oh?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Beach het volgende:
morgen wordt kutdag
Waarom?quote:
Als dit waar is, wordt komende woensdag pas echt een kutdag... Ik herinner 't me nl nog als de dag van gisteren.... "gewoon zomaar" effe 5 tassen extra erbij met enkel deze blaadjes omdat die "gewoon maar" ff 60-80 pagina's dik zijn enzo.... :S HELP!quote:Jonathan
gisteren, 18:44
Ik had uiteindelijk alleen Dinsdag Huis aan Huis. Overgens volgende week woensdag hebben we weer de V&D Prijzencircus folder..Wordt fitnessen dus..:-(
Ik had me juist verheugd op een rustige zaterdag, de eerste sinds lange tijd, we hebben vandaag namelijk helemaal geen hah! (Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!)quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Beach het volgende:
morgen wordt kutdag
omdat er binnen en buiten mensen te weinig warenquote:Op zaterdag 19 september 2009 05:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik had me juist verheugd op een rustige zaterdag, de eerste sinds lange tijd, we hebben vandaag namelijk helemaal geen hah! (Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!)
Haha die post die ze er naast doen vergeet ik ook altijd te bezorgenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:19 schreef MissSpooky het volgende:
Zooo ik ben kapot. Geen hah, gelukkig. Wel zeer benauwd weer, geen water en zowat een halve wijk bezuiniging. En op 't eind van een wijk kwam ik erachter dat er een heleboel losse post naast de bundels was gepropt, kon ik weer kriskras overal naar toe fietsen.
Die doe ik niet uit principe; moeten ze maar goed zettenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha die post die ze er naast doen vergeet ik ook altijd te bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |