je bent mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Vond helemaal niks die broer van Dewi en die meid nu.Laat me alleen weg please![]()
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef sticky-wicked het volgende:
Volendam, je zou er vooroordelen van krijgen.
Ja, ben een lurker in die gates (lig soms compleet in een deuk) en ik was ook stomverbaasd, ik had het ook niet verwachtquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.
Sla het even op. Ik was stomverbaasdEcht even luisteren!
prachtige stem, maar jammer dat hij zo slecht engels kan..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Even tussendoor, luister straks dit even terug als Popstars af is.
Sla het even op. Ik was stomverbaasdEcht even luisteren!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dit klinkt inderdaad echt heel erg goed zeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
En luister deze dan ook nog even straks:
Ik snap niet dat die jongens niet van de Palingsound af stappen als je dit hoort
maar je heet mooiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik heb al die afleveringen op zondagavond gezien. Jammer dat het afgelopen is, want het was een leuk programma.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Die Simon is ook gewoon goed.
Ze verbaasden me allebei enorm. Youtube maar eens op 'De beste zangers van Nederland Nick' of Simon als naam uiteraard. Echt al hun nummers zijn goed. Kijk dit danHeel truttig nummer maar echt super gezongen.
Die palinggasten kunnen veel meer dan wij denken. Nou ja, ik was echt stomverbaasd in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |