nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Als je een kind verliest, dan heb je er toch ook geen kosten meer, dan hou je dus geld over.
meeste psychologen etc. als het langdurig is wordt gewoon vergoed hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Krijgen ze nou al die sessies vergoed?![]()
Wel aardig van die zorg verzekering.. Maar zo'n sessie is duur..![]()
Krijgen ze weer geld..
Nee, maar er zit wel een kern van waarheid in, hoe cru en bot het ook is om te zeggen... NIet netjes, wel waar...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..
Ik dacht altijd dat daar een bepaalde termijn op zat.. Een bepaald aantal sessies zeg maar..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
meeste psychologen etc. als het langdurig is wordt gewoon vergoed hoor
Ja! Hahaquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef juliana het volgende:
Ook jammer dat ze niet rookten, altijd een leuk moment als de peuken afgepakt worden
alleenstaande moeder meld zich.. en niks geen schuldquote:Op donderdag 10 september 2009 21:31 schreef Cahir het volgende:
Alleenstaande moederDit vind ik echt HEEL sneu!
ze hebben nog 2 kinderen...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een kern van waarheid in, hoe cru en bot het ook is om te zeggen... NIet netjes, wel waar...
Of juist sterker..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een alleenstaande moeder staat veel zwakker.
Oiquote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een alleenstaande moeder staat veel zwakker.
Heb zeer zelden medelijden met mensen, maar met deze dus wel. Natuurlijk hebben ze er zelf schuld aan, maar dan kun je mensen nog wel zielig vinden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik vind dat niet zielig hoor.. zielig voro die kinders? jah, zielig voor hen? nee..
Als ze echt zo graga geholpen willen worden etc. dan geven ze gewoon toe dat het allemala hun fout is IPV het overkomt ons.. en ik ben zo zielig want blablabla zoveel meegemaakt, en alle adviezen weigeren want.. ik ik ik ik ik.. Nee sorry dan vind ik iemand niet zielig.. dan BEN je zielig.. maar dan op een andere manier als jij bedoelt
ehm misschien niet in geestelijke zin maar met een partner erbij kun je toch simpelweg meer inkomen genereren?quote:
Zal volgende week wel weer gebeuren, als ik het gezicht van die vrouw zo zag.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef juliana het volgende:
Ook jammer dat ze niet rookten, altijd een leuk moment als de peuken afgepakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |