Je snapt het verzekeringsprincipe geloof ik niet helemaalquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Krijgen ze nou al die sessies vergoed?![]()
Wel aardig van die zorg verzekering.. Maar zo'n sessie is duur..![]()
Krijgen ze weer geld..
Hee, die zoek ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
alleenstaande moeder meld zich.. en niks geen schuld
Die aflevering komt volgens mij niet, kan me tenminste niet herinneren dat er vorig seizoen zo'n aflevering was.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik kijk uit naar de uitzending waar ze nog een keer een kijkje gaan nemen bij deze mensen. Ik geloofde er namelijk helemaal niks van. Niet gemotiveerd.
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als ditquote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Die aflevering komt volgens mij niet, kan me tenminste niet herinneren dat er vorig seizoen zo'n aflevering was.
Vooral de vorige aflevering maakte mij erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als dit
Het succespercentage is vermoedelijk heel laag.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Al hoort dit eigenlijk wel bij een programma als dit
Juist daarom dusquote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het succespercentage is vermoedelijk heel laag.
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet netjes om te zeggen, een kind verliezen gun je niemand niet..
Kouwe kikkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijk
Ik zag trouwens wel een hond. Zouden mensen beseffen wat zo'n beest maandelijks kostquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat klopt, maar ik bekijk het gewoon zakelijk
Ja dat zag ik meteen dat ze normaler zijn als het stel van vorige week.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef Fastmatti het volgende:
Waar is de budgetcoach?
Het lijkt me trouwens een normaler stel dan vorige week.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zag trouwens wel een hond. Zouden mensen beseffen wat zo'n beest maandelijks kost
Voor de kleine, voor de kleine, voor de kleine....quote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Besef jij wel hoe leuk het is (ook voor kinderen) om een hond te hebben?
Ik was al zo blij dat de hond niet weg hoeft!
Net als een televisie met dvd-speler en spelcomputers op de slaapkamer zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor de kleine, voor de kleine, voor de kleine....
Was al een oudere auto (97-98?) dus levert niets op, en met 2 kinderen die ook naar school moeten is een auto wel fijn. Ook zei dat oudere bieb wijf dat ze met de auto naar een andere vestiging kon, mocht dat nodig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:44 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom werd de auto niet verkocht?
Idacht in het begin ook dat het een lesbisch stel was![]()
Vorig seizoen was er ook een stel die een oude auto had met een deuk in de zijkant en die kregen er nog 1500 voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:44 schreef FoXje het volgende:
[..]
Was al een oudere auto (97-98?) dus levert niets op, en met 2 kinderen die ook naar school moeten is een auto wel fijn. Ook zei dat oudere bieb wijf dat ze met de auto naar een andere vestiging kon, mocht dat nodig zijn.
En ik vond het ook een nogal vrouwelijke man
Een hond heeft ook meer emotionele waarde dan een televisie. Hoop ikquote:Op donderdag 10 september 2009 23:06 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Wat een vreselijke rot opmerkingquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef THEFXR het volgende:
Als je een kind verliest, dan heb je er toch ook geen kosten meer, dan hou je dus geld over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |