Omdat ze de man dan met de schuld laten zitten en vervolgens alimentatie krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:45 schreef DarkElf het volgende:
ook maar afl 1 gezien; waarom dreigen die vrouwen met weggaan met de koters terwijl zij een groot deel, zo niet het grootste deel, van t geldprobleem zijn?(ja en die mannen zijn watjes dat moge duidelijk zijn)

Hier nog éénquote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef Taiga het volgende:
Kan niet wachten op vanavond...

Ze had wel echt verdriet... om haar sigaretten en sms'jes.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:30 schreef DarkElf het volgende:
je moet toch wat als je niet kan slapen dus ik zit het eens te kijken...ik heb geen woorden voor die debbie... wat een dom dom vrouwmens... en wat ontbreekt het haar (tot nu toe in de uitzending) aan oprechte geschoktheid en echt verdriet...

DIt. Veel meer sensatiequote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Michellee het volgende:
Oh ik twijfel tussen dit en expeditie Robinson

Ze komen ook in RTL uitzending gemist hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef cora4034 het volgende:
Ik ga hem opnemen.

Vorige koppel kon makkelijk met 1 fulltime baan 46.000 aflossen.
 Vorige koppel kon makkelijk met 1 fulltime baan 46.000 aflossen.

Ging hier ook, gewoon laten bellenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:
en de telefoon gaat

Ik dacht even dat het een lesbisch stel was.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Michellee het volgende:
Die man lijkt wel een vrouw...

Dat idee krijg ik bij dat jongetje...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Cahir het volgende:
Hele familie heeft zo'n typische kop, alsof ze lichtelijke autist zijn.

Lijkt me voor die ouders ook niet heel makkelijk, praten over dit soort dingen met hun kinderen erbij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef kissaa het volgende:
Goed van John dat hij wil praten zonder kinderen erbij.

meelij wekken he..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Lijkt me voor die ouders ook niet heel makkelijk, praten over dit soort dingen met hun kinderen erbij.
 dat is manipulatie zeg ik je
  dat is manipulatie zeg ik je   

quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
ah eens een keer de vent de schuldige

Over het hoofd van hun kinderen, dat zou wel erg triest zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meelij wekken he..dat is manipulatie zeg ik je

?
 ?

Zou best kunnen, ze geven wel 10x zoveel uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef Fastmatti het volgende:
Waar is de budgetcoach?
Het lijkt me trouwens een normaler stel dan vorige week.

zo triest zijn sommigen, vorige week DDD nogquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Over het hoofd van hun kinderen, dat zou wel erg triest zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |