Maar die nieuwe Nederlands met een snor hebben ook al vaak een Burka, dus hebben ze dan echt álles te verbergen ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een snor hebben vaak wat te verbergen.
Daarom zie je ook zovaak nieuwe nederlanders met zo'n ding.
Let er maar eens op.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij heeft het negatief van een hitler snor
Nou, gewoon wat bij iedereen van die leeftijd door het hoofd gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef Fascination het volgende:
Ziet er inderdaad totaal niet uit. Ik zag laatst een jongeman van rond de 25 met een enorme baard, wat gaat er door zo'n iemands hoofd vraag ik me dan af.
Ja zo'n sikquote:
Yupsquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
"knullies"Is dat jouw idee van een geniale inbreng
Dat is nog die tijd waar schaamhaar nog geil wasquote:
ook toen was schaamhaar niet geil maar niemand die er over na had gedacht om dat bos eens bij te werken. Gelukkig denken de meeste vrouwen daar nu anders over.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is nog die tijd waar schaamhaar nog geil was
Dat roep ik ook al jarenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is dood, dus die snor is er ook niet meerquote:
Leeft die tomaat nog joh?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:59 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
De snor der snorren: Chiel Montagne
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef maickeltje het volgende:
valt me mee dat er nog geen plaatje van hitler gepost is
wat was zijn naam ook alweerquote:
Ted de Braak.quote:
owhja, thanksquote:
Hij maakt er wel werk van.quote:
quote:
AHHAquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij heeft het negatief van een hitler snor
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:54 schreef afcajos het volgende:
Sad inderdaad. Net als die gelikte spagettivreters met een pratende kut
Ja Graseter, waarom?!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
WAAROM gebruiken mensen het woord Kek, het bestaat niet en het is niet cool en niemand weet wat het betekend behalve wow nerds.
Vrouwen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind jongens met zo'n schaamhaarbaard erger eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind jongens met zo'n schaamhaarbaard erger eigenlijk.
Bijna.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fidel is een baas.
Baas boven baas:quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:41 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Bijna.
[ afbeelding ]
Leland Sklar
Mensen die een snor dragen om deze redenen, gaan er op een of andere manier heel typisch uitzien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:46 schreef Suisse het volgende:
Ziet er wel volwassener uit.
Je bent minder doorsnee.
Je haalt baas en gore rode door elkaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fidel is een baas.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef FixYou het volgende:
Ik vind het bij sommige jonge mannen geeneens zo verkeerd staan.
Deze gast is iets van 23/24 op de foto
[ afbeelding ]
Alle vrouwen hebben dus iets te verbergenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Let er maar eens op.
Hij ging terug naar de basis, niet gek dus dat hij ging lijken op zijn voorvaders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor baardaapje gaat me toch niet vertellen dat je dit mooi vindt?
edit:
Tering, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer het gaat lijken op een mensaap
Hij was wel goed he, oscar waardigquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Hij ging terug naar de basis, niet gek dus dat hij ging lijken op zijn voorvaders.
Klopt, mensen met een snor zijn vaak onbetrouwbaar!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Let er maar eens op.
QFT!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt, mensen met een snor zijn vaak onbetrouwbaar!
Richard D. James... held!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:50 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ook een snor.
Ja hoor. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef FixYou het volgende:
[..]
Hij was wel goed he, oscar waardig
dat heb ik altijd bij vrouwen met kleine tietenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef Fascination het volgende:
Ziet er inderdaad totaal niet uit. Ik zag laatst een jongeman van rond de 25 met een enorme baard, wat gaat er door zo'n iemands hoofd vraag ik me dan af.
en zelfs nú nog is t altijd weer....quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:37 schreef Biogarde het volgende:
sourcy.
Dus toch nog geen einde topic?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
DE ENIGE DIE NIETZSCHE KAN VERSLAAN.
Virtueel dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef Buschetta het volgende:
Ik zou ze niet snel de hand schudden.
Dit vind ik dan weer een snor van niets...quote:
Hey Crabman !quote:
Nee, niet gunther!quote:
Je bent me voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een snor van niets...
Echt iets voor van die rednecks
De man die gewoon De Snor genoemd wordt is nog niet eens voorbijgekomen
[ afbeelding ]
Wtf, Van Bommel met een donssnorretje?quote:
Was bij Fortuna Sittard nog denk ik. Echt aan begin carriëre. Geloof dat hij in het Topshots boek ook een snor heef.quote:Op zaterdag 5 september 2009 02:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, Van Bommel met een donssnorretje?![]()
![]()
Ik heb er trouwens ook één, ik draag 'm met trots. Soms. Even. Eigenlijk baal ik best dat het zo lang duurt voordat die shit fatsoenlijk op gang komt. Zelfde geldt voor bakkebaarden, daar faal ik ook al zo episch mee.
Wat een zwerver.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef JeanBeliveau het volgende:
[ afbeelding ]
De snor der snorren
wat wil je die gast heeft lang door de wildernis getrokken, ga maar is into the wild kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef FixYou het volgende:
Ik vind het bij sommige jonge mannen geeneens zo verkeerd staan.
Deze gast is iets van 23/24 op de foto
quote:
Obelix?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:02 schreef JeanBeliveau het volgende:
[ afbeelding ]
De snor der snorren
Correctie...hij had iets dat een snor (en baard) moest voorstellen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:24 schreef Acinonyx het volgende:
Hij heeft ook een snoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jopke Nainhoesquote:Op zondag 6 september 2009 03:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
De beste weerman van Nederland
[ afbeelding ]
Maar je hebt geen boerka aan hoe kan dat nou want dat is toch het meest gezichtsbedekkende ding meer dan baard en ander haar op je gezicht ik vind het raar want eigenlijk verberg je je gezicht niet zoveel mogelijk want dan zou je een boerka aandoen ben je racist ofzo dat je iets hebt tegen boerkas???quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
Mijn motto is: Verberg zoveel mogelijk mijn gezicht.
Yup. Ik haat moslimhoeren en heb een schurfthekel aan boerka's. En heb ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan moslimhoeren?quote:Op maandag 7 september 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar je hebt geen boerka aan hoe kan dat nou want dat is toch het meest gezichtsbedekkende ding meer dan baard en ander haar op je gezicht ik vind het raar want eigenlijk verberg je je gezicht niet zoveel mogelijk want dan zou je een boerka aandoen ben je racist ofzo dat je iets hebt tegen boerkas???
quote:Op maandag 7 september 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup. Ik haat moslimhoeren en heb een schurfthekel aan boerka's. En heb ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan moslimhoeren?
Ik heb gewoon een hekel aan hoeren. Of het nou moslims zijn of hindoes.quote:
Maar een moslim met een boerka hoeft niet per sé een hoer te zijnquote:Op maandag 7 september 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan hoeren. Of het nou moslims zijn of hindoes.
Oh, d'r is een nieuw woord voor?quote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar een moslim met een boerka hoeft niet per sé een hoer te zijn
Photoshop, nerdquote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Snor + vrouw + unibrow
[ afbeelding ]
Op dit moment ook een enorme baard. Waarom, gewoon te lam om me te scheren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:24 schreef Fascination het volgende:
Wilhelm II, wat een baasquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:54 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een echte snor
Ja, helaas nog geen fotos of terugkoppeling.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is onze user Sourcy al genoemd
Snoranjequote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Snor + vrouw + unibrow
[ afbeelding ]
Sjon, Kano en de andere grote mannen in dit topic zijn geen "jonge" mannen en dragen snorren met bijbehorende stijl...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |