abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72635392
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:20 schreef D. het volgende:
Even teruggekeken: die Debbie
Ja vind ik ook honden hebben ook gevoel die doe je niet zomaar ffe weg
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 10:13:54 #277
18653 crew  D.
pi_72636119
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:43 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Ja vind ik ook honden hebben ook gevoel die doe je niet zomaar ffe weg
Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed over
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:25:36 #278
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72636453
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:20 schreef D. het volgende:
Even teruggekeken: die Debbie
Kijk 'm nu ook, snap nu ook wat er bedoeld werd met 'ddd' Idd wel een stuk erger dan de vrouw van de aflevering van gister, die was heel normaal vergeleken met Debbie.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72636524
Toch blijft de eerste aflevering de meest serieuze vind ik.
pi_72636576
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
pi_72637494
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:13 schreef D. het volgende:

[..]

Zonder leestekens komen je flauwe grapjes niet goed over
???????? grapjes??????
Ditwas niet als een grapje bedoelt, ik geef echt heel veel om dieren en ik vind dat als je eenmaal een dier neemt dat je ze niet zo maar ffe weg doet
Dieren hebben soms meer gevoel als mensen , mensen zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen
Dus ik snap je reactie niet helemaal maar ja
Over flauw gesproken
pi_72637740
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:57 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Vorig seizoen was er ook een stel die een oude auto had met een deuk in de zijkant en die kregen er nog 1500 voor.
Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kost
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:14:20 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72637749
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Wat ik niet snap is dat in elke aflevering de vrouw wel dreigt weg te gaan met de kids. Ik kan me daar zo kwaad om maken he
idem,
Maar ja wat ze uitzenden op tv, is puur schulden door luxe/materialisme en vrouwen zijn nu eenmaal meer dramaqueens dat maakt ook mooiere tv
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72637940
Ze hebben trouwens allemaal gemeen dat ze enorm passief zijn en amper communiceren.
pi_72637976
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet om die 1500 euro, maar om die 250+ euro die zo'n auto in de maand kost
Oh ja
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:23:48 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72637987
mee eens is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:06:32 #287
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_72639068
Pff dat mokkel van gister met haar baan bij de Bieb.. Jeetje :S Alsof dat een topbaan is..
En dan ook nog maar 750 euri ermee verdienen. :S
pi_72639113
Door dat progamma begin ik nu wel meer op de centjes te letten
pi_72639406
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef diorcharm het volgende:
Pff dat mokkel van gister met haar baan bij de Bieb.. Jeetje :S Alsof dat een topbaan is..
En dan ook nog maar 750 euri ermee verdienen. :S
Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!
Van een 0 uren contract naar 17 uren contract
MOKUM XXX RATED
  Redactie Sport vrijdag 11 september 2009 @ 15:45:07 #290
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72645774
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:19 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ze had het wel helemaal zelf gedaan ja!
Van een 0 uren contract naar 17 uren contract
JA!!!?!!? OHHH IK GELOOF HET NIET!!!

❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72656179
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Cahir het volgende:
Idd. Iedere aflevering weer. Elke vrouw begint de intro met het dreigement bij de man weg te gaan en halverwege het programma blijkt steevast dat het aan de vrouw ligt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_72659098
Ik vond dit nog een relatief normaal stel. De man leek me een beetje slap. Maar Hier lijkt me wel uit te komen met wat begleiding.
Dat is eens wat anders...
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 22:11:22 #293
18653 crew  D.
pi_72659381
edit
pi_72665971
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Wat een vreselijke rot opmerking
Ik hoop voor jou dat het je nooit overkomt want dan zou je dit niet meer zeggen denk ik , ier is niets erger dan je kind te verliezen .
Echt vreselijk triest zulke opmerkingen . Het zal je eigen kind maar wezen
Het is geen rotopmerking, het is een zakelijke opmerking ,natuurlijk is het erg een kind te verliezen,maar je hebt er niks aan, als je door compensatie/verdriet dan maar 1100 euro per maand gaat pinnen.
Verdriet moet je emotioneel verwerken, niet financieel.
pi_72665977
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Marjonne het volgende:

[..]

Dieren hebben soms meer gevoel als mensen , mensen zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen
Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?
pi_72666743
ik heb net de aflevering van debby en alex gezien...

Waarom wonen die mensen niet begeleid? Overduidelijk zijn ze niet in staat om voor zichzelf te zorgen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:24:25 #297
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_72666780
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 03:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dieren zijn nu ineens meer waard dan mensen? in welke droomwereld leef jij?
Wat een achterlijk antwoord!!

Ja dat merken we op de wereld waar dieren als grofvuil worden behandeld.
pi_72666846
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Wat een achterlijk antwoord!!

Ja dat merken we op de wereld waar dieren als grofvuil worden behandeld.
Een parkiet is toch echt 40 euro waard.
pi_72666972
Ik snap echt wel dat die vrouw daar trots op is. En dat ze blij is dat ze eindelijk een plekje heeft gevonden waar ze zich zo op dr plek voelt, snap ik ook heus wel. Maar zou het nou nooit in dat koppetje opgekomen zijn om ZELF eens aan te snijden wat de mogelijkheden voor meer uren zouden zijn?

Of zou dat dan ineens een gevalletje "als de camera er bij is, kan er veel meer" zijn? Kan ook hoor, maar ik had het idee dat ze gewoon zelf maar ging zitten afwachten tot er meer uurtjes haar kant opkwamen. zonder dat iemand ook meer wist dat ze meer uren zou WILLEN. En dan nog als dat niet mogelijk is moet het toch ook niet al te moeilijk zijn in de bieb vaste uren te krijgen (had ze die?) zo ingedeeld dat het geen kernfysica is er een baan bij te zoeken. Die invaluren in de bieb zijn eigenlijk reteonpraktisch.... Ze kan beter haar vaste uren in de bied hebben en dan vaste uren dat ze inzetbaar is voor het uitzendbureau. Alles wat je er vast bij krijgt in de bied, haal je van de beschikbare uren voor het uitzendbureau af. Nu zul je net zien dat altijd het uitzendbureau belt als je net uren aan het invalteam hebt toegezegd en vice versa.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:03:40 #300
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72668192
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap echt wel dat die vrouw daar trots op is. En dat ze blij is dat ze eindelijk een plekje heeft gevonden waar ze zich zo op dr plek voelt, snap ik ook heus wel. Maar zou het nou nooit in dat koppetje opgekomen zijn om ZELF eens aan te snijden wat de mogelijkheden voor meer uren zouden zijn?

Of zou dat dan ineens een gevalletje "als de camera er bij is, kan er veel meer" zijn? Kan ook hoor, maar ik had het idee dat ze gewoon zelf maar ging zitten afwachten tot er meer uurtjes haar kant opkwamen. zonder dat iemand ook meer wist dat ze meer uren zou WILLEN. En dan nog als dat niet mogelijk is moet het toch ook niet al te moeilijk zijn in de bieb vaste uren te krijgen (had ze die?) zo ingedeeld dat het geen kernfysica is er een baan bij te zoeken. Die invaluren in de bieb zijn eigenlijk reteonpraktisch.... Ze kan beter haar vaste uren in de bied hebben en dan vaste uren dat ze inzetbaar is voor het uitzendbureau. Alles wat je er vast bij krijgt in de bied, haal je van de beschikbare uren voor het uitzendbureau af. Nu zul je net zien dat altijd het uitzendbureau belt als je net uren aan het invalteam hebt toegezegd en vice versa.
Dat idee heb ik sowieso wel bij het programma (en meer soortgelijke programma's). Voorbeelden daarvan:
- Een auto die voor 1900 wordt verkocht (terwijl ze dachten 900 ofzo)
- Tele2 die vier! abonnementen die nog voor twee jaar doorliepen stopzet.
- Het voorbeeld van de bieb dat jij aanhaalt
- Een financieel adviseur die toch nog even naar het probleem gaat kijken en de lening oversluit tegen gunstigere voorwaarden (zonder camera maar wel met John erbij).
- Genant is natuurlijk ook dat dagje gratis naar die kinderspeelhal (plus gratis knuffelaap, de mascotte van dat bedrijf), daar ligt de sponsoring wel heel dik bovenop.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')