Ging hier ook, gewoon laten bellenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:
en de telefoon gaat
Ik dacht even dat het een lesbisch stel was.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Michellee het volgende:
Die man lijkt wel een vrouw...
Dat idee krijg ik bij dat jongetje...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Cahir het volgende:
Hele familie heeft zo'n typische kop, alsof ze lichtelijke autist zijn.
Lijkt me voor die ouders ook niet heel makkelijk, praten over dit soort dingen met hun kinderen erbij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef kissaa het volgende:
Goed van John dat hij wil praten zonder kinderen erbij.
meelij wekken he..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Lijkt me voor die ouders ook niet heel makkelijk, praten over dit soort dingen met hun kinderen erbij.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
ah eens een keer de vent de schuldige
Over het hoofd van hun kinderen, dat zou wel erg triest zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meelij wekken he..dat is manipulatie zeg ik je
Zou best kunnen, ze geven wel 10x zoveel uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef Fastmatti het volgende:
Waar is de budgetcoach?
Het lijkt me trouwens een normaler stel dan vorige week.
zo triest zijn sommigen, vorige week DDD nogquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Over het hoofd van hun kinderen, dat zou wel erg triest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |