quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
hahah nou ik kan echt niet zonder mijn psp3, dan eet ik wel wat minder.
Ik heb sinds een paar maanden ook een ps3, maar heb ook dit jaar van essent weer geld teruggekregen. Zet dat ding van de stand-by, dat scheelt al een hoop.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
verklaar je naderquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind ze eigenlijk vooral heel zielig
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:10 schreef BB67 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze beide de 'kneusjes' van de familie. Verder zijn ze enorm passief, maar dat zien we eigenlijk in alle afleveringen.quote:
ik vind dat niet zielig hoor.. zielig voro die kinders? jah, zielig voor hen? nee..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze beide de 'kneusjes' van de familie. Verder zijn ze enorm passief, maar dat zien we eigenlijk in alle afleveringen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Cahir het volgende:
Ik vind het wel een leerzaam progamma voor later!
Erm, het is goedkoper om de temp. op een graad of 15 te laten heb ik begrepen, aangezien het hele huis opwaremen duurder is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:19 schreef fratsman het volgende:
Maar de strenge winter hebben we wel gemerkt op de afrekening, hier in Limburg hebben er een flink aantal nachten tussen gezeten dat het lager dan -20 was.En dan laat je toch de verwarming laag aan 's nachts.
Nou ja, voor de rest gewoon, zoveel mogelijk van de stand-by, en niks nutteloos aan laten, en dan ben je al een heel eind.
gewoon ff john bellen, dan komt het wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik begin al slecht met een forse IBG-schuld. maar gelukkig (nog) geen andere schulden verder.
Ja, daar kwam mijn moeder ook mee na de winter.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Erm, het is goedkoper om de temp. op een graad of 15 te laten heb ik begrepen, aangezien het hele huis opwaremen duurder is.
die valt volgens mij nooit te toppenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef juliana het volgende:
Toch vond ik die mensen van vorige week irritanter (leuker om te kijken}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |