al een ander groot pakje pakje in de tas zit bv.) leg ik ze gewoon los op de container. Anders gaat of de rits niet meer dicht of moet je zo proppen dat het pakje beschadigt. Wat dat betreft zou Bol die verpakkingen wel eens iets kleiner mogen maken...
pi_72826086
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Werken jullie alleen nog maar met grijze tassen dan? Bij ons zijn er gelukkig nog de oude vertrouwde PTT zakken die je voor je eigen nabrengzakken kan gebruiken...

Overigens zorg ik er altijd voor dat de grijze tassen dichtzitten, desnoods met een paar elastieken als er weer eens een rits kapot is Bol.com pakjes zet ik als het lukt rechtop naast de bundels post in de tas, maar als dat niet meer past (als er al een ander groot pakje pakje in de tas zit bv.) leg ik ze gewoon los op de container. Anders gaat of de rits niet meer dicht of moet je zo proppen dat het pakje beschadigt. Wat dat betreft zou Bol die verpakkingen wel eens iets kleiner mogen maken...
Voor de nabreng/postbezorgers worden alleen nog de grijze tassen gebruikt. We hebben natuurlijk wel de normale postzakken in huis voor de haal- en brengritten, maar die worden nooit meer voor de nabreng ingezet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72829076
Het is weer tijd voor post, na gisteren een rustig dagje te hebben gehad(van 08:35 tot 19:15). Maar iets eerder beginnen en dan misschien voor vijfen thuis als ik geluk heb .
pi_72829077


[ Bericht 100% gewijzigd door TokenW op 17-09-2009 21:46:47 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 09:38:06 #264
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72830999
Hai lieve bezorger/sters. Zijn er ook TNT-medewerkers aanwezig van de TNT-Douane?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72832851
ik doe meestal 1 a 2 bundels (ligt aan de dikte) onderin de grijze tas, en dan verticaal de rest, en als het echt nodig is, ook nog een extra bundel aan de zijkant. Kun je veel meer kwijt dan dat je alles horizontaal doet, en bovendien helpt het ook nog eens de vorm te behouden van de tas zondar dat ie direct topzwaar word
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 17 september 2009 @ 10:56:51 #266
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72833135
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Snuf. het volgende:

[..]

3/4 uur lijkt me geen probleem Werk nu ook maar 4 á 5 uur.

Maar kun je max 4,82 verdienen of begint het vanaf dat bedrag (wat me wat onwaarschijnlijk lijkt).

BTW, verdien nu 5,50 per uur, maar dat is ontzettend kutwerk, dus dan is zo'n vergoeding niet meer dan normaal.
En al wat gehoord van TNT?
pi_72836041
Kort dagje vandaag, van 7.45 tot 12.00 uur Alleen voorbereidingswerk
  donderdag 17 september 2009 @ 14:01:46 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72838491
Had vandaag maar éen wijk, heerlijk voor de verandering.
Morgen weer 2 en dan zaterdag weer 2.
pi_72840624
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai lieve bezorger/sters. Zijn er ook TNT-medewerkers aanwezig van de TNT-Douane?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:29:16 #270
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72855192
Vandaag geen HAH
pi_72855570
Hier wel. Wehkamp.
En dan na 1/4 van de wijk al zonder HAH zitten, is geen probleem hoor.
Wehkamp is altijd net iets te dik na mijn mening (alhoewel de gids van deze maand stukken minder dun is dan die van de zomer)
pi_72863947
Wehkamp-gidsen via TNT? Ik dacht eigenlijk dat die, net als de "geweldige" Gouden Gidsen en de Telefoongidsen, door een onzer concurrenten bezorgd werden (of Netwerk VSP). Ik ben ze zelf iig nog nooit tegengekomen. Eerder af en toe mailings van De Bijenkorf, soms dik soms dun soms A4 formaat soms Pabo-folder formaat... De Bijenkorf = géén HAH, maar adressed op "aan de bewoners van..." , heel leuk dus met die kleine miniboekjes die zo fijn tussen je bundels post uit valt zodra je ook maar ff een bundel oppakt...
Pomtiedomtiedom...
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:22:04 #273
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72863988
Collega vertelde dat wij (TNT) Sandd gaan overnemen? Dat ze failliet gaan?
pi_72863989
Het gaat niet de hele dikke Wehkamp gids. Ze hebben tegenwoordig een maandelijks boekje, even groot als de Veronica-gids zeg maar.
pi_72864422
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:22 schreef CHEVHB het volgende:
Collega vertelde dat wij (TNT) Sandd gaan overnemen? Dat ze failliet gaan?
Ik hoorde dat Deutsche Post er wel interesse in had. Maar het zou idd een goede koop kunnen zijn voor TNT.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72865437
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:22 schreef CHEVHB het volgende:
Collega vertelde dat wij (TNT) Sandd gaan overnemen? Dat ze failliet gaan?
Er deden wel verhalen de ronde dat Sandd te koop staat omdat 2 van de 3 aandeelhouders (Fortis en NIBC) er vanaf zouden willen. Maar ook over TNT doen regelmatig overnameverhalen de ronde, dus wat er nu waar van is? Ik betwijfel trouwens of de OPTA het goed zou vinden als TNT Sandd overnam.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_72867715
Geen HAH vandaag!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72871895
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Geen HAH vandaag!!
En morgen?
We hebben toch nog niet een week van die stomme "halve prijs" zakken he?
pi_72871958
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En morgen?
We hebben toch nog niet een week van die stomme "halve prijs" zakken he?
Volgens mij is dat met die tassen afgelopen, wij hebben morgen alleen nog C1000 als het goed is.
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:59:47 #280
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72871972
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En morgen?
We hebben toch nog niet een week van die stomme "halve prijs" zakken he?
Hier in ieder geval niet meer voorbij zien komen, geloof dat die actie is afgerond.
Ik heb morgen ineens vrij (lang leve de communicatie) en dien maandag-middag ineens te werken aangezien ik voor 3 wijken sta ingeroosterd.

Echt, ik dien geloof ik uberhaupt geen afspraken meer te maken tussen maandag en zaterdag vóor het avondeten.
pi_72877724
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Geen HAH vandaag!!
Dat was echt lekker inderdaad Tenminste, ik had bij een wijk geen HAH en bij de andere een heel makkelijk vast te pakken foldertje
Morgen alleen C1000 hiero
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:08:32 #282
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72880082
Zo, ben kapot!
pi_72880955
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 08:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Er deden wel verhalen de ronde dat Sandd te koop staat omdat 2 van de 3 aandeelhouders (Fortis en NIBC) er vanaf zouden willen. Maar ook over TNT doen regelmatig overnameverhalen de ronde, dus wat er nu waar van is? Ik betwijfel trouwens of de OPTA het goed zou vinden als TNT Sandd overnam.
Als DP het zou mogen waarom TNT dan niet? Vrije marktwerking is vrije marktwerking
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72882561
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:56 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

En al wat gehoord van TNT?

Nee, nog niet

Maar de 5 werkdagen zijn nog niet voorbij
pi_72886498
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als DP het zou mogen waarom TNT dan niet? Vrije marktwerking is vrije marktwerking
ja, maar om de vrije marktwerking te beschermen (kuch) moet men monopolies voorkomen. Dus vrije marktwerking my ass.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:56:20 #286
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72894431
Morgen 1 wijk van 3 uur, andere wijk van 2 uur en dan 20 min. fietsen naar een andere wijk voor daar een wijkje van 1 uur. Mijn benen wat doe je!
pi_72894768
morgen wordt kutdag
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72895363
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Beach het volgende:
morgen wordt kutdag
oh?

Ik heb makro zien liggen en iets van de postcodeloterij. Verder slechts één soort HAH (het normale formaat C1000, want die stickeractie is afgelopen), dus dat valt toch wel mee?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72895664
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Beach het volgende:
morgen wordt kutdag
Waarom?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72897810
Over of het nou morgen/vandaag wel of geen kutdag wordt... Ik vang net van een TNT-hyves site t volgende op...
quote:
Jonathan
gisteren, 18:44
Ik had uiteindelijk alleen Dinsdag Huis aan Huis. Overgens volgende week woensdag hebben we weer de V&D Prijzencircus folder..Wordt fitnessen dus..:-(
Als dit waar is, wordt komende woensdag pas echt een kutdag... Ik herinner 't me nl nog als de dag van gisteren.... "gewoon zomaar" effe 5 tassen extra erbij met enkel deze blaadjes omdat die "gewoon maar" ff 60-80 pagina's dik zijn enzo.... :S HELP!
Pomtiedomtiedom...
pi_72898353
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Beach het volgende:
morgen wordt kutdag
Ik had me juist verheugd op een rustige zaterdag, de eerste sinds lange tijd, we hebben vandaag namelijk helemaal geen hah! (Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage zaterdag 19 september 2009 @ 11:34:28 #292
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72900833
Nog best wat dik spul hier. En C1000. Maar toch op tijd klaar
pi_72904382
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 05:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik had me juist verheugd op een rustige zaterdag, de eerste sinds lange tijd, we hebben vandaag namelijk helemaal geen hah! (Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!)
omdat er binnen en buiten mensen te weinig waren
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72904541
Zowel de makro als de kampioen ...
pi_72905462
Die makro was nog best dik Maar buiten dat viel het heel erg mee. Eén HAH, lekker weertje...
pi_72910076
Beetje vreemde planning vandaag (veel mensen moesten wijken voorbereiden of wegbrengen die ze normaal nooit doen, kost sommigen nogal wat tijd...), maar al met al viel het wel mee. Was zelf iig redelijk op tijd klaar
pi_72910877
Zooo ik ben kapot. Geen hah, gelukkig. Wel zeer benauwd weer, geen water en zowat een halve wijk bezuiniging. En op 't eind van een wijk kwam ik erachter dat er een heleboel losse post naast de bundels was gepropt, kon ik weer kriskras overal naar toe fietsen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_72911092
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:19 schreef MissSpooky het volgende:
Zooo ik ben kapot. Geen hah, gelukkig. Wel zeer benauwd weer, geen water en zowat een halve wijk bezuiniging. En op 't eind van een wijk kwam ik erachter dat er een heleboel losse post naast de bundels was gepropt, kon ik weer kriskras overal naar toe fietsen.
Haha die post die ze er naast doen vergeet ik ook altijd te bezorgen
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:04 #299
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72911763
Ik had vandaag echt ALLE post door elkaar! Toen kwam een collega die kwam nog 2 bundels brengen die in zijn wijk zaten.. kon ik die ook nog is gaan doen! En dat vrouwtje die hem zet die maakt altijd bij iedereen zoveel fouten, en mij zeikt ze altijd af
pi_72911844
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:27 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha die post die ze er naast doen vergeet ik ook altijd te bezorgen
Die doe ik niet uit principe; moeten ze maar goed zetten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')