Uh ik heb niet zo'n verstand van toonsoorten en zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
De modulatie, waar ze naar het hogere stuk ging zeg maar, ging vorige keer compleet fout in een heel andere toonsoort. Nu zat ze wel goed.
niet blijquote:
schiet me lekquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:00 schreef StefanKollaart het volgende:
Die heeft over 20 jaar zn neus:
[ afbeelding ]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.
Wat een pauperprogramma is dat Fans!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Die hoort in dat programma Fans!
Ik vond het best goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja agossie je bent pas 14, ga maar door hoor.
quote:
Da's vermaekelijcke kansloze tv, daar zijn ze bij SBS goed in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Wat een pauperprogramma is dat Fans!
vind jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Deze roze dame d'r ogen staan zo ver uit elkaar!
En we kijken er allemaal massaal naar..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's vermaekelijcke kansloze tv, daar zijn ze bij SBS goed in.
Of d'r voorhoofd was heel groot.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
En hij kijkt zo scheel als ik weet niet wat
Je bedoeld dat ze iets weg had van een alien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of d'r voorhoofd was heel groot.
Er was iets...
Maar wel super gezongen!
Deze gozer is vreselijk en moet tegen zichzelf worden beschermd
Ik heb niet naar hem gekeken, anders ken ik hem mss wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt wel blind, hij doet zo vreemd met zijn ogen.
Of let ik nou teveel op rare ogen?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Plaatsvervangende schaamte weer bij het zien van Stegeman.
Jij bent blind/slechtziend?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet naar hem gekeken, anders ken ik hem mss wel.
Ja ik ben slechtziend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent blind/slechtziend?
Of vat ik je opmerking nou verkeerd op?
Dat was zijn charme die hij in de strijd gooidequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt wel blind, hij doet zo vreemd met zijn ogen.
Of let ik nou teveel op rare ogen?
Kan je dit dan allemaal goed lezen op FOK?quote:
Ja hoor gaat goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je dit dan allemaal goed lezen op FOK?
Wat een eng stel, die opgepompte botoxkerel
Dat zeker. Ze had geen last van kapsonesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Wel een leuk kind en dat huilen was tenminste echt en niet zo gemaakt als die vorige trien.
Eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Karina het volgende:
Wel een leuk kind en dat huilen was tenminste echt en niet zo gemaakt als die vorige trien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |