Post die hyves dan!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. De persoon voor wie het is, is een heel erg lelijke vrouw (hyves) misschien dat dat jullie helpt om aan mijn kant te gaan staan.
Linkje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. De persoon voor wie het is, is een heel erg lelijke vrouw (hyves) misschien dat dat jullie helpt om aan mijn kant te gaan staan.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef Flashwin het volgende:
Zal vast geen briefje van 500 euro zijn he
Ja ruzie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:58 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon houden natuurlijk, is er een andere keuze dan?
Wat nou als er in die kaart staat:quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:59 schreef GizartFRL het volgende:
Zeg dat je die kaart naar dat mens brengt.
Rip het geld eruit en flikker die brief in een goot.
Iederee blij.
quote:Lieve kleinzoon,
Omdat ik geen ruzie wil in de familie, zit al het geld dat ik bezit in deze envelop. Jij krijgt de hele erfenis... De rest krijgt niks.. Laat dit vooral niet weten aan de rest!
Doe er iets leuks mee en ik hoop je aan de andere zijde nog eens terug te zien!
Maak er een mooi leven van!
Groeten en vaarwel,
Oma
had ik hier ook, volle mediamarkttas vol met post voor oude bewoner, oude bewoner meerdere malen gevraagd op te halen, niet gedaan, toen maar weggedonderdquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja ruzie.
Ik krijg hier voor ongeveer 8 oude bewoners nog post, dat pleur ik ook altijd bij het afval. Mijn vriendin vind ook dat we dat moeten bewaren
Wellicht is hij getraind daarin?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je nou weer horen dat er papiergeld in zit
Ah daar was je al. Ik vroeg me al af wanneer de grootste moraalridder van fok zich kwam melden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:
1 woord: briefgeheim.
Misschien is het wel een briefje van 500 euro!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef McWurth het volgende:
ik denk dat je vriendin gelijk heeft.
ten eerste is het illegaal om andermans post te open (als het jouw naam niet erop heeft staan)
ten tweede kun je die post gewoon bewaren en dan na een maand of twee even bij de huisbaas langsbrengen en die moeten de rest regelen.
als laatste ben je een tokkie om andermans post te willen openen alleen maar voor een briefje van 5 euro.
ok, en wat als je dat wel doet dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef McWurth het volgende:
ten eerste is het illegaal om andermans post te open (als het jouw naam niet erop heeft staan).
Hej Sanne!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Sanne92 het volgende:
Als je het openmaakt en houdt, ben je de grootste pauper ooit.
UBERTRIEST dat je er alleen al aan denkt...
Ga bij de AH staan in een oud kloffie en kerstkaarten verkopen, dan ben je nog minder triest en verdien je nog meer..
Ik zeg niets, geestelijk gestoordequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Sanne92 het volgende:
UBERTRIEST
Het is dan ook een feit dat je geen geld per post moet versturen via reguliere post. Komt het niet terecht bij de TS, dan wel bij zo'n vuile TNT-medewerker!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef grizegrijn het volgende:
Als 4-jarig meisje ben ik al mijn verjaardaggeld zo kwijtgeraaktNooit aangekomen van familie die ver weg woont..
mocht je gepakt worden (wat zelden gebeurt denk ik aangezien veel mensen dit niet weten) staat er geloof ik een paar jaar cel op min aftrek min goed gedrag enzo zal wel iets van 2 uur in de politiecel zijn zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:04 schreef babipangang het volgende:
[..]
ok, en wat als je dat wel doet dan?
Lees post nummer 2 uit dit topic.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef grizegrijn het volgende:
Als 4-jarig meisje ben ik al mijn verjaardaggeld zo kwijtgeraaktNooit aangekomen van familie die ver weg woont..
Pauper pauper pauper! Ga werken manquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zeg niets, geestelijk gestoorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag en zondag heb ik weekend. Vandaag is het zaterdag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Pauper pauper pauper! Ga werken man
Diefstal? Ze hebben het toch aan ts gegeven......quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef Gummibeer79 het volgende:
Diefstal is diefstal
Breng die vlop nou gewoon weg man.
Pauperrrrrr
Ik heb nooit een rouwkaart gekregen voor een dooie mus!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef Mini.Cooper het volgende:
Had ik laatst ook. Ook een kaartje verkeerd bezorgd. Ik vermoedde ook dat er dikke doekoes in zaten dus openen en zo. Zat er een rouwkaart in. Hoezo een dooie mus!
Wat ben jij een naar meisje!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is het wel de laatste 10 euro die de (klein) kinderen van die buurvrouw nodig hebben om een open-hart operatie te financieren en hun leven te redden![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga je er 4 pilsjes van in de kroeg drinken en heb je de DOOD van een kind op je geweten![]()
![]()
Ontopic: gewoon houden dus, koop een bossie bloemen voor je vriendin, 2 vliegen in één klap
Ah, je wilt nog steeds je eigen wangedrag goedpraten door op anderen af te geven? Triest.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ah daar was je al. Ik vroeg me al af wanneer de grootste moraalridder van fok zich kwam melden.
Hoezo? Ik pleur alle post met een andere naam sowieso al bij het afval, zeker 10a 12 brieven per week.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:15 schreef Adfundum het volgende:
Bovendien sta je ontzettend voor lul als degene voor wie die kaart eigenlijk is, straks bij jou aan deur staat nadat degene die de kaart verstuurd heeft haar heeft verteld dat de kaart per ongeluk naar jouw adres is verstuurd.
Nee hij ligt hier naast me.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Don't feed the trolldie brief heeft ie allang in de juiste brievenbus gedaan
Zo vaak? Zou maar eens contact opnemen met de post danquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik pleur alle post met een andere naam sowieso al bij het afval, zeker 10a 12 brieven per week.
Foto?quote:
Nee, laat de oud bewoners dat maar regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:17 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Zo vaak? Zou maar eens contact opnemen met de post dan
schending van briefgeheim (voor simpele zielen als jij: het openmaken van anderman's post) is in Nederland nog altijd een strafbaar feit; als je zo gierig bent, bereid je dan in ieder geval voor op een boete die ruim over wat er in die envelop zit heen gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ow, oudbewoners. Ik dacht een blinde bezorger of zo. Die van mij kan twee straatnamen niet uit elkaar houden. Ben benieuwd hoeveel post van mij bij diegene bezorgd wordt waar ik steeds post van krijg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, laat de oud bewoners dat maar regelen.
ook daarvoor hebben ze de retour afzender functie bedacht, eveneens verboden dit te doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik pleur alle post met een andere naam sowieso al bij het afval, zeker 10a 12 brieven per week.
Nee, ze hebben het verkeerd bezorgd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Diefstal? Ze hebben het toch aan ts gegeven......
Hier nog eenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ah daar was je al. Ik vroeg me al af wanneer de grootste moraalridder van fok zich kwam melden.
Daar kiest hij dan toch zelf voor?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schending van briefgeheim (voor simpele zielen als jij: het openmaken van anderman's post) is in Nederland nog altijd een strafbaar feit; als je zo gierig bent, bereid je dan in ieder geval voor op een boete die ruim over wat er in die envelop zit heen gaat.
lul.
Ik ga een beetje moeite lopen doen voor iemand anders zijn lamheid.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ook daarvoor hebben ze de retour afzender functie bedacht, eveneens verboden dit te doen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schending van briefgeheim (voor simpele zielen als jij: het openmaken van anderman's post) is in Nederland nog altijd een strafbaar feit; als je zo gierig bent, bereid je dan in ieder geval voor op een boete die ruim over wat er in die envelop zit heen gaat.
lul.
gekregen is gekregen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:24 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het verkeerd bezorgd.
Da's iets anders.
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Zowwww zeg, knapt er hier iemand af op wat users
Ik woon hier nu bijna een jaar en de stroom post van oud bewoners neemt niet af. Je denk toch serieus niet dat ik elke dag de post van oud bewoners ga verwerken en keurig op de brievenbus gooi? Laat ze zelf hun zaken maar regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ook daarvoor hebben ze de retour afzender functie bedacht, eveneens verboden dit te doen.
Als je ze retour stuurt wordt het vanzelf minderquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Lieve schat, natuurlijk wil ik niet dat mijn post geopend wordt door iemand anders. Maar ik wil wel dat iemand anders de post van weer een heel iemand anders opentquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou het is in ieder geval duidelijk dat de meerderheid hier er geen enkel bezwaar tegen heeft dat zijn of haar eigen post bij verkeerde bezorging gewoon wordt opengetrokken. Om te kijken of er geld in zit.
Deze trend had ik nog niet eerder gesignaleerd. Maar de maatschappij verandert, dat blijkt wel.
Hoi DuTank, ik schrik gewoon van de reacties. Maar misschien neem ik het wel te serieus, het zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lieve schat, natuurlijk wil ik niet dat mijn post geopend wordt door iemand anders. Maar ik wil wel dat iemand anders de post van weer een heel iemand anders opent
Dat opnaaien is toch leuk en misschien krijgen we nog wel te weten wat er in zat!
Nou, welkom op FOK! zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi DuTank, ik schrik gewoon van de reacties. Maar misschien neem ik het wel te serieus, het zou kunnen.
Groetjes,
BR
Hallooo! Klaagbaak!! Het anonieme trieste mensen paupersubforum van FOK!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou het is in ieder geval duidelijk dat de meerderheid hier er geen enkel bezwaar tegen heeft dat zijn of haar eigen post bij verkeerde bezorging gewoon wordt opengetrokken. Om te kijken of er geld in zit.
Deze trend had ik nog niet eerder gesignaleerd. Maar de maatschappij verandert, dat blijkt wel.
Zo, zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar de maatschappij verandert, dat blijkt wel.
Je houdt 'm dicht bij de hand omdat je bang bent dat je vriendin 'm wegbrengt?quote:
Dat is jóuw doelquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is in dit topic maar één doel en dat is TS die brief laten openen!
Wat is de klacht van TS?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hallooo! Klaagbaak!! Het anonieme trieste mensen paupersubforum van FOK!
Waar ben jij geweest de afgelopen paar jaar?
Gelukkig kan ik je verzekeren dat ik ervaren heb, dat de meeste mensen gewoon netjes een brief aan de eigenaar teruggeven.
Deze jongen spoort niet, en is niet representatief voor normale mensen.
Ik vermoedde al zoietsquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene lelijkerd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hallooo! Klaagbaak!! Het anonieme trieste mensen paupersubforum van FOK!
Waar ben jij geweest de afgelopen paar jaar?
Gelukkig kan ik je verzekeren dat ik ervaren heb, dat de meeste mensen gewoon netjes een brief aan de eigenaar teruggeven.
Dat zijn fictieve vriendin hem tegenhoudt een brief te openen, waar een paar centen in zit, omdat hij te lui is om zijn eigen geld te verdienen, en daar andermans geld wil stelen.quote:
Hahahahahahahahaaa!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat zijn fictieve vriendin hem tegenhoudt een brief te openen, waar een paar centen in zit, omdat hij te lui is om zijn eigen geld te verdienen, en daar andermans geld wil stelen.
Zijn motivatie om dit wel of niet te doen, is gespeend op het feit of degene aan wie de brief toebehoort wel of niet lelijk is.
Nee, ik ben die knappe jongen met geld, hersens, kleur op mijn gezicht, en normaal wenselijk sociaal gedrag, die jullie zo makkelijk op de kast krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:50 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene lelijkerd?
Ja, en het openen moet gefilmd worden!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:54 schreef Dastan het volgende:
Zeg ga lekker samenwonen ofzo.Er is inderdaad maar één doel en dat is het openen van die brief, anders wordt het een anti-climax en dat wil niemand.
En je heet Sanne, stoere jongenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, ik ben die knappe jongen met geld, hersens, kleur op mijn gezicht, en normaal wenselijk sociaal gedrag, die jullie zo makkelijk op de kast krijgt.
Kijk, de afzender weet wat ie geschreven heeft. Dus die hoeft maar één keer te bellen naar de geadresseerde om te weten dat het niet is aangekomen bij haar. En dan staat ie straks bij jouquote:Gister werd er bij ons een kaartje in een envelop bezorgd, met onze postcode en ons huisnummer.
Heerlijke duidelijkheid!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat zijn fictieve vriendin hem tegenhoudt een brief te openen, waar een paar centen in zit, omdat hij te lui is om zijn eigen geld te verdienen, en daar andermans geld wil stelen.
Zijn motivatie om dit wel of niet te doen, is gespeend op het feit of degene aan wie de brief toebehoort wel of niet lelijk is.
Oeh, dat zou gaaf zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef Boca_Raton het volgende:
TS:
[..]
Kijk, de afzender weet wat ie geschreven heeft. Dus die hoeft maar één keer te bellen naar de geadresseerde om te weten dat het niet is aangekomen bij haar. En dan staat ie straks bij jou![]()
*hoopt op een Hell's Angel of zo
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:59 schreef Dastan het volgende:
TS, je moet naar die buurvrouw gaan, die brief voor haar neus openscheuren en weglopen met geld, naar achteren schreeuwend IK HEB HEM TOCH GEKREGEN!1!!!!1!!11!
*zucht*quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef Boca_Raton het volgende:
TS:
[..]
Kijk, de afzender weet wat ie geschreven heeft. Dus die hoeft maar één keer te bellen naar de geadresseerde om te weten dat het niet is aangekomen bij haar. En dan staat ie straks bij jou![]()
*hoopt op een Hell's Angel of zo
Whoahahaahhahaahaaaquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou gaaf zijn.
TS zijn volgende klacht:
"In elkaar geslagen door Hell's Angel voor 10 euro!"
Hoe dan ook, als je er geld uithaalt, ben je de klos, want de afzender wéét wat ie verstuurd heeft. En waarheen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
*zucht*
TS kan het toch alsnog opsturen?
Daar gaat het niet om, wat TS met de inhoud doet kan mij een zorg zijn. Hij moet het gewoon openen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je er geld uithaalt, ben je de klos, want de afzender wéét wat ie verstuurd heeft. En waarheen.
Dan piept zijn vriendin wel anders!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:06 schreef klappernoot2000 het volgende:
Als je binnenkort een pakje krijgt die hier op lijkt, weet je gelijk wat het is..
[ afbeelding ]
of kreunt (voor de eerste keer, neem ik aan..)quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan piept zijn vriendin wel anders!
TS kan dan ook gewoon zeggen dat hij die kaart niet gekregen heeft. Zal niet de eerste keer zijn dat een postbode iets achterover drukt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als je er geld uithaalt, ben je de klos, want de afzender w t wat ie verstuurd heeft. En waarheen.
En dat uit jouw mond, borderliner.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hahahahahaha!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:13 schreef Sanne92 het volgende:
TS zit midden in een ruzie met zijn vriendin nu, gezien de stilte?
Vanavond weer op de bank slapen, en dat allemaal voor een tientje.
Wat ben jij voor faalfiguur joh?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Of er is opeens een dubbelloops jachtgeweer met afgezaagde loop onder zijn Nijntjes gordijntjes verschenen.
jij bent de buurman van ts en niet thuis komende week?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:06 schreef klappernoot2000 het volgende:
Als je binnenkort een pakje krijgt die hier op lijkt, weet je gelijk wat het is..
[ afbeelding ]
Ja, je weet toch niet wie de afzender is?? Kan iedereen wel zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat ben jij voor faalfiguur joh?
Niet zo frustie doen, als je niet tegen backfires kunt, get out of the kitchen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, borderliner.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent de buurman van ts en niet thuis komende week?
Nounou wat een backfire. Ik voel me zwaar geïntimideerdquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet zo frustie doen, als je niet tegen backfires kunt, get out of the kitchen!
Lamon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet zo frustie doen, als je niet tegen backfires kunt, get out of the kitchen!
Maar ga je hem nu openmaken of niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nounou wat een backfire. Ik voel me zwaar geïntimideerd
Eensch, maar zoveel zal er niet inzitten anders was hij wel aangetekend gestuurd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gewoon openmaken, schijt moet het maar goed bezorgd worden.
Terechtquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nounou wat een backfire. Ik voel me zwaar geïntimideerd
Ik zou ook te nieuwsgierig zijn, en hem open maken. Denk dat ik hem daarna wel weer zou bezorgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
openen, als het niks is (misschien wel een tegoedbon voor de blokker) dan alsnog in de bus gooien als het in de buurt is, weten zij veel dat jij degene was die m opende
en desnoods zet je erop verkeerd geadresseerd, sorry voor t openmaken
Wil jij de nieuwe "vriendin" van TS worden ofzo, je zit zo in zijn reet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lamon.Jij bent de enige huilie hier.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wil jij de nieuwe "vriendin" van TS worden ofzo, je zit zo in zijn reet.
Jezus wat ben jij voor verknipt figuur joh?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als er Lunettenlaan 501, 5263 NT Vught achterop staat dan kan ik je nu al zeggen dat dat uit de EBI komt. En daar zitten geen lekkere jongens
Hoe triest om bepaalde adressen op internet te postenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, als er Lunettenlaan 501, 5263 NT Vught achterop staat dan kan ik je nu al zeggen dat dat uit de EBI komt. En daar zitten geen lekkere jongens
TS is de brief al braaf aan het terugbrengen volgens mij.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voor verknipt figuur joh?Humor heb je iig niet.
Verwachte reactie van het verknipte figuur:quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het topic liep niet helemaal zoals hij gehoopt had, en met zijn vriendin kwaad achter hem, en het pc-schermpje voor hem, werd het hem toch wat teveel.
quote:Volgens mij ook. Hij kreeg het benauwd
Volgens mij ook. Hij kreeg het benauwdquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
TS is de brief al braaf aan het terugbrengen volgens mij.
Het topic liep niet helemaal zoals hij gehoopt had, en met zijn vriendin kwaad achter hem, en het pc-schermpje voor hem, werd het hem toch wat teveel.
Niets voor jou.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan als postbezorger eigenlijk niet zeggen wat ik zou doen, maar doe het toch.
Haal dat geld eruit, plak die kaart weer dicht met een plakbandje en stuur de boel retour onder de noemer "Verkeerd adres" naar de TNT terug.
Je komt een beetje over als die mongool in dat fragment van Paul de Leeuw, die van het TV Moment van het Jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Die worden dan ook aangetekend verstuurdquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Geef die brief toch gewoon aan die vrouw.
Wat zou jij er van vinden als iemand 2 x een aanmaning van jou b.v niet bezorgt en dat je ineens een deurwaarder op de stoep hebt.
Liever verknipt dan geplaktquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verwachte reactie van het verknipte figuur:
[..]
Dóórzagen is mijn passiequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:54 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Je komt een beetje over als die mongool in dat fragment van Paul de Leeuw, die van het TV Moment van het Jaar
In je eentje ben je altijd met zijn tweeen ofzo, meneer "roken is lekker"/"roken is vies", wat een zielige kloon zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:54 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Je komt een beetje over als die mongool in dat fragment van Paul de Leeuw, die van het TV Moment van het Jaar
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij voor verknipt figuur joh?Humor heb je iig niet.
Ik doe me in ieder geval niet voor als een 17 jarig geyl sletjequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
In je eentje ben je altijd met zijn tweeen ofzo, meneer "roken is lekker"/"roken is vies", wat een zielige kloon zeg.
Uhh nee. Hier lag opeens een brief van Intrum omdat ik de boeken van de bibliotheek 2 maanden te laat ingeleverd heb. Onaangetekend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die worden dan ook aangetekend verstuurd
Ah ok. Nou, nooit gezienquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:54 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Dit is een échte Klukklukquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik doe me in ieder geval niet voor als een 17 jarig geyl sletje
Ik ook niet, dat zie je toch in mijn profiel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik doe me in ieder geval niet voor als een 17 jarig geyl sletje
Ik las brief+deurwaarder, die worden wel aangetekend toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh nee. Hier lag opeens een brief van Intrum omdat ik de boeken van de bibliotheek 2 maanden te laat ingeleverd heb. Onaangetekend.
Van 150 euro. Zonder eerst een herinnering van de bibliotheek.
Maar goed, uiteraard is TS erg sneu als hij post van andere gaat openmaken. Pauper!
Bek dicht tegen Mini.Cooper, hij is me inieminie. Man van in de 40 die zich voor doet als een 17 jarige.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
In je eentje ben je altijd met zijn tweeen ofzo, meneer "roken is lekker"/"roken is vies", wat een zielige kloon zeg.
In de 40?????!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bek dicht tegen Mini.Cooper, hij is me inieminie. Man van in de 40 die zich voor doet als een 17 jarige.Lamon.
Jij bent echt een kankerfalertje, met je moralistische meukquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
TS is de brief al braaf aan het terugbrengen volgens mij.
Doe normaal man sukkelquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jij bent echt een kankerfalertje, met je moralistische meuk![]()
En een jongen die Sanne heet, wat zielig. Bij je geboorte zag je moeder zeker geen piemeltje en dacht dat je een meisje was...
Weet ik veel hoe oud je bent, misschien midden 30 of zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet dat je frustie bent, maar serieus, in de 40??!!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:15 schreef Kerol het volgende:
Open open open.
Alleen omdat ik benieuwd ben en het zelf niet zou doen.
Die postbode kan er niks aan doen, dat de sorteerder voor de combinatie postcode+huisnummer is gegaan. Wat normaal is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die postbode is ook een josti.
OT:
maak maar open en kijk of het de moeite waard is geweest.
Dan nog. Er staat een andere straatnaam op, dat moet toch opvallen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die postbode kan er niks aan doen, dat de sorteerder voor de combinatie postcode+huisnummer is gegaan. Wat normaal is.
Daar kijk je niet naarquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan nog. Er staat een andere straatnaam op, dat moet toch opvallen?
Maar je kijkt toch wel naar het huisnummer wat er 1 cm naast staat?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:04 schreef S1nn3rz het volgende:
Een brief van een ander open willen maken omdat er tien euro in zit.
P-A-U-P-E-R
Gast, er zijn genoeg mensen die straatnamen opfokken, er is een verschil in bijvoorbeeld dorpsstraat en dorpslaan, toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar je kijkt toch wel naar het huisnummer wat er 1 cm naast staat?
Aidsstraat 10
Van kankerlaan 10
Schele postbode dus.
Rustig maarquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gast, er zijn genoeg mensen die straatnamen opfokken, er is een verschil in bijvoorbeeld dorpsstraat en dorpslaan, toch?
Als mensen die door elkaar halen per ongeluk, gaat het niet goedkomen, daarom kijken ze in zo'n sorteerding naar de postcode, daarna is het voor de postbode gewoon kijken in het pakketje voor een bepaalde postcode naar het huisnummer. En dan afleveren, schijt aan die straat.
Misschien moet ik er nog bij vermelden dat er bij postcodes die verwarring niet ontstaat.
Ik ben bij mijn ouders nu, heb de brief niet open gemaakt. Morgen weer een kans.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef babipangang het volgende:
damn, nog niet geopend ? ts houdt iedereen wel in spanning
Je geilt op een #2 van je topicquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders nu, heb de brief niet open gemaakt. Morgen weer een kans.
Het is opeens een brief gewordenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders nu, heb de brief niet open gemaakt. Morgen weer een kans.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is opeens een brief geworden
Correct.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef classpc het volgende:
Dus je gunt die vrouw het geld niet om dat ze een heel erg lelijke vrouw is?
Daarom wordt het nooit wat met lelijke mensen, ze steunen elkaar gewoon niet, terwijl ze eigenlijk 1 front zouden moeten maken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef classpc het volgende:
Dus je gunt die vrouw het geld niet om dat ze een heel erg lelijke vrouw is?
Dat krijg je met slecht verzonnen verhalen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou dit lijkt niets meer te worden verder. Wel erg gelachen
Morgen krijg je een foto hoor, zielig figuur.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat krijg je met slecht verzonnen verhalen.
Ze stoppen altijd wanneer iemand zegt "foto" of "pictures or it didn't happen" omdat het zelden echt gebeurd is, of de kaart/brief alsnog netjes naar de eigenaar gebracht is...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Morgen krijg je een foto hoor, zielig figuur.
Hou je bek dicht.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hou je bek dicht.
Je noemt iedereen een zielig figuur etc etc, maar je bent echt een kutjong.
Waarom is dit niet gesloten?
TS
Ik heb echt geeeen idee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Met "het is friet" als ondertitel kun je dit niet serieus zeggen, sorry..
You would know.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daarom wordt het nooit wat met lelijke mensen, ze steunen elkaar gewoon niet, terwijl ze eigenlijk 1 front zouden moeten maken.
Patat betekent aardappel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Met "het is friet" als ondertitel kun je dit niet serieus zeggen, sorry..
Wat een bullshit... jij lult recht wat krom isquote:Op zondag 6 september 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Jij kan 'm toch gewoon openen in de veronderstelling dat ie voor jou is bedoeld?
Zo'n grote of een kleintje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
had ik hier ook, volle mediamarkttas vol met post voor oude bewoner, oude bewoner meerdere malen gevraagd op te halen, niet gedaan, toen maar weggedonderd
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
nu pic, anders dit kuttopic graag weg uit mijn ATquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En zo tokkie.quote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef wise het volgende:
fuck man, gewoon openen en kijken wat er inzit. Dan nieuwe envelop pakken weer dicht maken, zelfde gegevens erop en klaar.
zo moeilijk.
Nu maar hopen op de 2e brief met pincode.quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef padlarf het volgende:
Ik maakte laatst per ongeluk een brief voor iemand anders open. Zat er een pinpas in
Nee hoor, ik vind het ook ongeloofelijk asociaal.quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het ronduit schofterig vind om die envelop te openen en die 'm zou doorsturen/afgeven?
Idem. Bovendien denk ik dat dit soort dingen heus wel te achterhalen valt.quote:Op zondag 6 september 2009 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Post van oude bewoners tief ik hier tegenwoordig gewoon weg.
Maar deze post, als je weet waar het wel hoort, zou ik daar droppen. Netjes, geweten, dat soort dingen. Bedenk eens als iemand een kaart naar jou zou sturen maar per ongeluk het verkeerde adres erop zou zetten, dan zou je het ook fijn vinden als diegene 'm alsnog bezorgt.
Helaas, ik heb netjes de betreffende bank gebeld, en straks gaat ie retour afzenderquote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nu maar hopen op de 2e brief met pincode.
Mwoah, dat vind ik niet eens belangrijk, of het nou zo is of niet. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Idem. Bovendien denk ik dat dit soort dingen heus wel te achterhalen valt.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef RubenSosa het volgende:
Je kan ook het geld gebruiken om terug te keren bij WOS
quote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef l3laster het volgende:
wat een kudt vriendin heb je als die alles beter weet
neequote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het ronduit schofterig vind om die envelop te openen en die 'm zou doorsturen/afgeven?
datdusquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Mylene het volgende:
Kikoooooo, hoe is het nu eigenlijk afgelopen met die brief?
Dat kan helemaal niet man.quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef padlarf het volgende:
Ik maakte laatst per ongeluk een brief voor iemand anders open. Zat er een pinpas in
Waar is die dan van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ehm, dat kan wel. Ik heb hem nog steeds liggen
ING, hij is voor iemand die al vijf jaar onterecht op dit adres staat ingeschrevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar is die dan van.De Rabo verstuurt die dingen aangetekend en je moet je nog legitimeren ook.
Oh gek dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
ING, hij is voor iemand die al vijf jaar onterecht op dit adres staat ingeschreven
Zei die niet dat de pas terug moest dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:45 schreef padlarf het volgende:
Ja, dat vond ik ook. En de meneer van ING die ik er over belde vond het ook raar.
Wtf ben je voor asotokkie danquote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef padlarf het volgende:
Ik maak ook weleens perongeluk wat open voor de vorige bewoonster die inmiddels al bijna een jaar dood is. Daar zaten ook bankafschriften bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wtf ben je voor asotokkie dan
Je ziet een brief van een bank met een naam erop die niet van jou is en dan ook nog open maken
Ik zeg toch per ongelukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wtf ben je voor asotokkie dan
Je ziet een brief van een bank met een naam erop die niet van jou is en dan ook nog open maken
Ah, die krijg ik ook ja. Incassobureaus, deurwaarders. Waarom betalen dooien hun rekeningen nou niet gewoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zeg toch per ongeluk
Bovendien was het een blanco envelop, en krijgt die kerel ook post van deurwaarders...
Die post van deurwaarders bewaren en dan genieten als ze op een dag zijn huis leegtrekkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zeg toch per ongeluk
Bovendien was het een blanco envelop, en krijgt die kerel ook post van deurwaarders...
Zul je zien dat ze mijn huis leeghalen als ik even niet thuis benquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die post van deurwaarders bewaren en dan genieten als ze op een dag zijn huis leegtrekken
Same here.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze mijn huis leeghalen als ik even niet thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |