Post die hyves dan!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. De persoon voor wie het is, is een heel erg lelijke vrouw (hyves) misschien dat dat jullie helpt om aan mijn kant te gaan staan.
Linkje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. De persoon voor wie het is, is een heel erg lelijke vrouw (hyves) misschien dat dat jullie helpt om aan mijn kant te gaan staan.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef Flashwin het volgende:
Zal vast geen briefje van 500 euro zijn he
Ja ruzie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:58 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon houden natuurlijk, is er een andere keuze dan?
Wat nou als er in die kaart staat:quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:59 schreef GizartFRL het volgende:
Zeg dat je die kaart naar dat mens brengt.
Rip het geld eruit en flikker die brief in een goot.
Iederee blij.
quote:Lieve kleinzoon,
Omdat ik geen ruzie wil in de familie, zit al het geld dat ik bezit in deze envelop. Jij krijgt de hele erfenis... De rest krijgt niks.. Laat dit vooral niet weten aan de rest!
Doe er iets leuks mee en ik hoop je aan de andere zijde nog eens terug te zien!
Maak er een mooi leven van!
Groeten en vaarwel,
Oma
had ik hier ook, volle mediamarkttas vol met post voor oude bewoner, oude bewoner meerdere malen gevraagd op te halen, niet gedaan, toen maar weggedonderdquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja ruzie.
Ik krijg hier voor ongeveer 8 oude bewoners nog post, dat pleur ik ook altijd bij het afval. Mijn vriendin vind ook dat we dat moeten bewaren
Wellicht is hij getraind daarin?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je nou weer horen dat er papiergeld in zit
Ah daar was je al. Ik vroeg me al af wanneer de grootste moraalridder van fok zich kwam melden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:
1 woord: briefgeheim.
Misschien is het wel een briefje van 500 euro!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef McWurth het volgende:
ik denk dat je vriendin gelijk heeft.
ten eerste is het illegaal om andermans post te open (als het jouw naam niet erop heeft staan)
ten tweede kun je die post gewoon bewaren en dan na een maand of twee even bij de huisbaas langsbrengen en die moeten de rest regelen.
als laatste ben je een tokkie om andermans post te willen openen alleen maar voor een briefje van 5 euro.
ok, en wat als je dat wel doet dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef McWurth het volgende:
ten eerste is het illegaal om andermans post te open (als het jouw naam niet erop heeft staan).
Hej Sanne!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Sanne92 het volgende:
Als je het openmaakt en houdt, ben je de grootste pauper ooit.
UBERTRIEST dat je er alleen al aan denkt...
Ga bij de AH staan in een oud kloffie en kerstkaarten verkopen, dan ben je nog minder triest en verdien je nog meer..
Ik zeg niets, geestelijk gestoordequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Sanne92 het volgende:
UBERTRIEST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |