quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
hahah nou ik kan echt niet zonder mijn psp3, dan eet ik wel wat minder.
Ik heb sinds een paar maanden ook een ps3, maar heb ook dit jaar van essent weer geld teruggekregen. Zet dat ding van de stand-by, dat scheelt al een hoop.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
verklaar je naderquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind ze eigenlijk vooral heel zielig
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze beide de 'kneusjes' van de familie. Verder zijn ze enorm passief, maar dat zien we eigenlijk in alle afleveringen.quote:
ik vind dat niet zielig hoor.. zielig voro die kinders? jah, zielig voor hen? nee..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze beide de 'kneusjes' van de familie. Verder zijn ze enorm passief, maar dat zien we eigenlijk in alle afleveringen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Cahir het volgende:
Ik vind het wel een leerzaam progamma voor later!
Erm, het is goedkoper om de temp. op een graad of 15 te laten heb ik begrepen, aangezien het hele huis opwaremen duurder is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:19 schreef fratsman het volgende:
Maar de strenge winter hebben we wel gemerkt op de afrekening, hier in Limburg hebben er een flink aantal nachten tussen gezeten dat het lager dan -20 was.En dan laat je toch de verwarming laag aan 's nachts.
Nou ja, voor de rest gewoon, zoveel mogelijk van de stand-by, en niks nutteloos aan laten, en dan ben je al een heel eind.
gewoon ff john bellen, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik begin al slecht met een forse IBG-schuld. maar gelukkig (nog) geen andere schulden verder.
Ja, daar kwam mijn moeder ook mee na de winter.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Erm, het is goedkoper om de temp. op een graad of 15 te laten heb ik begrepen, aangezien het hele huis opwaremen duurder is.
die valt volgens mij nooit te toppenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef juliana het volgende:
Toch vond ik die mensen van vorige week irritanter (leuker om te kijken}
nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Als je een kind verliest, dan heb je er toch ook geen kosten meer, dan hou je dus geld over.
meeste psychologen etc. als het langdurig is wordt gewoon vergoed hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Krijgen ze nou al die sessies vergoed?![]()
Wel aardig van die zorg verzekering.. Maar zo'n sessie is duur..![]()
Krijgen ze weer geld..
Nee, maar er zit wel een kern van waarheid in, hoe cru en bot het ook is om te zeggen... NIet netjes, wel waar...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..
Ik dacht altijd dat daar een bepaalde termijn op zat.. Een bepaald aantal sessies zeg maar..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meeste psychologen etc. als het langdurig is wordt gewoon vergoed hoor
Ja! Hahaquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef juliana het volgende:
Ook jammer dat ze niet rookten, altijd een leuk moment als de peuken afgepakt worden
alleenstaande moeder meld zich.. en niks geen schuldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:31 schreef Cahir het volgende:
Alleenstaande moederDit vind ik echt HEEL sneu!
ze hebben nog 2 kinderen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een kern van waarheid in, hoe cru en bot het ook is om te zeggen... NIet netjes, wel waar...
Of juist sterker..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een alleenstaande moeder staat veel zwakker.
Oiquote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een alleenstaande moeder staat veel zwakker.
Heb zeer zelden medelijden met mensen, maar met deze dus wel. Natuurlijk hebben ze er zelf schuld aan, maar dan kun je mensen nog wel zielig vinden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik vind dat niet zielig hoor.. zielig voro die kinders? jah, zielig voor hen? nee..
Als ze echt zo graga geholpen willen worden etc. dan geven ze gewoon toe dat het allemala hun fout is IPV het overkomt ons.. en ik ben zo zielig want blablabla zoveel meegemaakt, en alle adviezen weigeren want.. ik ik ik ik ik.. Nee sorry dan vind ik iemand niet zielig.. dan BEN je zielig.. maar dan op een andere manier als jij bedoelt
ehm misschien niet in geestelijke zin maar met een partner erbij kun je toch simpelweg meer inkomen genereren?quote:
Zal volgende week wel weer gebeuren, als ik het gezicht van die vrouw zo zag.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef juliana het volgende:
Ook jammer dat ze niet rookten, altijd een leuk moment als de peuken afgepakt worden
Je snapt het verzekeringsprincipe geloof ik niet helemaalquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Krijgen ze nou al die sessies vergoed?![]()
Wel aardig van die zorg verzekering.. Maar zo'n sessie is duur..![]()
Krijgen ze weer geld..
Hee, die zoek ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
alleenstaande moeder meld zich.. en niks geen schuld
Die aflevering komt volgens mij niet, kan me tenminste niet herinneren dat er vorig seizoen zo'n aflevering was.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik kijk uit naar de uitzending waar ze nog een keer een kijkje gaan nemen bij deze mensen. Ik geloofde er namelijk helemaal niks van. Niet gemotiveerd.
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als ditquote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Die aflevering komt volgens mij niet, kan me tenminste niet herinneren dat er vorig seizoen zo'n aflevering was.
Vooral de vorige aflevering maakte mij erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als dit
Het succespercentage is vermoedelijk heel laag.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als dit
Juist daarom dusquote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het succespercentage is vermoedelijk heel laag.
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..
Kouwe kikkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijk
Ik zag trouwens wel een hond. Zouden mensen beseffen wat zo'n beest maandelijks kostquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijk
Ja dat zag ik meteen dat ze normaler zijn als het stel van vorige week.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef Fastmatti het volgende:
Waar is de budgetcoach?
Het lijkt me trouwens een normaler stel dan vorige week.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zag trouwens wel een hond. Zouden mensen beseffen wat zo'n beest maandelijks kost
Voor de kleine, voor de kleine, voor de kleine....quote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Besef jij wel hoe leuk het is (ook voor kinderen) om een hond te hebben?
Ik was al zo blij dat de hond niet weg hoeft!
Net als een televisie met dvd-speler en spelcomputers op de slaapkamer zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor de kleine, voor de kleine, voor de kleine....
Was al een oudere auto (97-98?) dus levert niets op, en met 2 kinderen die ook naar school moeten is een auto wel fijn. Ook zei dat oudere bieb wijf dat ze met de auto naar een andere vestiging kon, mocht dat nodig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:44 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom werd de auto niet verkocht?
Idacht in het begin ook dat het een lesbisch stel was![]()
Vorig seizoen was er ook een stel die een oude auto had met een deuk in de zijkant en die kregen er nog 1500 voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:44 schreef FoXje het volgende:
[..]
Was al een oudere auto (97-98?) dus levert niets op, en met 2 kinderen die ook naar school moeten is een auto wel fijn. Ook zei dat oudere bieb wijf dat ze met de auto naar een andere vestiging kon, mocht dat nodig zijn.
En ik vond het ook een nogal vrouwelijke man
Een hond heeft ook meer emotionele waarde dan een televisie. Hoop ikquote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Wat een vreselijke rot opmerkingquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Als je een kind verliest, dan heb je er toch ook geen kosten meer, dan hou je dus geld over.
Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed overquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:43 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja vind ik ook honden hebben ook gevoel die doe je niet zomaar ffe weg
Kijk 'm nu ook, snap nu ook wat er bedoeld werd met 'ddd'quote:
???????? grapjes??????quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed over
Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kostquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er ook een stel die een oude auto had met een deuk in de zijkant en die kregen er nog 1500 voor.
idem,quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kost
Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef diorcharm het volgende:
Pff dat mokkel van gister met haar baan bij de Bieb.. Jeetje :S Alsof dat een topbaan is..
En dan ook nog maar 750 euri ermee verdienen. :S
JA!!!?!!? OHHH IK GELOOF HET NIET!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!
Van een 0 uren contract naar 17 uren contract
Idd. Iedere aflevering weer. Elke vrouw begint de intro met het dreigement bij de man weg te gaan en halverwege het programma blijkt steevast dat het aan de vrouw ligt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
Het is geen rotopmerking, het is een zakelijke opmerking ,natuurlijk is het erg een kind te verliezen,maar je hebt er niks aan, als je door compensatie/verdriet dan maar 1100 euro per maand gaat pinnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Wat een vreselijke rot opmerking
Ik hoop voor jou dat het je nooit overkomt want dan zou je dit niet meer zeggen denk ik , ier is niets erger dan je kind te verliezen .
Echt vreselijk triest zulke opmerkingen . Het zal je eigen kind maar wezen
Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Dieren hebben soms meer gevoel als mensen , mensen zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen
Wat een achterlijk antwoord!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?
Een parkiet is toch echt 40 euro waard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk antwoord!!
Ja dat merken we op de wereld waar dieren als grofvuil worden behandeld.
Dat idee heb ik sowieso wel bij het programma (en meer soortgelijke programma's). Voorbeelden daarvan:quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap echt wel dat die vrouw daar trots op is. En dat ze blij is dat ze eindelijk een plekje heeft gevonden waar ze zich zo op dr plek voelt, snap ik ook heus wel. Maar zou het nou nooit in dat koppetje opgekomen zijn om ZELF eens aan te snijden wat de mogelijkheden voor meer uren zouden zijn?
Of zou dat dan ineens een gevalletje "als de camera er bij is, kan er veel meer" zijn? Kan ook hoor, maar ik had het idee dat ze gewoon zelf maar ging zitten afwachten tot er meer uurtjes haar kant opkwamen. zonder dat iemand ook meer wist dat ze meer uren zou WILLEN. En dan nog als dat niet mogelijk is moet het toch ook niet al te moeilijk zijn in de bieb vaste uren te krijgen (had ze die?) zo ingedeeld dat het geen kernfysica is er een baan bij te zoeken. Die invaluren in de bieb zijn eigenlijk reteonpraktisch.... Ze kan beter haar vaste uren in de bied hebben en dan vaste uren dat ze inzetbaar is voor het uitzendbureau. Alles wat je er vast bij krijgt in de bied, haal je van de beschikbare uren voor het uitzendbureau af. Nu zul je net zien dat altijd het uitzendbureau belt als je net uren aan het invalteam hebt toegezegd en vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |