abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72438824
Welkom in het centrale topic over Guitar Hero!

Introductie:

Guitar Hero is een muziek/ritme game waarbij je met instrumenten nummers moet spelen. De main focus ligt op de gitaar, maar bij de nieuwste game is het ook mogelijk om te drummen te zingen en bas gitaar te spelen.

Laatste nieuws:

Guitar Hero 5 is uit in Amerika en komt binnenkort ook uit in Europa En de Guitar Hero Community is flink aangepast. Met een nieuwe layout en nieuwe features. (Helaas ook wat oude features weg) Ook krijgt Guitar Hero 5 goeie reviews en scores, die tussen de 8 en de 9.5 zitten.

Releases:

De volgende Guitar Hero games zijn er:

Main games:

Guitar Hero I (PS2)
Guitar Hero II (PS2 & 360)
Guitar Hero III: Legends Of Rock (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero World Tour (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero: 5 (PS2/PS3/360/Wii)

Expansions:

Guitar Hero Encore: Rocks the 80s (PS2)
Guitar Hero: Aerosmith (PS2/PS3/360/Wii/PC/Mac)
Guitar Hero: Metallica (PS2/PS3/360/Wii)
Band Hero (PS2/PS3/360/Wii/DS)
DJ Hero (PS2/PS3/360/Wii)

Handheld games:

Guitar Hero: On Tour
Guitar Hero On Tour: Decades
Guitar Hero On Tour: Modern Hits

Pakketen en prijzen:

Guitar Hero komt in veel verschillende versies, niet alleen met consoles, maar ook met instrumenten. Bij de meeste games kan je hem los kopen zonder instrumenten, of de game + gitaar. Bij de laatste versie kan je ook nog een complete pack kopen, waar dan ook een drumstel en microfoon bij zit. Losse instrumenten worden in januari/februari verwacht.

De prijzen lopen van 50/60 euro voor een losse game of met gitaar (bij de oudere) tot 200 euro voor de complete pack. Het is te koop bij alle speelgoed en game winkels.

Toernooi/Events/DLC schema:

Tijdelijk (of voor altijd?) geen schema.

Nog vragen? Stel ze in het topic!

Handige links:

www.guitarhero.com
http://hub.guitarhero.com/
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero
www.scorehero.com

Fok!ers community profielen:

Misanthropist
The-Brahma-Bull

Vorige delen:

[X360/PS2] Guitar Hero II - It's a Psychobilly Freakout!
[Wii/PS2+3/X360] Guitar Hero III (2) RAINING BLOOD!
[Multi] Guitar Hero 3 #3
[Multi] Guitar Hero 3 #4
[Multi] Guitar Hero 3 #4
[Multi] Guitar Hero III #5 You Rock!
[Multi] Guitar Hero III #6 You Rock!
[Multi] Guitar Hero III #7 You Rock!
[Multi] Guitar Hero IV #8 World Tour!
[Multi] Guitar Hero IV #9 Rocking On!
[Multi] Guitar Hero IV #10 Metallica!
[Multi] Guitar Hero IV #11 Waar we Metallica spelen!
[Multi] Guitar Hero IV #12 Greatest Hits

Je kan de OP hier vinden.
pi_72438837
Iemand nog Community profielen die ik in de OP kan gooien ?
pi_72438992
Oefenen is waar ik continun mee bezig ben Ging wel extreem op mijn bek laatst met Free Bird op expert en dat terwijl ik hem gehaald heb met vier sterren
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_72439303
muse is opzich heeeeeel makkelijk tot de solo maar dan is hij ook opzich nog te doen na paar keer oefenen
...
pi_72439319
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef Morthill het volgende:
Oefenen is waar ik continun mee bezig ben Ging wel extreem op mijn bek laatst met Free Bird op expert en dat terwijl ik hem gehaald heb met vier sterren
Die 4 sterren haal je aan het begin heh
pi_72439390
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:32 schreef afro het volgende:
muse is opzich heeeeeel makkelijk tot de solo maar dan is hij ook opzich nog te doen na paar keer oefenen
De solo lukte me eigenlijk ook grotendeels dat laatste rifje wilde verdomme maar niet. Bleef fouten maken en mijn mutliplyer om zeep helpen.
pi_72439498
Meestal krijg ik last van me armXD als ik muse doe vooral bij world tour is het kut dat nummer van muse helemaal goed tot 2 min en dan word me arm lam
...
pi_72439577
Wohoo ik kan alle nummers van GHx en RBx op expert gitaar. Meeste 5 sterren, in RB veel gold stars en eigenlijk alleen moeite met mr Satriani..
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:56:50 #9
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_72444144
Ik zoek eigenlijk nog een PS3 Les Paul gitaar voor ong. 30,-
iemand?
pi_72454614
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef Morthill het volgende:
soms heb je het en soms niet ik ken dat hehe
pi_72471120
Guitar Hero 5 inmiddels binnen, alleen ik heb mijn GH:WT code verneukt op mijn EU-account i.p.v. mijn US-account waardoor ik waarschijnlijk geen oude liedjes meer uit GH:WT kan importeren .

Verder dacht ik dat GH: Van Halen te downloaden was als DLC voor GH:5 eigenaren, maar blijkbaar wordt hij alleen opgestuurd naar US-adressen dus geen gratis GH: Van Halen voor mij .
  zondag 6 september 2009 @ 10:19:22 #12
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_72479991
tvp
pi_72481932
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Guitar Hero 5 inmiddels binnen, alleen ik heb mijn GH:WT code verneukt op mijn EU-account i.p.v. mijn US-account waardoor ik waarschijnlijk geen oude liedjes meer uit GH:WT kan importeren .

Verder dacht ik dat GH: Van Halen te downloaden was als DLC voor GH:5 eigenaren, maar blijkbaar wordt hij alleen opgestuurd naar US-adressen dus geen gratis GH: Van Halen voor mij .
je hebt ook een speciale release nodig:
quote:
Guitar Hero® is offering fans across the US an unheard of limited time bonus offer. With every purchase of specially marked copies of Guitar Hero® 5 during the month of September, living room legends will be able to rock out with an advance copy of the unreleased Guitar Hero® Van Halen® (up to a $60 MSRP value), long before it takes the stage in stores.
  zondag 6 september 2009 @ 16:47:43 #14
107531 Dark_Prince
pi_72489451
Iemand die weet wanneer/hoe ik Momentum en andere online modes unlock?
pi_72489649
Na gisteravond toch wel wat teleurgesteld in GH5. Muziek spreekt de meeste mensen niet aan op ongeveer 20 tracks na en dat is toch echt te weinig voor zo'n game. Verkeerde tracks gekozen van gave bands, dat soort dingen. Tof avondje gehad, dat wel, maar de eerste keer was met World Tour toch leuker.
  maandag 7 september 2009 @ 11:12:15 #16
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_72513583
Ik ben bang dat ik net als jullie door het guitar hero virus ben gegrepen. Ik wil het spel erg graag hebben icm een gitaar. Echter heb ik een vraag hierover:

Wat is het goedkoopste pakket om mee te beginnen? En waar kan ik deze het goedkoopst verkrijgen?

Kan ik met de gitaar die er bij zit, ook alle andere spellen spelen, als ik een keer een vervolg koop?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!
pi_72514410
Gitaren zijn gewoon forward compatible, gebruik nog steeds die van deeltje 2 . goedkoopste bundel is waarschijnlijk een gitaar + game. Welk deel je dan moet hebben is lastig, persoonlijk vind ik World Tour de tracklist beter, maar deel 5 heeft wat meer mogelijkheden en die zou betere DLC moeten krijgen.

Tip, ga vrijdagmiddag of zaterdagochtend naar de Stairway in Utrecht, 24 uur Guitar Hero-feestje. Kun je kijken hoe tof deel 5 is.
  maandag 7 september 2009 @ 14:17:41 #18
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_72518277
Maakt dat Guitar hero drumstel van jullie ook zoveel kabaal? Bij mij kan je het beneden al horen dat ik bezig ben
pi_72519137
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef Splobber het volgende:
Maakt dat Guitar hero drumstel van jullie ook zoveel kabaal? Bij mij kan je het beneden al horen dat ik bezig ben
Valt wel mee. Alleen de buren hebben last van de pedal die op de vloer tikt. Maar op dat na is het wel te doen.
  maandag 7 september 2009 @ 16:43:35 #20
107531 Dark_Prince
pi_72522265
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:43 schreef Morthill het volgende:

Tip, ga vrijdagmiddag of zaterdagochtend naar de Stairway in Utrecht, 24 uur Guitar Hero-feestje. Kun je kijken hoe tof deel 5 is.
Of vrijdagnacht zo te zien , ik zie dat ze de hele nacht doorspelen. Mag je als kijker ook spelen? Als dat zo is kom ik ook wel even langs.
pi_72522811
Weet iemand of je de ps3 drumkit op je pc kan aansluiten want kan de drumkit nergens vinden voor de pc
...
pi_72527681
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Of vrijdagnacht zo te zien , ik zie dat ze de hele nacht doorspelen. Mag je als kijker ook spelen? Als dat zo is kom ik ook wel even langs.
Als ik het goed gelezen had wel. Ik zou gaan als ik het niet te ver vond
  maandag 7 september 2009 @ 20:30:18 #23
107531 Dark_Prince
pi_72530311
quote:
Activision en Stairway to Heaven presenteren de Officiele Guinness Book of World Records Attempt Guitar Hero! Lukt het wereldwijd om een idioot aantal punten te verzamelen, ennn....wie houdt het het langste vol? De jolijt start op 11 september 2009 om 12.00 uur en gaat door tot de volgende dag, dezelfde tijd. Komt dat zien!
Staat alleen dat je moet komen kijken . Zou je je van tevoren op moeten geven?
pi_72530403
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Staat alleen dat je moet komen kijken . Zou je je van tevoren op moeten geven?
Nee, je moet gewoon komen. 24 uur lang, dus plek voor iedereen En dan krijg je gelijk Hype mee
  maandag 7 september 2009 @ 20:34:08 #25
107531 Dark_Prince
pi_72530457
Oh dan kom ik zeker even langs zal alleen pas 's avonds worden.
Nog meer mensen van Fok! die gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')