Je geilt op een #2 van je topicquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders nu, heb de brief niet open gemaakt. Morgen weer een kans.
Het is opeens een brief gewordenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn ouders nu, heb de brief niet open gemaakt. Morgen weer een kans.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is opeens een brief geworden
Correct.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef classpc het volgende:
Dus je gunt die vrouw het geld niet om dat ze een heel erg lelijke vrouw is?
Daarom wordt het nooit wat met lelijke mensen, ze steunen elkaar gewoon niet, terwijl ze eigenlijk 1 front zouden moeten maken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef classpc het volgende:
Dus je gunt die vrouw het geld niet om dat ze een heel erg lelijke vrouw is?
Dat krijg je met slecht verzonnen verhalen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou dit lijkt niets meer te worden verder. Wel erg gelachen
Morgen krijg je een foto hoor, zielig figuur.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat krijg je met slecht verzonnen verhalen.
Ze stoppen altijd wanneer iemand zegt "foto" of "pictures or it didn't happen" omdat het zelden echt gebeurd is, of de kaart/brief alsnog netjes naar de eigenaar gebracht is...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Morgen krijg je een foto hoor, zielig figuur.
Hou je bek dicht.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kneus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hou je bek dicht.
Je noemt iedereen een zielig figuur etc etc, maar je bent echt een kutjong.
Waarom is dit niet gesloten?
TS
Ik heb echt geeeen idee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Met "het is friet" als ondertitel kun je dit niet serieus zeggen, sorry..
You would know.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daarom wordt het nooit wat met lelijke mensen, ze steunen elkaar gewoon niet, terwijl ze eigenlijk 1 front zouden moeten maken.
Patat betekent aardappel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Met "het is friet" als ondertitel kun je dit niet serieus zeggen, sorry..
Wat een bullshit... jij lult recht wat krom isquote:Op zondag 6 september 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
Jij kan 'm toch gewoon openen in de veronderstelling dat ie voor jou is bedoeld?
Zo'n grote of een kleintje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef babipangang het volgende:
[..]
had ik hier ook, volle mediamarkttas vol met post voor oude bewoner, oude bewoner meerdere malen gevraagd op te halen, niet gedaan, toen maar weggedonderd
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
nu pic, anders dit kuttopic graag weg uit mijn ATquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En zo tokkie.quote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef wise het volgende:
fuck man, gewoon openen en kijken wat er inzit. Dan nieuwe envelop pakken weer dicht maken, zelfde gegevens erop en klaar.
zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |