Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed overquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:43 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja vind ik ook honden hebben ook gevoel die doe je niet zomaar ffe weg
Kijk 'm nu ook, snap nu ook wat er bedoeld werd met 'ddd'quote:
???????? grapjes??????quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed over
Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kostquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er ook een stel die een oude auto had met een deuk in de zijkant en die kregen er nog 1500 voor.
idem,quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kost
Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef diorcharm het volgende:
Pff dat mokkel van gister met haar baan bij de Bieb.. Jeetje :S Alsof dat een topbaan is..
En dan ook nog maar 750 euri ermee verdienen. :S
JA!!!?!!? OHHH IK GELOOF HET NIET!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!
Van een 0 uren contract naar 17 uren contract
Idd. Iedere aflevering weer. Elke vrouw begint de intro met het dreigement bij de man weg te gaan en halverwege het programma blijkt steevast dat het aan de vrouw ligt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
Het is geen rotopmerking, het is een zakelijke opmerking ,natuurlijk is het erg een kind te verliezen,maar je hebt er niks aan, als je door compensatie/verdriet dan maar 1100 euro per maand gaat pinnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Wat een vreselijke rot opmerking
Ik hoop voor jou dat het je nooit overkomt want dan zou je dit niet meer zeggen denk ik , ier is niets erger dan je kind te verliezen .
Echt vreselijk triest zulke opmerkingen . Het zal je eigen kind maar wezen
Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Dieren hebben soms meer gevoel als mensen , mensen zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen
Wat een achterlijk antwoord!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?
Een parkiet is toch echt 40 euro waard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk antwoord!!
Ja dat merken we op de wereld waar dieren als grofvuil worden behandeld.
Dat idee heb ik sowieso wel bij het programma (en meer soortgelijke programma's). Voorbeelden daarvan:quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap echt wel dat die vrouw daar trots op is. En dat ze blij is dat ze eindelijk een plekje heeft gevonden waar ze zich zo op dr plek voelt, snap ik ook heus wel. Maar zou het nou nooit in dat koppetje opgekomen zijn om ZELF eens aan te snijden wat de mogelijkheden voor meer uren zouden zijn?
Of zou dat dan ineens een gevalletje "als de camera er bij is, kan er veel meer" zijn? Kan ook hoor, maar ik had het idee dat ze gewoon zelf maar ging zitten afwachten tot er meer uurtjes haar kant opkwamen. zonder dat iemand ook meer wist dat ze meer uren zou WILLEN. En dan nog als dat niet mogelijk is moet het toch ook niet al te moeilijk zijn in de bieb vaste uren te krijgen (had ze die?) zo ingedeeld dat het geen kernfysica is er een baan bij te zoeken. Die invaluren in de bieb zijn eigenlijk reteonpraktisch.... Ze kan beter haar vaste uren in de bied hebben en dan vaste uren dat ze inzetbaar is voor het uitzendbureau. Alles wat je er vast bij krijgt in de bied, haal je van de beschikbare uren voor het uitzendbureau af. Nu zul je net zien dat altijd het uitzendbureau belt als je net uren aan het invalteam hebt toegezegd en vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |