abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:42:48 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72879260
Meh, twee keer kampioen geworden is nog geen topclub.

Mogen in onze handjes knijpen als we top 3-5 eindigen dit jaar.
Confidence through competence
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:46:34 #204
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72879380
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, twee keer kampioen geworden is nog geen topclub.

Mogen in onze handjes knijpen als we top 3-5 eindigen dit jaar.
Heb ik ergens het woord topclub gebruikt ?. Wel absoluut een club met potentieel (Net als Twente overigens). Alleen omdat er bij AZ een Dirk Scheringa zit die zijn ambities uiterst duidelijk uitspreekt krijgen jullie hier ook veel reacties op.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72879861
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha!_!1!!!11_!1!11

Geen poging om grappig te zijn, maar huidige TT is op z'n zachts gezegd niet echt actueel.

En ik vind het gewoon kut om aan te zien hoe AZ zo on-AZ speelde. Koeman aan te danken dunkt me.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:53:43 #206
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72881423
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:01 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Geen poging om grappig te zijn, maar huidige TT is op z'n zachts gezegd niet echt actueel.

En ik vind het gewoon kut om aan te zien hoe AZ zo on-AZ speelde. Koeman aan te danken dunkt me.
Ok mijn excuses .

Maar toch. Pas toen AZ vorig jaar met Louis van Gaal des Koemans op zeker ging spelen ging het goed. Misschien moeten de spelers nog wennen. Misschien waren ze de afgelopen wedstdijden wel zenuwachtig. Want AZ heeft dit seizoen echt al wel n paar keer laten zien dat ze aanvallend best leuk kunnen spelen. Nog niet structureel.

En je hebt zeker gelijk als je zegt dat het kut is dat AZ niet des AZ's speelt. En het is ook gewoon heel dom hoe er woensdag is gevoetbald. Het is alleen zo jammer dat mensen daar gelijk een hele ondoordachte conclusie aan verbinden
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:57:36 #207
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72881550
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:41 schreef Luco het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen veel wind en dat soort spreekwoorden. Hoort gewoon allemaal bij de nieuwe status die AZ op dit moment heeft...
Ja prima, maar trollen hoort daar niet bij . Er is een duidelijk verschil tussen uit de hoogte doende laten zien dat je het allemaal wel wist en gewoon kritisch laten zien dat jij het kut vond
pi_72896460
Zo, net terug uit Athene. Lang verslag met foto's volgt ergens morgen of zondag, als ik er dan nog zin in heb.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn: jammer. AZ speelde niet super, maar had kunnen winnen als Koeman had ingezien dat er iets te halen viel. Helaas kwam hij slechts voor een punt. Hoe kan het anders dat MouMou en Martens zo lang mogen zwalken? De wissel Mendes - Luijckx was goed, het risico op een tweede gele kaart was erg groot. Maar dan: Pelle? Hij hield de ballen wel lekker bij zich, maar er werden sowieso nauwelijks kansen gecreeerd. Overigens mocht hij als verse kracht wel meer tot breedtespel dwingen. Beter had Koeman toen Lens ingebracht, maar nee, die kwam pas na de 1-0 toen de ruimtes klein werden. Lens heeft al eerder bewezen daar veel moeite mee te hebben en hij viel dan ook dramatisch in. Verder werd er bij het doelpunt weer om te huilen zo slecht verdedigd. Wederom neemt Moisander niet de moeite mee te springen en zo z'n tegenstander te storen. Ik zou tegen NEC graag zien dat Jaliens centraal komt te spelen en Swerts op de back. Jaliens speelt dan wel de bal niet graag naar voren, maar hij neemt wel de moeite om met z'n mannetje mee te springen.

Afijn, mijn verhaal is al weer langer geworden dan ik wilde, eerst maar eens mijn bed opzoeken. Kwart voor vijf gaat de wekker weer...
  zaterdag 19 september 2009 @ 01:07:39 #209
55709 Stereotomy
pi_72896549
Welkom terug man
pi_72903046
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:05 schreef navigator het volgende:

[..]

Zowel AZ als Ajax beiden erg zwak gestart in Europa.

En het zou jullie sieren, nu jiullie ook echt met de grote jongens meedoen, als je die eierdop van je hoofd haalt. Dat komt wat volwassener over.

Maar waarom begin jij eigenlijk weer over Ajax in het AZ topic?
Omdat er van die idioten hier komen posten met zaken als
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:35 schreef TheJanitor het volgende:
Schande voor het Nederlands voetbal
En dan constateer ik dat Mr. TheJanitor een Ajacied is, en dan is het bruggetje snel gemaakt na die "wanvertoning" in Amsterdam.
Daar kan ik echt even van genieten, figuren die schreeuwen "Wij zijn de beste"... waarin? Ja in geld over de balk smijten en trainers de laan uit sturen... verder

Ik zet geen eierdop op mijn kop, hoeft niet eens, pak de fifa ranking er anders eens bij. Wij schreeuwen niet wij zijn de beste...wij zijn AZ Altijd Zichzelf remember...

Het zou jullie sieren om te gaan presteren ipv je kop boven het koren uit te steken zonder daadwerkelijke reden...Om nog maar te zwijgen over die achterlijke denigerende toon van je in iedere post.
quote:
nu jiullie ook echt met de grote jongens meedoen,

@Gatalin,

Goed om te horen dat je terug bent, ik hoop serieus dat je de moeite wilt nemen om toch je foto's en verslag te posten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72905887
quote:
Elm: ‘Deze club wil ik vooruit helpen’
18 September 2009
ALKMAAR- Rasmus Elm (21) kan zaterdag tegen NEC zijn tweede competitiewedstrijd namens zijn nieuwe club AZ spelen. Vorig weekend debuteerde de Zweedse middenvelder tegen ADO Den Haag. AZ.nl sprak met hem: “AZ voelde direct goed.”

Deze zomer maakte je de transfer van de landskampioen van Zweden naar de landskampioen van Nederland. Een heuse kampioenstransfer.
“Laten we hopen dat ik deze lijn doortrek. Kampioen worden is een geweldig gevoel. Dat weten de jongens van AZ ook na vorig seizoen. Wat dat betreft kunnen we er allemaal over meepraten. Het was mooi om met een kampioenschap afscheid te nemen van Kalmar FF, een club waaraan ik veel te danken heb.”

Wat weet je van de Eredivisie?
“Ik ken ene Viktor Elm van Heerenveen, haha. Zonder dollen: hij is nu zo’n half jaar hier, dus ik heb in die periode wel wat eredivisiewedstrijden gezien. Dit seizoen zag ik bijvoorbeeld de wedstrijd tussen Heerenveen en AZ live. Ook speelden we vorig seizoen met Kalmar in De Kuip tegen Feyenoord (0-1 winst, red.). Viktor heeft me veel verteld over het Nederlandse voetbal. Volgens hem is het de ideale competitie om je als jonge speler te ontwikkelen. AZ is een goed georganiseerde club met een kwalitatief hoogstaande spelersgroep, zei Viktor me.”

Kun je zijn verhalen beamen na je eerste weken?
“Absoluut. In mijn eerste trainingen zag ik al dat deze groep veel goede voetballers herbergt. Ook de organisatie van AZ verdient een pluim. Nadat Pontus (Wernbloom, red.) me een beetje heeft geïntroduceerd, ben ik heel goed opgevangen door de spelersgroep en de mensen daar omheen. Ze willen me bij veel dingen op en naast het veld helpen. De eerste keer dat ik hier op visite was, merkte ik al hoe professioneel de club is. Vanaf het moment dat ik landde tot aan mijn vertrek was alles voor me geregeld en waren de clubmensen ontzettend vriendelijk. Ik voelde direct een klik.”

Je was ook op visite bij Bayer Leverkusen, Fulham en Everton. Waarom verkoos je AZ boven het grote geld van de Bundesliga of de Premier League?
“Ach, geld is minder belangrijk dan mijn ontwikkeling als voetballer. Ik heb heel goed in mijn hoofd hoe mijn carrièreverloop eruit moet zien. Mijn kennismaking met AZ voelde direct goed, dus dit leek me een prima stap. Natuurlijk was een bezoek bij Everton ook geweldig; het was daarom een moeilijke beslissing. Bij AZ had ik echter vanaf de eerste minuut het gevoel van ‘hier wil ik spelen’. Deze club wil ik vooruit helpen.”

Lees het gehele interview met Elm in de AZ Speelt voor het duel met NEC. Ook tref je in de AZ Spreekt van eind september een interview met de middenvelder, waarin hij onder meer vertelt over zijn geloof en gewoontes en gedachtes buiten het voetbalveld om.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:24:43 #212
55709 Stereotomy
pi_72905931
Deze gast of Wernbloom binnenkort eens proberen voor Holman. En dan Mendes op rechts, gaarne. Vorig jaar heeft hij daar uitstekend gespeeld. Werd er blijer van dan zijn huidige positie.
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:05:18 #213
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72906914
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Omdat er van die idioten hier komen posten met zaken als
[..]

En dan constateer ik dat Mr. TheJanitor een Ajacied is, en dan is het bruggetje snel gemaakt na die "wanvertoning" in Amsterdam.
Daar kan ik echt even van genieten, figuren die schreeuwen "Wij zijn de beste"... waarin? Ja in geld over de balk smijten en trainers de laan uit sturen... verder

Ik zet geen eierdop op mijn kop, hoeft niet eens, pak de fifa ranking er anders eens bij. Wij schreeuwen niet wij zijn de beste...wij zijn AZ Altijd Zichzelf remember...

Het zou jullie sieren om te gaan presteren ipv je kop boven het koren uit te steken zonder daadwerkelijke reden...Om nog maar te zwijgen over die achterlijke denigerende toon van je in iedere post.
[..]

@Gatalin,

Goed om te horen dat je terug bent, ik hoop serieus dat je de moeite wilt nemen om toch je foto's en verslag te posten.
De UEFA ranking

AZ staat overigens in de ranking van 2010 39e en Ajax 29e.

2007 was n goed jaar voor Nederland

15 PSV Eindhoven
20 Ajax
21 AZ Alkmaar
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:51:28 #214
55709 Stereotomy
pi_72913841
Opstelling AZ tegen NEC:

Romero
Swerts - Jaliens - Moreno - Poco
Holman - Mendes - Schaars - Martens
El Hamdaoui
Dembele

Wanneer was het de laatste keer dat we blij waren dat Jaliens speelde? Eerlijk gezegd vond ik Romero ook heel, heel matig de laatste paar wedstrijden. Springt bij corners weer vaak onder de bal door enzo. Maar 't probleem is dat Didulica nog matiger is.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:28:56 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72915149
De Moun heeft morgen suikerfeest. Ik ben benieuwd naar zijn inzet. Talent heeft hij wel degelijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:33:45 #216
55709 Stereotomy
pi_72915317
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De Moun heeft morgen suikerfeest. Ik ben benieuwd naar zijn inzet. Talent heeft hij wel degelijk.

²
Nouja, laatste dag van de ramadan is wel de meest zware dag. Je lichaam heeft al die tijd wel een opdoffer gekregen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:35:47 #217
13462 BansheeBoy
pi_72915384
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, laatste dag van de ramadan is wel de meest zware dag. Je lichaam heeft al die tijd wel een opdoffer gekregen.
Jij bent een ervaringsdeskundige?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:36:31 #218
55709 Stereotomy
pi_72915403
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent een ervaringsdeskundige?

²

Je bedoelt dat je lichaam er sterker van wordt als je dagenlang overdag niets eet?

Dan stel ik een nieuw sportdieet voor topsporters voor: ná zonsopgang en vóór zonsondergang niets meer eten.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:54:39 #219
13462 BansheeBoy
pi_72915870
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je lichaam er sterker van wordt als je dagenlang overdag niets eet?
Ik bedoel niks, ik stel een vraag.

²
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:38:34 #220
55709 Stereotomy
pi_72917158
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik bedoel niks, ik stel een vraag.

²
Ik heb wel eens dagen op m'n werk dat ik het zo druk heb dat ik de lunch oversla. Wordt m'n fysiek niet beter op, nee.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:36:18 #221
55709 Stereotomy
pi_72918798
AZ - NEC:

Goed: Schaars, Poco, Swerts, Elm, Pelle

Slecht: Holman, Mendes, Romero, Martens

Holmand is echt diepdiepdiepdiep slecht.
pi_72918861
AZ verliest dus drie keer op rij. Ik vraag me af hoe Koeman dit gaat managen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:38:44 #223
55709 Stereotomy
pi_72918894
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef buddyb het volgende:
AZ verliest dus drie keer op rij. Ik vraag me af hoe Koeman dit gaat managen.
Hopelijk met een kampioenschap op de laatste dag.
pi_72918928
Hier ook nog maar ff:

Kan zo een mooi klotemaandje worden dat september. Met dit halfbakken voetbal (instelling is onder andere niet echt om over naar huis te schrijven) zie ik ze ook wel verliezen van Jong Ajax in de beker en kunnen zij die prijs ook wel vergeten.

zaterdag 19 september 2009 @ 22:39:46 #225
55709 Stereotomy
pi_72918936
Pluspunt:

... werkt op zich best ok. Mendes en Holman op het middenveld is een beetje kut. En Dembele + Mounir zijn niet in goeden doen. Zal wel met de ramadan te maken hebben. Morgen suikerfeest.
pi_72919017
Arme Koeman .
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Pluspunt:

Ben ik het niet mee eens, ik vond jullie verdediging vorig seizoen een stuk zekerder ogen.
pi_72919040
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Otis. het volgende:
Arme Koeman .
[..]

Ben ik het niet mee eens, ik vond jullie verdediging vorig seizoen een stuk zekerder ogen.
Ze missen het blok De Zeeuw/Schaars.
pi_72919098
Vooral De Zeeuw die alles eruit haalde vorig jaar
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:45:02 #229
55709 Stereotomy
pi_72919116
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Otis. het volgende:
Arme Koeman .
[..]

Dit in vergelijking met Moisander. En vorig jaar was het goed vanwege De Zeeuw/Schaars en Mendes op rechts.

In het rampjaar moest De Zeeuw rechtshalf spelen van Van Gaal en toen werkte het ook niet.
pi_72919133
Is Koeman al weg?
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:45:55 #231
55709 Stereotomy
pi_72919145
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Is Koeman al weg?
Nee, hij zit nog in de dugout. Vertel jij het hem dat de wedstrijd is afgelopen?
pi_72919170
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Ah natuurlijk ja, even niet bij stilgestaan. Ik heb dit jaar van AZ nog niet heel veel gezien maar ik vond het verdedigend zwak ogen vandaag. Ook die voorzet 5 minuten voor tijd ofzo die om niks wordt teruggekopt, waar nog uiteindelijk dat doelpunt uit valt. Oogt gewoon niet zo sterk.
pi_72919181
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, hij zit nog in de dugout. Vertel jij het hem dat de wedstrijd is afgelopen?
Oke zal ik doen Wel klote zeg 2 wedstrijden beter zijn en dan het niet af maken.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:47:32 #234
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_72919201
Ajax heeft dus de juiste pion weggehaald bij AZ
pi_72919206
Nou ja, kampioen worden is makkelijker dan de titel verdedigen normaliter.
pi_72919251
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef wolferl het volgende:
Ajax heeft dus de juiste pion weggehaald bij AZ
Nee Bayern heeft de juiste pion weggehaald
pi_72919413
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef Otis. het volgende:

[..]

Ah natuurlijk ja, even niet bij stilgestaan. Ik heb dit jaar van AZ nog niet heel veel gezien maar ik vond het verdedigend zwak ogen vandaag. Ook die voorzet 5 minuten voor tijd ofzo die om niks wordt teruggekopt, waar nog uiteindelijk dat doelpunt uit valt. Oogt gewoon niet zo sterk.
De Zeeuw zorgde ervoor dat er nauwelijk een aanval kwam van de tegenpartij en dat de verdediging altijd genoeg tijd had om te organiseren. Dit jaar komen de ballen gewoon sneller op de AZ verdediging af
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:53:59 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72919417
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:48 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Nee Bayern heeft de juiste pion weggehaald
Of AZ heeft de verkeerde pion binnengehaald
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:54:47 #239
13462 BansheeBoy
pi_72919440
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Inderdaad, hij is de man van de professionele overtreding.

²
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:57:37 #240
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_72919518
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:53 schreef Chadi het volgende:

[..]

De Zeeuw zorgde ervoor dat er nauwelijk een aanval kwam van de tegenpartij en dat de verdediging altijd genoeg tijd had om te organiseren. Dit jaar komen de ballen gewoon sneller op de AZ verdediging af
Ook. AZ is dit jaar wel de kampioen van vorig jaar. Nu gaat men tenminste ook eens een stapje meer zetten zoals altijd tegen Ajax ook het geval is. Daar moet AZ mee om leren gaan alhoewel ik dat onder deze coach niet zo 1,2,3 zie gebeuren. De zwakste schakel van AZ loopt in ieder geval niet in het veld (Jalies en Mendes da Silva even buiten beschouwing gelaten)...
pi_72920395
Hamdaoui speelde weer eens totaal kansloos. Het zou Koeman sieren als hij hem volgende week buiten de basis laat, want hij speelt lachwekkend slecht.
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:38:23 #242
13462 BansheeBoy
pi_72920535
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:33 schreef Hamilcar het volgende:
Hamdaoui speelde weer eens totaal kansloos. Het zou Koeman sieren als hij hem volgende week buiten de basis laat, want hij speelt lachwekkend slecht.
Iemand van zijn kaliber verdient wel wat meer krediet. Hij speelt nu net 2 wedstrijden slecht, heeft voor de rest alle wedstrijden gescoord. Laten we niet vergeten dat hij:

- terugkomt van een blessure
- ziek is geweest
- de Ramadan heeft genoten

²
pi_72920592
Het Koeman virus slaat snel toe, sneller dan ik had verwacht eigenlijk.
pi_72920681
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad. Tot afgelopen zomer was het vaak gewoon aantrekkelijk voetbal met veel kansen en goals wat AZ liet zien. Nu, met dezelfde spelers (behalve De Zeeuw dan) is het echt geworden.
pi_72920962
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iemand van zijn kaliber verdient wel wat meer krediet. Hij speelt nu net 2 wedstrijden slecht, heeft voor de rest alle wedstrijden gescoord. Laten we niet vergeten dat hij:

- terugkomt van een blessure
- ziek is geweest
- de Ramadan heeft genoten

²
Dat laatste doet hij toch echt zichzelf aan. Hij lijkt al met één been voor Barcelona te spelen, elke actie is een actie voor zichzelf en hij faalt gewoon keihard. In de topsport betekend dat dat je lekker op de bank mag gaan zitten
  zondag 20 september 2009 @ 00:14:08 #246
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_72921270
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef Wooldoor het volgende:
Ik geef Koeman nog 2 wedstrijden, dan mag Co het roer overnemen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72921523
Weer veel te slap begonnen. Moisander eruit vond ik een goede zet, want dat leek nergens op de laatste weken. Pelle voor Holman was een logische wissel. Als aanspeelpunt deed hij het prima, toch nog een keertje geprobeerd op doel uit te halen:

Mounir loopt de hele wedstrijd met zijn hoofd gebogen, doet bijna niets goed. Dembele is niet veel beter, maar die houdt ten minste de eerste drie man die hij passeert de bal nog bij zich. Toch wordt laatstgenoemde gewisseld. Voor Lens. Onbegrijpelijk. Lens heeft al meerdere malen laten zien dat hij tegen sterk verdedigende ploegen te weinig ruimte krijgt om zijn acties te maken. Elm toen inbrengen voor Mounir had veel logischer geweest. Dan had je Pelle als aanspeelpunt, Dembele die een actie kan maken en zichzelf zo vrij voor de keeper zou kunnen manoeuvreren en Elm die een goede voorzet kan geven en uit de tweede lijn kan schieten. Niet meer dan logisch dat de keuze van Koeman met gefluit werd ontvangen. Blijkbaar was Mounir woensdag erg boos en Koeman wilt erg graag vriendjes met iedereen zijn, dan hoeft hij ook geen nare beslissingen te nemen...

Dinsdag tegen Jong Ajax, het zal mij benieuwen of hij nu wel een team het veld instuurt dat er voor wilt gaan...
pi_72921657
Onherkenbaar AZ gezien zeg.
pi_72922224
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Denk niet dat hij het gaat doen.
  zondag 20 september 2009 @ 02:03:53 #250
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72922960
schaars vind ik ook twee klassen minder dan afgelopen seizoen. is dat iemand anders al opgevallen?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 20 september 2009 @ 02:06:08 #251
55709 Stereotomy
pi_72922992
quote:
Op zondag 20 september 2009 02:03 schreef Fortitudo het volgende:
schaars vind ik ook twee klassen minder dan afgelopen seizoen. is dat iemand anders al opgevallen?
Vandaag speelde hij weer goed, beste man op het veld. Afgelopen paar wedstrijden was hij idd minder.

Ik denk dat AZ last heeft van de verkassing van Demy de Zeeuw z'n vriendin naar Ajax.
pi_72923307
Die Elm raakte ze goed zeg, alleen nog ff de juiste richting
Nothing to see here, carry on
pi_72924077
0-1. Hihihi . Zit wallofdolls alweer hoog op de kast vanwege al het leedvermaak door die stomme flauwerds van andere clubs?
pi_72924983
quote:
Op zondag 20 september 2009 03:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-1. Hihihi . Zit wallofdolls alweer hoog op de kast vanwege al het leedvermaak door die stomme flauwerds van andere clubs?
Geen mod meer en gelijk lopen trollen

Ontopic: Het is nog wat vroeg in het seizoen maar ik denk niet dat AZ mee gaat doen om de prijzen dit jaar.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72925500
quote:

[..]

Aan de ene kant gun ik Koeman niks en hoop ik dat hij zo snel mogelijk ontslagen wordt bij welke club dan ook, maar aan de andere kant ben ik bang voor AZ als Co weer komt .
pi_72925607
Koetje moet blijven, zijn werk is nog niet klaar
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72926317
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:10 schreef navigator het volgende:
Koetje moet blijven, zijn werk is nog niet klaar
Inderdaad AZ is nog niet kapot .
  zondag 20 september 2009 @ 12:57:06 #258
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_72929658
Koeman
quote:
AZ heeft nu al drie van hun zeven eredivisieduels verloren. De eerste fluitconcerten waren voorzichtig hoorbaar in het DSB Stadion
  zondag 20 september 2009 @ 13:47:55 #259
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72931320
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Inderdaad AZ is nog niet kapot .
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_72943843
Fuckbuddy lees je PM aub even.

[ Bericht 78% gewijzigd door TerroRobbie op 21-09-2009 12:12:05 ]
pi_72945481
Ok dit is best wel triest:

Gewonnen van:

De nummers 13, 15, 17 en 18

Verloren van:

De nummers 7, 9 en 12

Dat wordt nog wat als je tegen de top 5 moet.
  zondag 20 september 2009 @ 20:34:33 #262
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72945716
quote:

[..]

Hoewel ik Koeman niet opgeef is dat mijn favoriet:

De enige geschikte opvolger voor van Gaal is koning Co.

Koeman is écht niet slecht, maar Co is gewoon de beste.
pi_72945730
Koeman zal wel zo'n goede afkoopregeling bedongen hebben, dat ie de Kerst nog gaat halen ook.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 20 september 2009 @ 20:35:45 #264
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72945781
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Denk niet dat hij het gaat doen.
Maar we hopen het wel .
  zondag 20 september 2009 @ 20:37:46 #265
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72945895
quote:
Op zondag 20 september 2009 03:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begrijpend lezen kon je als mod al niet en nu nog steeds niet
  maandag 21 september 2009 @ 13:34:08 #266
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72965050
Tsjongejongejonge

ik zag net pas de samenvatting, klote als je n vriendin in t midden van t land hebt die niet van voetbal houdt.

Dit is echt weer zo'n... totaal eenrichtingsverkeer en dan zo'n enorme pisgoal van de tegenstander. Net als vorig jaar is NEC totaal nergens te bekennen. Oké AZ speelt ook niet extreem scherp, maar dit hoeft dan gewoon niet . Wederom is het niet AZ dat echt slecht speelt, maar vooral de scherpte in de afronding die het hem doet.

Maar goed, het gegeven Koeman (die alweer veelvuldig genoemd wordt) is daarbij niet geheel relevant. Ook in het slechte jaar van Van Gaal was het zo dat er iets miste op het centrum van het middenveld en ik heb echt puur zitten genieten - in die samenvatting al - van de combinatie Elm/Pelle. Pelle sowieso niks verkeerd zien doen op dat bizarre schot op de cornervlag na. Elm is misschien wel net die schakel die het draaidende kan krijgen op jacht naar een positie in of bij de top.

Groeten van uw samenvattingen-AZ-fan
  maandag 21 september 2009 @ 13:54:14 #267
55709 Stereotomy
pi_72965644
Nee, Pelle was, op het schot met links dat 20 meter naast ging best ok gister. Geen fouten zien maken. Ik pleit voor Mendes op rechtshalf, en iemand anders met de punt naar achter, desnoods Elm of Wernbloom. Geen Luijckx.

Koeman kennende zullen we El-Hamdoui en Pelle in de spits zien, en Dembele op rechtshalf.
  maandag 21 september 2009 @ 13:56:37 #268
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72965730
En ik hoor ook allemaal gemor over hamdoeidoei en de vastenmaand. Vorig jaar was ie nog overproductief met een moyenne van 150% ofzo. En nu zou ie uit vorm zijn daardoor ?
  maandag 21 september 2009 @ 13:58:02 #269
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72965776
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:51 schreef navigator het volgende:

[..]

Geen mod meer en gelijk lopen trollen

Ontopic: Het is nog wat vroeg in het seizoen maar ik denk niet dat AZ mee gaat doen om de prijzen dit jaar.
Als de 2e plek een prijs is valt er nog wel wat van te maken
pi_72966359
Koeman
pi_72966484
- nu is het wel leuk geweest -

[ Bericht 92% gewijzigd door Prosac op 21-09-2009 14:18:44 ]
  maandag 21 september 2009 @ 14:19:53 #272
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72966551
Failt AZ als ze een doelstelling hebben om binnen de top 5 te eindigen als ze een paar keer verliezen ?
  maandag 21 september 2009 @ 21:01:30 #273
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72980645
Fucking hell
quote:
ALKMAAR - Jong AZ heeft zich maandagavond geplaatst voor de tweede ronde van de KNVB-beker voor beloften. Op 't Lood won de ploeg van trainer/coach Michel Vonk met maar liefst 6-0 van Jong Haarlem. De Braziliaanse spits Jonathas, die in de competitie al negen maal doel trof, was met drie goals opnieuw trefzeker. Zie www.azjeugd.nl voor meer details.
pi_72984957
Ik zou Koeman nog niet afschrijven. Hij moet gewoon Ari (of Pellè) in de basis zetten en dan komt het wel weer goed. De laatste twee wedstrijden hebben jullie gewoon verloren door die koekebakker van een Hamdaoui - als je zo'n eenling in de spits hebt die geen enkele bal goed raakt en die zeldzame keren dat het hem eens lukt om de bal aan te nemen blind op doel schiet .. dan wordt het nooit wat.

Sorry als ik dit al eens eerder gezegd heb maar ik ben er heilig van overtuigd dat het wel weer goed komt
pi_72987127
M'n pa en ik zijn in ieder geval bij Arsenal - AZ, nu nog hopen dat m'n broertje en twee vrienden een kaartje weten te bemachtigen...
pi_72987402
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef wallofdolls het volgende:
En ik hoor ook allemaal gemor over hamdoeidoei en de vastenmaand. Vorig jaar was ie nog overproductief met een moyenne van 150% ofzo. En nu zou ie uit vorm zijn daardoor ?
4 doelpunten in 4 wedstrijden. Tevens viel de ramadan toen later, was het dus eerder donker en kon hij eerder eten. Verder is hij nu vlak voor de ramadan ziek geweest en is hij dus verzwakt aan de vastenmaand begonnen. Neemt niet weg dat hij ook dan gewoon een bal hoort te kunnen aannemen en af te kunnen leggen op medespelers...
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:43:46 #277
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72989577
Nou en toen ik net dronken was kon ik ook mn ballen afleggen op mn medespeelsters.. ofzo
pi_73030073
Mooi zo, Jong Ajax ligt eruit.

@Stereo merci!!
  woensdag 23 september 2009 @ 09:40:14 #279
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73030154
Cool. Ik vond Pellè echt weer waanzinnig goed, met als pluspunt dat ie nu 3 of 4 overtuigende schoten op doel had. Vooral dat doelpunt van m was goed ingeschoten
pi_73030417
quote:
Pellè: 'Ik kon persoonlijk nog niet weg bij AZ' 23/09/2009 09:30

Landskampioen AZ zette dinsdag met veel moeite Jong Ajax opzij in het KNVB-bekertoernooi. Graziano Pellè begon voor het eerst dit seizoen in de basis en was met twee assists belangrijk voor zijn ploeg.

'We hebben de eerste helft geen wedstrijd gespeeld; liepen maar wat in het rond', doet de Italiaanse spits zijn relaas op de website van AZ. 'Die helft hebben we Ajax cadeau gedaan. Er was te weinig beweging zonder bal. Ari en ik speelden te veel op dezelfde lijn. In de rust hebben we onze foute tactiek erkend en de rest van het duel zetten we meer druk. Gelukkig werd dat uiteindelijk beloond met goals.'

'Zelf schoot ik nog op de lat, dat gebeurt me wel vaker', aldus Pellè. 'Maar die goals gaan komen. Met twee assists op Moussa Dembélé was ik belangrijk voor het team. Dat geeft me ook voldoening. Ik voel vertrouwen van de trainer en mijn teamgenoten. Ze zien me sterker worden en betrekken me veel in het spel. Ze durven me de bal in te spelen.'

De Italiaan erkent dat hij zelf een mentaliteitsomslag heeft gemaakt. 'Ik focus me voor honderd procent op voetbal, dat deed ik voorheen minder. Deze zomer leek ik weg te moeten bij AZ, maar ik kon persoonlijk niet weggaan zonder hier gepresteerd te hebben.'
Hear hear
pi_73030483
Oh mijn God, die supporters van jullie. Staan ze in de verlenging voor, als landskampioen zijnde, tegen het reserveteam van Ajax.
En wat hoor je van de tribunes? "Wat zijn die joden stil" en "Het is stil aan de overkant".

.

Verder vond ik Pelle inderdaad wel goed spelen.
-
pi_73030719
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh mijn God, die supporters van jullie. Staan ze in de verlenging voor, als landskampioen zijnde, tegen het reserveteam van Ajax.
En wat hoor je van de tribunes? "Wat zijn die joden stil" en "Het is stil aan de overkant".

.

Verder vond ik Pelle inderdaad wel goed spelen.
reserve team, waarom doet een Ajax er dan 4 selectie spelers bij? Enne, het Ajaxpubliek was lekker stil
Doe jij ff vromer dan de paus zeg
pi_73030762
Wow, 4 hele bankzitters van het 1e!!!

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
pi_73030772
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

reserve team, waarom doet een Ajax er dan 4 selectie spelers bij? Enne, het Ajaxpubliek was lekker stil
Doe jij ff vromer dan de paus zeg
1. Ik doe absoluut niet vromer dan de paus, waar heb je 't over?
2. Het is toch écht het reserveteam.
3. Het punt is dat ik het nogal triest vind om zo neerbuigend te doen terwijl je landskampioen bent en verlenging nodig hebt tegen het tweede van Ajax. Schaam je.
-
  woensdag 23 september 2009 @ 10:21:05 #285
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73031220
Nou ja prima dat zij dan zo. Ajax stond achterin best goed gegroepeerd en met Pellè en Ari in de spits weet je dat je dan weinig forceert.

Ik zie het probleem niet zo. Vorig jaar hadden Twente (De Graafschap) en Ajax (Volendam) ook moeite met teams die normaliter onder het niveau van jong Ajax spelen
pi_73031273
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef wallofdolls het volgende:
Nou ja prima dat zij dan zo. Ajax stond achterin best goed gegroepeerd en met Pellè en Ari in de spits weet je dat je dan weinig forceert.

Ik zie het probleem niet zo. Vorig jaar hadden Twente (De Graafschap) en Ajax (Volendam) ook moeite met teams die normaliter onder het niveau van jong Ajax spelen
Klopt. Als ik als supporter van een grote club zou moeten aanzien dat we tegen het reserveteam van een andere club pas in de verlenging zouden winnen en dan met z'n allen gingen zingen "Wat zijn die (....) stil!" zou ik me daar ook voor schamen.
-
  woensdag 23 september 2009 @ 10:33:05 #287
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73031557
Die Joden waren toch ook stil?

Maar ik vind t n beetje onzin. Net alsof Ajax 2 koekenbakkers zijn. Niet dat AZ bang voor ze moet zijn... dat hebben ze ook bewezen, maar ieder matig team kan zich opladen voor een wedstrijd in de KNVB-beker, vooral als het dan tegen de kampioen is. HEt is niet voor niks zo dat er veel gestunt wordt in de beker
pi_73031637
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef wallofdolls het volgende:

Maar ik vind t n beetje onzin. Net alsof Ajax 2 koekenbakkers zijn. Niet dat AZ bang voor ze moet zijn... dat hebben ze ook bewezen, maar ieder matig team kan zich opladen voor een wedstrijd in de KNVB-beker, vooral als het dan tegen de kampioen is. HEt is niet voor niks zo dat er veel gestunt wordt in de beker
Oké. Wat jij wil. Ik zou me kapotschamen als ik als kampioen van Nederland pas in de verlenging zou winnen van een reserveteam van een andere club.
En al helemaal niet uitgebreid gaan lachen omdat "ze zo stil zijn".
-
pi_73032077
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oké. Wat jij wil. Ik zou me kapotschamen als ik als kampioen van Nederland pas in de verlenging zou winnen van een reserveteam van een andere club.
En al helemaal niet uitgebreid gaan lachen omdat "ze zo stil zijn".
Jij was er gisteren niet bij neem ik aan ?

Het was een leuk "spel" tussen de supporters gisteren. Die uit amsterdam begonnen met ludieke teksten als "ze krijgen voetballes" bij de enige fatsoenlijke aanval van Jong Ajax. Dan moet je niet gaan miepen als je teksten terugkrijgt die ook kant noch wal raken. ( ik miste trouwens nog "helemaal niets in Amsterdam )

Ik hoop dat er nu een beetje vertrouwen bij AZ is getankt, op naar Utrecht.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_73035187
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef wallofdolls het volgende:

Ajax vak was goed te horen regelmatig anders. AZ publiek nuawelijks gehoord, op wat geklapper en dus het na de voorsprong,ò wat zijn die joden stil.

maar goed, dat AZ een bijzonder trieste supportersschare heeft dat wisten we al langer dan gisteren.
pi_73035236
quote:
Voetbalzone.nl
Laatkomer Lens gestraft door boze Koeman
Geschreven op woensdag, 23 september om 08:01

Jeremain Lens heeft zich dinsdagavond niet geliefd gemaakt bij trainer Ronald Koeman. De watervlugge aanvaller was niet geschorst of geblesseerd, maar ontbrak desondanks bij de selectie voor het duel met Jong Ajax. Dit was vooraf niet de bedoeling geweest.

Koeman besloot Lens op het laatste moment echter uit zijn selectie te gooien, omdat de aanvaller vijftig minuten te laat op de club verscheen. “En dan zie je wat de maatregelen zijn", bromde Koeman, die niet aangaf of Lens verder nog gestraft zal worden.

De 21-jarige Lens is bezig aan zijn vierde seizoen bij de hoofdmacht van AZ en speelde dit seizoen in vijf van de eerste zeven wedstrijden mee. Twee keer begon hij in de basis, terwijl hij drie keer moest invallen. Aankomend weekend treft AZ FC Utrecht; het is de vraag of Lens dan weer tot de wedstrijdselectie behoort.

In de Telegraaf stond trouwens dat Jonathas, het veelscorende spelertje uit de AZ-jeugd, bij Lens ind e auto zat en om dezelfde reden naar de tribune werd verbannen. Betekent in ieder geval dat Jonathas binnenkort zijn debuut zal maken!
pi_73035423
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef navigator het volgende:

[..]

Ajax vak was goed te horen regelmatig anders. AZ publiek nuawelijks gehoord, op wat geklapper en dus het na de voorsprong,ò wat zijn die joden stil.

maar goed, dat AZ een bijzonder trieste supportersschare heeft dat wisten we al langer dan gisteren.
Dan vandaag toch?
pi_73036523
Wel apart dat Jesus ook een straf kreeg. Dat las ik goed toch?

Er kan immers maar 1 iemand rijden, dus als Lens besluit om per ongeluk 6 rondjes langs de rode raampjes in Alkmaar te tuffen dan kan Jesus daar weinig aan doen lijkt mij.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:48:17 #294
55709 Stereotomy
pi_73036669
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:37 schreef fuckbuddy het volgende:

@Stereo merci!!

En 50 minuten te laat bij een wedstrijd aankomen, hoe de fuck doe je dat.
pi_73037146
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En 50 minuten te laat bij een wedstrijd aankomen, hoe de fuck doe je dat.
quote:
Vader steekt A22 over, kind komt om

Op de A22 ter hoogte van Beverwijk is dinsdagmiddag een jongetje van acht jaar uit Beverwijk om het leven gekomen. Het kind zat op de schouders van zijn 37-jarige vader, die de snelweg overstak, mogelijk nadat hij door medewerkers van Rijkswaterstaat was aangesproken op zijn aanwezigheid op de vluchtstrook. De bestuurder van een vrachtwagen kon een aanrijding niet meer voorkomen.

Het kind is aan de verwondingen overleden, en de man is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De A22 is afgesloten. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van de aanrijding. Er is langs de A22 geen voertuig van de man aangetroffen.

Door de aanrijding bij Beverwijk, en door de voortdurende gedeeltelijke afsluiting van de Coentunnel is op de wegen aan de zuidkant van het Noordzeekanaal een enorme verkeerschaos ontstaan.

pi_73042004
Wat heb ik me gisteren lopen ergeren aan Pellè zeg, zijn haar zat vrijwel de gehele wedstrijd uit model .
pi_73058504
Goed, ik zou nog een verslag geven van Athene, maar door drukte en de VBL-rel heeft het even geduurd. Komt 'ie dan he!

Maandagmorgen van Amsterdam via Zürich naar Athene gevlogen, want zo'n stad moet je ook buiten het voetbal meemaken, maar niet te duur natuurlijk. We zaten in een hotel iets ten noorden van het centrum, op de 7e verdieping, met een groot balkon en uitzicht op de Acropolis. Gelukkig had de kamer ook airco, want hoewel temperaturen van rond de 30 graden heel aangenaam kunnen zijn, was dat vanwege de hoge luchtvochtigheid in Athene niet echt het geval.

Dinsdagavond stond er een training van AZ in het stadion op het programma. Met de metro gingen we vanuit het centrum naar Pireaus, een voorstad en de haven van Athene. Bij de ingang van de hoofdtribune stond al een groepje supporters te wachten. Na wat geregel mochten wij de training bekijken vanuit de lounge. De bar was gelukkig open en met een biertje in de hand konden wij de training aanschouwen. Er werd uiteraard begonnen met warmlopen en vervolgens werd er tikkertje met een bal gespeeld. Daarna werden er twee partijen van 8 gemaakt die op een bepaald stuk veld zo veel mogelijk moesten overspelen. Dembele en El Hamdaoui hoorden bij het team dat op dat moment de bal had. Ten slotte werd er nog een afwerkoefening op doel gedaan. Het was uiteraard Pelle die in plaats van in het lege deel van het doel te schieten, de bal van een paar meter keihard op het hoofd van Didulica schoot, die daardoor naar de grond ging. Grote paniek bij de technische staf. Didulica ging op eigen kracht achter het doel zitten en werd daar de rest van de training behandeld. De afwerkoefening ging gewoon door met Romero op doel, maar het viel wel op dat er weinig gescoord werd. Als afsluiting werd er nog wat gerekt en gestrekt en na het uitlopen verdwenen de spelers de kleedkamer in en gingen wij weer richting centrum.

Op woensdag stond dan eindelijk de wedstrijd op het programma. We moesten ons om half 7 melden op het Omoniaplein, een groot verkeersknooppunt met een metrostation. Hier zou er een gereserveerde metro klaarstaan en konden wij voor het eerst in ons leven met de metrocombi naar het stadion. Op het plein aangekomen stond een groot deel van de supporters al te wachten, samen met tientallen zwaar aangeklede agenten. Uiteindelijk mochten wij dan het treintje in en gingen we vol goede moed richting Pireaus. Daar aangekomen stond er een zeer grote groep Olympiakos-supporters ons al op te wachten. Vanaf het perron van de metro kun je omhoog en zo de entree-ring van het stadion betreden. Terwijl wij bovenlangs liepen, werden wij met flessen water, stenen en andere rotzooi bekogeld. Sommigen smeten wat terug, waardoor ze beneden nog opgefokter werden en besloten de trap te bestormen. De agenten die ons al de hele tijd maanden om door te lopen begonnen hem nu aardig te knijpen en werden aggresief tegen ons. Een agent wilde zelfs onze groep te lijf gaan en moest door twee collega's in bedwang worden gehouden. Terwijl wij nu in het stadion waren, werden er nog steeds dingen gesmeten. Een Olympiakos-supporter probeerde een fakkel naar ons te gooien, maar die werd vakkundig en op tijd door een agent getackeld. Hoe ze dit straks met 1600 Engelsen gaan regelen is mij een vraag, want het was nog meer dan twee uur tot de aftrap... Overigens is het wel een mooi stadion. De stoeltjes lopen mooi rond, zodat het massaal volgepakt lijkt als iedereen aanwezig is, terwijl er dan 'slechts' 33.000 man aanwezig is.

Het stadion stroomde ondertussen langzaam vol en na een paar keer verhuizen stond iedereen in het vak zoals de politie het wilde hebben. Griekse stewards gaven nog aan dat we moesten zitten, maar daar schonk niemand aandacht aan. Nu de rust een beetje was teruggekeerd, werden de agenten ook wat vriendelijker en bleken ze een stuk aardiger dan de moffenbrigade in Nurnberg. Griekse supporters zijn over het algemeen fanatieker dan Nederlanders en ieder lied dat werd ingezet werd met luid gefluit ontvangen, hoewel richting het einde van de eerste helft dit een stuk minder gebeurde, want blijkbaar waren ze toen niet helemaal gerust op een goed resultaat. Ze wonnen echter wel en na het doelpunt veranderde het stadion in een orkaan van geluid. Na de wedstrijd moesten we nog ruim een uur wachten voordat de meeste supporters bij het stadion weg waren. Uiteindelijk werden we onder politiebegeleiding op en naast het spoor weer in het centrum achtergelaten. Ondanks een alcoholarm avondje hadden de meesten een flinke kater...

Op donderdag stond het EL-duel Panathinaikos - Galatasaray op het programma. Hoewel het dak van het Olympisch Stadion van Athene er erg mooi uitziet, is de architect helaas wel vergeten dat het bovenal functioneel moet zijn. Tijdens de wedstrijd regende het behoorlijk en alleen de supporters op de eerste ring die onder de tweede ring zaten hielden het helemaal droog. Dit zorgde voor grote verhuizingen binnen het stadion die door de aanwezige stewards allemaal getolereerd werden. Aan het begin van de tweede helft zat ons vak helemaal vol, zelfs de trappen waren afgeladen. Een groot contrast met Nederland, waar je al boos wordt aangekeken door een steward als je eventjes op de trap staat.

De wedstrijd zelf was in de eerste helft niet spectaculair. Galatasaray kwam al binnen 5 minuten op voorsprong door een knullige fout in de verdediging. Het was een groot foutenfestival aan beide kanten, maar ondanks het povere spel gingen de Panathinaikosfans toch massaal achter de ploeg staan. De tweede helft begon wederom jammerlijk voor Panathinaikos, want drie minuten na de pauze kwam Galatasaray op 0-2 na een goede loopactie. Toen in de 56e minuut ook nog de 0-3 viel, na een van richting veranderde vrije trap, werd het een aantal fans te gortig en kozen zij ervoor om luid scheldend het stadion te verlaten. De harde kern liet zich echter niet uit het veld slaan en nog fanatieker gingen zij tekeer, wat ook de supporters in ons vak opzweepte. In deze sfeer wist Panathinaikos de eindstand van 1-3 op het bord te zetten, maar het had makkelijk 4-4 of 5-3 kunnen worden, want ze kregen nog genoeg kansen, met onder andere een bal op de paal. Teleurgesteld verlieten de fans het stadion en terwijl weer naar de metro liepen, voerde de politie nog enkele charges uit en moesten wij een ambulance doorgang geven. Al met al een heet avondje in Athene.

De misère werd vrijdag compleet toen wij nog een afsluitende pita gyros wilden halen, maar een stortbui dat verhinderde. Met een lege maag vertrokken wij richting vliegveld. Ondanks het jammerlijke resultaat was het toch een goede midweek in Athene.

Voor de geïnteresseerden nog enkele foto's van Olympiakos en Panathinaikos.
pi_73062321
RESPECT !!! Onwijs leuk stuk Gatalin!! 10 kuddo's voor jou
  vrijdag 25 september 2009 @ 02:13:38 #299
55709 Stereotomy
pi_73090341
Gatalin Leuke stukjes altijd!
pi_73091125
Die joden waren stil
pi_73096959
Leuk verslag Gatalin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties