Hmm, oke.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo veel kilometers halen ze bij ons niet op een dag. Bij ons is het maximale op een dag denk ik 100 km
Bij mij belde ze de volgende dag al!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Snuf. het volgende:
Nou, heb bij allebei dus mijn gegevens ingevuld (postbezorger en zaterdagbesteller) en bij postbezorger was er een plekje hier in Schoonhoven. Heb die dus maar aangeklikt. Ze zouden binnen 5 werkdagen contact opnemen stond er.
Kan ik gelijk vragen hoeveel het precies verdient enzo.
Bij Zaterdag besteller was er een plekje in het dorp aan de andere kant van de rivier. Maar dan moet ik elke zaterdag heen en weer. Als het hier niets kan worden, kijk ik daar wel.
Jep. het is meestal 60 km op een dag en een enkele dag is het 100 km. Komt door twee ritten extra. Dus dan moet het kunnen. De 60 km is gebaseerd op de rit die ik altijd rij. Bij een andere route kan er misschien 10 km bij komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Dan is een gasauto zeker ideaal op zo'n moment.
Heftigquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Bij mij belde ze de volgende dag al!
Je was.. hoe oud?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HeftigMaar zou het uurloon boven de 4 euro per uur uitkomen? Want voor dat bedrag wil ik het wel doen.
En ja, ik wil graag zo snel mogelijk weg bij mijn oude baantje, want ik word er een beetje moe van.
Waarom werken er bij ons nou geen leuke meiden bij de postquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Bij mij belde ze de volgende dag al!
Ik ben100 % vrouw! Was ooit aan het lopen langs een bedrijf, 4 van die gasten buiten! Die ene zei die TNT blouse/jas staat je goed..quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom werken er bij ons nou geen leuke meiden bij de post
90% is man... en de postbezorgers zijn oude huisvrouwen
Ik gok dat we 250-300 km op een tank halen. Maar dat zijn auto's die de bestelling ingaan (dus echt stukjes van 20-30m rijden en dan weer stoppen). We hebben ze nog maar net dus ik durf er nog niet van te zeggen of het echt een voordeel heeft. Dan heb je ook te maken met zaken als motorslijtage (de motoren worden behoorlijk warm op gas).quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hoeveel km. rijden jullie dan gemiddeld met één tank? Stel het is maar 200-300 km., dan is het bij sommige auto's bij ons zo dat die elke dag wel zo'n afstand halen ivm dat een auto voor meerdere diensten op één dag word gebruikt. Dus dat zou inhouden dat je elke dag moet tanken. Maar goed, misschien is dat maar één ongemak en zijn er veel meer positieve punten op te noemen.
Normaal tik je per week toch al snel 35 tot 40 liter af. Vrijdagochtend nog iets meer dan 40 liter in de tank mogen gooien bij een van de auto's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik gok dat we 250-300 km op een tank halen. Maar dat zijn auto's die de bestelling ingaan (dus echt stukjes van 20-30m rijden en dan weer stoppen). We hebben ze nog maar net dus ik durf er nog niet van te zeggen of het echt een voordeel heeft. Dan heb je ook te maken met zaken als motorslijtage (de motoren worden behoorlijk warm op gas).
Er gaat ook niet echt veel in de gastank, een kilo of 25. Daarnaast staat dan een benzinetank van 8 liter, waar je wel even op kan rijden, maar wat je niet wil overdrijven.
Da's wel wat anders dan een dieseltank van een liter of 60.
Ja, in een week, ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Normaal tik je per week toch al snel 35 tot 40 liter af. Vrijdagochtend nog iets meer dan 40 liter in de tank mogen gooien bij een van de auto's.
Ik heb me een heel klein beetje vergist, dat moet zijn EUR 2,83 per uur. Dat bedrag staat in de CAO voor Postbezorgers. Dus postbezorger zou ik niet worden als ik jou was, beter word je zaterdagbesteller voor EUR 4,82 per uur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
@Kramica
Hoe weet je dat? (van die 2,50 per uur) Want voor dat bedrag ga ik het niet doen.
Hmm, en vervolgens heb je hem een trap in z`n ballen gegeven of je moest lief lachen en liep weer door?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:23 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Toen zei die andere: Ik wil je ook wel is zien zonder die blouse
Ik zei dat ik verder moest werken, prettige middag! hihi..quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hmm, en vervolgens heb je hem een trap in z`n ballen gegeven of je moest lief lachen en liep weer door?![]()
Tijdens mijn opleiding stonden we een keer stil achter een vuilniswagen waar geen vuilnisman maar een vuilnisvrouw het vuilnis erin gooide, ook zij was rond de 20 en zag er niet onsmakelijk uit.Zo vreemd is een vrouwelijke postbezorger van 20 jaar dus niet.
Vandaag voor de eerste keer te laat bij een klant aangekomen, 1 minuut welteverstaan. De politie had een grote weg afgezet waardoor ik helemaal om moest rijden, vervolgens stond ik twee keer stil in een opstopping. Nouja, er moet eens een eerste keer zijn.
Hehe onhandig ja, maar ik heb dat liever dan dat je weer terug moet fietsen naar het depotquote:Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef CHEVHB het volgende:
Jezus.. hadden ze alles in 2 zakken gedaan die VEEL te vol zaten, helemaal tot de rand met daarop iets van 5 losse bundels en nog eens van die pakketjes los erin gestoken. Onderweg naar mijn wijk op de fiets vielen ze er echt om de 4 meter uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |