Ik ga ze allemaal terugkijken, begin morgen. Snap niet dat ik het nooit gezien heb!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik heb al die afleveringen op zondagavond gezien. Jammer dat het afgelopen is, want het was een leuk programma.
Viel mij ook al op, maar ik kon niet meer op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Het allermooist is nog die kop van Thomas Berge wanneer hij steeds weer hoort hoe goed die votown gasten zingen eigenlijk
Als het volgend jaar weer is, dan waarschuw ik jequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal terugkijken, begin morgen. Snap niet dat ik het nooit gezien heb!
Ik moet toch nog ffies thuisblijven, dus maakt me niet zo heel veel uit wat voor weer het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Karina het volgende:
Lekker van het weekend weer kutweer en als ik moet werken wordt het weer 25 graden
Graag!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Als het volgend jaar weer is, dan waarschuw ik je
het is de geheime zoon van kluivertquote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem zag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze gast lijkt op Kluivert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |