Uh ik heb niet zo'n verstand van toonsoorten en zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
De modulatie, waar ze naar het hogere stuk ging zeg maar, ging vorige keer compleet fout in een heel andere toonsoort. Nu zat ze wel goed.
niet blijquote:
schiet me lekquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef StefanKollaart het volgende:
Die heeft over 20 jaar zn neus:
[ afbeelding ]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.
Wat een pauperprogramma is dat Fans!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Die hoort in dat programma Fans!
Ik vond het best goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.
quote:
Da's vermaekelijcke kansloze tv, daar zijn ze bij SBS goed in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Wat een pauperprogramma is dat Fans!
vind jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Deze roze dame d'r ogen staan zo ver uit elkaar!
En we kijken er allemaal massaal naar..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's vermaekelijcke kansloze tv, daar zijn ze bij SBS goed in.
Of d'r voorhoofd was heel groot.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
En hij kijkt zo scheel als ik weet niet wat
Je bedoeld dat ze iets weg had van een alien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of d'r voorhoofd was heel groot.
Er was iets...
Maar wel super gezongen!
Deze gozer is vreselijk en moet tegen zichzelf worden beschermd
Ik heb niet naar hem gekeken, anders ken ik hem mss wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt wel blind, hij doet zo vreemd met zijn ogen.
Of let ik nou teveel op rare ogen?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Plaatsvervangende schaamte weer bij het zien van Stegeman.
Jij bent blind/slechtziend?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet naar hem gekeken, anders ken ik hem mss wel.
Ja ik ben slechtziend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent blind/slechtziend?
Of vat ik je opmerking nou verkeerd op?
Dat was zijn charme die hij in de strijd gooidequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt wel blind, hij doet zo vreemd met zijn ogen.
Of let ik nou teveel op rare ogen?
Kan je dit dan allemaal goed lezen op FOK?quote:
Ja hoor gaat goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dit dan allemaal goed lezen op FOK?
Wat een eng stel, die opgepompte botoxkerel
Dat zeker. Ze had geen last van kapsonesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Wel een leuk kind en dat huilen was tenminste echt en niet zo gemaakt als die vorige trien.
Eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Wel een leuk kind en dat huilen was tenminste echt en niet zo gemaakt als die vorige trien.
Die gekleurde strengen zijn uit d'r haar, ze ziet er veel meer volwassen uit nu, minder Christina A.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze ziet er nu wel anders uit hoor. Hoe dan? Ze is vrouw geworden.
Of niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit zal in zijn badkamer ongetwijfeld fantastisch klinken!
Maar zo niet-vrouwelijk zag ze er toen toch niet uit?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekleurde strengen zijn uit d'r haar, ze ziet er veel meer volwassen uit nu, minder Christina A.
dat vind je leuk? Misschien had je dan toch een man moeten zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk!
Nou broer Dewi, kom er maar in!
Ik hoop dat ie kan zingen, leuke verschijning wel
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat vind je leuk? Misschien had je dan toch een man moeten zijn
ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat hij gay is
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Als dit een lelijke jongen was geweest, was hij niet door gegaan.
Het is wel zo, denk ik.quote:
je bent mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Vond helemaal niks die broer van Dewi en die meid nu.Laat me alleen weg please![]()
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef sticky-wicked het volgende:
Volendam, je zou er vooroordelen van krijgen.
Ja, ben een lurker in die gates (lig soms compleet in een deuk) en ik was ook stomverbaasd, ik had het ook niet verwachtquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.
Sla het even op. Ik was stomverbaasdEcht even luisteren!
prachtige stem, maar jammer dat hij zo slecht engels kan..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.
Sla het even op. Ik was stomverbaasdEcht even luisteren!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit klinkt inderdaad echt heel erg goed zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
En luister deze dan ook nog even straks:
Ik snap niet dat die jongens niet van de Palingsound af stappen als je dit hoort
maar je heet mooiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik heb al die afleveringen op zondagavond gezien. Jammer dat het afgelopen is, want het was een leuk programma.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Die Simon is ook gewoon goed.
Ze verbaasden me allebei enorm. Youtube maar eens op 'De beste zangers van Nederland Nick' of Simon als naam uiteraard. Echt al hun nummers zijn goed. Kijk dit danHeel truttig nummer maar echt super gezongen.
Die palinggasten kunnen veel meer dan wij denken. Nou ja, ik was echt stomverbaasd in elk geval.
Ik ga ze allemaal terugkijken, begin morgen. Snap niet dat ik het nooit gezien heb!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik heb al die afleveringen op zondagavond gezien. Jammer dat het afgelopen is, want het was een leuk programma.
Viel mij ook al op, maar ik kon niet meer op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Het allermooist is nog die kop van Thomas Berge wanneer hij steeds weer hoort hoe goed die votown gasten zingen eigenlijk
Als het volgend jaar weer is, dan waarschuw ik jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal terugkijken, begin morgen. Snap niet dat ik het nooit gezien heb!
Ik moet toch nog ffies thuisblijven, dus maakt me niet zo heel veel uit wat voor weer het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Karina het volgende:
Lekker van het weekend weer kutweer en als ik moet werken wordt het weer 25 graden
Graag!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Als het volgend jaar weer is, dan waarschuw ik je
het is de geheime zoon van kluivertquote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem zag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze gast lijkt op Kluivert
Nee ben niet mooi,Nehh de nieuwe Imka was ook niksquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar je heet mooiiiiiiiiiiiiiiiii
dus je bent mooiiiiiiiiiiiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee ben niet mooi,Nehh de nieuwe Imka was ook niksowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat koppie van die slang was een soort nep microfoontjequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet goed zingen en ben niet opvallend dus ik neem mijn slang maar mee.
Nou he? Die zag ik niet aankomen eigenlijk, ik vond haar nog zo beleefdquote:
wat er allemaal achter het uiterlijk kan schuilen hahahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Die zag ik niet aankomen eigenlijk, ik vond haar nog zo beleefd
is wel beste, want om een bekend nummer te doen is toch lastiger, iedereen kent hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Karina het volgende:
Als ik zou meedoen (wat niet kan, want ik kan niet zingen) zou ik echt een heel onbekend nummer kiezen.
Looks zeggen idd niets in dit geval, want ik vond hem reuze sympathiek en ook sportief na afloopquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef sticky-wicked het volgende:
ik vind dit toch wel aardig, ik neem mijn vooroordeel meteen weer terug over zijn looks.
jah is wel erg lelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om tattoos op je gezicht te laten zetten?
Vind ik ook he-le-maal niks. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Hij heeft er meer last van dan wijquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om tattoos op je gezicht te laten zetten?
omdst hij niet kon zingenquote:
Oh zeker, eens, moet hij helemaal zelf weten. Maar ik vind het zo zonde, als je ouder wordt krijg je er volgens mij ontzettend spijt van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Foca het volgende:
[..]
Vind ik ook he-le-maal niks. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Hij heeft er meer last van dan wij
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zeker, eens, moet hij helemaal zelf weten. Maar ik vind het zo zonde, als je ouder wordt krijg je er volgens mij ontzettend spijt van.
Tijd voor Roseetjequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef StefanKollaart het volgende:
Kutreclame ik wil weten hoe dit afloopt xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |