Heb 'm ook maar gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Op zich wel leuk, alleen jammer van de achtergrondkleur. Kan het met grijs?
Zijn er nog grotere versies van? Dan pas ik het zelf wel aan..
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Stickvis het volgende:
net batterij vervangen en doet het nog neit.. is er een test ofzo die je kunt doen om te kijken of m reciever kapot is?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef appelsjap het volgende:
Hoelang duurt het tot je betaling geverifieerd is? Of is dat meteen? Want heb met een ABN creditcard betaald, ik lees net dat die 1000 euro limiet hebben. En mn bestelling was hoger dan 1000
heb ik al geprobeerd;) had het al gevonden me googlequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef araphor het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).
Nja als het direct is dan is het gelukt denk ik, want ik heb al verwachte afleverdatum, het bedrag was 1450 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij direct.
Hoe hoog is het bestelde bedrag? Je kan Bij storten op je cc en dan opnieuw bestellen. Vanuit internetbankieren duurt dat ongeveer 2 werkdagen.
Doettie t weer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef Stickvis het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd;) had het al gevonden me google
ben benieuwd. In theorie is het niet mogelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja als het direct is dan is het gelukt denk ik, want ik heb al verwachte afleverdatum, het bedrag was 1450 euro dacht ik.
Geen idee, niet mijn credit card maar die van mijn moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
ben benieuwd. In theorie is het niet mogelijk natuurlijk.
Weet je zeker dat je 1000¤ limiet hebt? Niet toevallig bij de aanvraag 2500¤ ingevuld?
bij de aanvraag kon je ook 2500¤ aanvinken geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef appelsjap het volgende:
Dit staat er op de abn amro site:
Credit Card: standaard ¤ 1.000,-
Gold Card: ¤ 5.000,-
Voor studenten: ¤ 1.000,-
En ik weet dat het geen gold card is.
Toen straks gebeld en daar zagen ze het gelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
Gister nummer gekregen van een een Engelse die NL spreekt bij Apple, waar ik naar toe mocht bellen voor m'n probleem. Was heel behulpzaam, en raadde me aan om contact op te nemen met m'n bank. Toevalligerwijs vanochtend al een mailtje naar toe gedaan. Maargoed, schijnt dus bij de bank te liggen dan.
Toevallig vanavond uitleg gehad van die ABN Amro gast via de telefoon. Je moet dus het bedrag overmaken naar een of ander nummer van Credit Card Services Amsterdam. Dan staat er binnen 2 tot 4 werkdagen dat bedrag op en is dat je saldo waarmee je kunt betalen.quote:
ja heb ff op de site gekeken, account gemaakt en ingelogd. 1500 euro limietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
bij de aanvraag kon je ook 2500¤ aanvinken geloof ik.
Heb je abnamro credit Card online? Kan je inloggen en je limiet zien. Anders nummer achterop je kaart even bellen.
Center + Menu knop ingedrukt houden, dan reset hij automatischquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een probleem met mijn ipod nano. Ik zat vanmiddag een vodcast te kijken en die spoelde ik door. En toen bleef het beeld stilstaan. En nu doet hij helemaal niks meer. Geen enkel knopje werkt.
Ik heb hem nu aangesloten op mijn computer om te kijken of hij weer "tot leven komt" als ik hem synchorniseer met itunes, maar er gebeurt niks. Itunes herkend hem ook niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
tnx, had het net al gevonden met via google. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Center + Menu knop ingedrukt houden, dan reset hij automatisch
Anders:
http://www.apple.com/support/ipod/tutorials/troubleshooting.html
dat kan wel 2-5 dagen duren is mijn ervaring. Het saldo is al geboekt maar het zien duurt dus nog even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja heb ff op de site gekeken, account gemaakt en ingelogd. 1500 euro limiet
Dus net nog.
Maar bij transactieoverzicht zie ik die van apple niet, maar links in het menu zie ik wel:
Bestedingslimiet ¤1,500.00
Huidig saldo ¤0.00
Bestedingsruimte ¤140.98
Openstaande autorisaties ¤1,359.02
Dat laatste is hoeveel mn macbook pro intotaal kostte.Maar het geld is er dus nog niet vanaf gehaald als ik t goed begrijp?
iTunes Gift Card, je moet nog wel een account aanmaken maar je hoeft dan geen CC gegevens in te vullen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef andre347 het volgende:
Ik heb laatst Snow Leopard gekocht in de Apple store. Daar heb ik een account aangemaakt. Alles prima en SL is binnen. Nu wil ik de Remote App downloaden voor mijn iPod Touch maar kan ik niet inloggen op iTunes. Daar moet ik weer een soort accountaanmaken en mijn creditkaartgegevens invullen, dit doe ik liever niet. Is er niet een andere manier om in de iTunes store te komen? Of om in ieder geval de Remote App te downloaden?
En als je geen piemel had, was je een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
The Beatles![]()
Als mijn pa in Liverpool was geboren en John Lennon was tegengekomen, had ie ook in de Beatles kunnen spelen.
Je zal waarschijnelijk wel een telefoon met camera of een digitale camera hebben. Zet de cam aan en druk op te toetsen van de remote terwijl je in de lens schijnt. En als 't goed is zie je een lampje oplichten. (Camera's kunnen InfraRood licht wel zien)quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
ik heb net een apple remote gekocht..
doet hij het niet!!
Zou dit kunnen doordat mijn ''adem lichtje'' het niet meer doet?
ik heb net al gegoogled maar kon er niks van vinden dat werkte...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens moet er in iTunes 9 toch echt een keer een optie zitten om je iPhone/iPod Apps fatsoenlijk te sorteren naar eigen smaak. Bladeren door je 9 home-screens met Apps is niet echt handig
http://www.macrumors.com/quote:A report from early last month suggested that iTunes 9, likely to be introduced at tomorrow's event, will offer support for Blu-ray media, as well the ability to organize iPhone and iPod touch applications within iTunes.
Die hele Beatles kunnen me gestolen worden als ze dit maar eindelijk eens een keer aanpakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
http://www.macrumors.com/
Misschien is de wens vader van de gedachte, maar volgens de geruchtenmachine wordt je op je wenken bediend
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:27 schreef Blaxje het volgende:
Beter maken ze iTunes 9 ook meteen Cocoa 64bit.
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.
Als je dat Ars Technica artikel leest, dan zul je merken dat het niet 1,2,3 gaat. Ze kunnen een begin maken, maar dan zal het ook met een compleet andere Build moeten worden. Tevens moeten ze nog rekening houden met Logic Pro en Final Cut Studio. Het blijft oude logge meuk. Met Quicktime X hebben ze de eerste stap gemaakt, alleen daar ontbreekt het nog aan de features, ivg Quicktime 7. Heel veel is afhankelijk van Quicktime..quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.
Ik weet niet of dat zomaar kan, ArsTechnica gaf het in zijn review als rede op en die zijn doorgaans erg goed geïnformeerd als het om technische dingen gaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.
Als QuicktimeX 64 bit kan zijn moet iTunes het toch ook kunnen lijkt me. Ze kunnen op dezelfde manier het oude framework aanschrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. U ontvangt binnenkort een e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling.
Is QuickTime X niet in 64-bit geschreven?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kan dit proberenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef andre347 het volgende:
Ik heb laatst Snow Leopard gekocht in de Apple store. Daar heb ik een account aangemaakt. Alles prima en SL is binnen. Nu wil ik de Remote App downloaden voor mijn iPod Touch maar kan ik niet inloggen op iTunes. Daar moet ik weer een soort accountaanmaken en mijn creditkaartgegevens invullen, dit doe ik liever niet. Is er niet een andere manier om in de iTunes store te komen? Of om in ieder geval de Remote App te downloaden?
Bedanktquote:Op woensdag 9 september 2009 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan dit proberen
http://support.apple.com/kb/HT2534
Registratie zonder creditcard, giftcard of clickandbuy.
Je kan niet aan de interface van een programma zien of het Cocoa of Carbon is.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
t ziet dr best wel cocoa uit
Ik dacht dat er voor sommige UI elementen geen Carbon calls zijn, ik ben pas met Mac development begonnen na Carbon dus ik heb eigenlijk geen idee. De app waar ik aan werk is toen ook ongeveer gestart dus er zit ook geen legacy Carbon code in dus ik heb me er ook nooit in hoeven verdiepen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan niet aan de interface van een programma zien of het Cocoa of Carbon is.
Hij is wel een onwijze Beatles-fan, dus wat dat betreft zou het me niks verbazen. Maar aan de andere kant is 'ie waarschijnlijk heel erg boos op Yoko Ono dat ze het nieuws al heeft laten uitlekken, dus misschien dat 'ie daarom uit protest niet komt. Of hij is natuurlijk gewoon nog te zwak, want een levertransplantatie is geen kattenpis.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:24 schreef Jarno het volgende:
En 'zou El Steve-o vanavond op het podium staan of niet' dag!
Ik kan het vanavond wederom niet volgenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef Jarno het volgende:
Toch altijd een leuke buzz, zo rond een Apple event.
Voor als je onderweg bent?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond wederom niet volgen
Heb wel betere dingen te doen..
Nou, ze spreken elkaar niet echt tegen. Zowel Yoko als Paul zeggen dat The Beatles hun muziek graag in de iTMS wil hebben. Paul zegt alleen dat niet hij, maar platenmaatschappij EMI moeilijk doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yoko en Paul spreken elkaar een beetje tegen: Beatles, wel of niet in de ITMS
Het Apple Event is om 10 uur AM Californische tijd. Dat is 7 uur 's avonds hier.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens gaat die shit nu om 09.09.09:00 los of om 09.09.21:00
Knopjesquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Lekker belangrijk ook, die hele Beatles.
Gadgets willen we! Dingen met knopjes en schermpjes!!
en bijvoorkeur schermen met virtuele knopjes!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef Tijn het volgende:
Die remasters boeien me eigenlijk ook niet zoveel, maar die game ga ik echt helemaal grijs spelen
Ik ben wel vandaag met m'n Beatles-shirt (uit Liverpool!) naar m'n werk gegaan, dat dan weer wel
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.
Oi. Da's leuk spul. Sitecom?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.
[ afbeelding ]
Het is voor het eerst sinds Anthology dat de grootste band van de wereld weer officieel iets uitbrengt. En dan niet zomaar iets, maar dan ook nog eens remasters van hun complete oeuvre plus een freaking videogame.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.
Is dat al uit? Eens ff rondneuzen dan.quote:
Ik weet dat je alle filmpjes al bekeken hebt en je je kwijl nauwelijks binnen kunt houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Jarno het volgende:
Videogames? Iets als Pac Man dus?
Nee echt, ik heb het compleet gemist.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet dat je alle filmpjes al bekeken hebt en je je kwijl nauwelijks binnen kunt houden
Eind okotober in de winkel.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat al uit? Eens ff rondneuzen dan.
Yeah, Snow Leopard en iTunes 9. Ik vrees dat dit een hele saaie Keynote gaat worden. Maar goed misschien dat jullie je weer kunnen blindstaren of Steve's RDF..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Leuk. Kun je al wat specs en modellen lekken ofnie?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eind okotober in de winkel.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef Maravilla het volgende:
Kan niet wachten om 'm vanavond te bestellen.
[ afbeelding ]
idd, goede vraagquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een alternatief voor Keywurl voor safari 4.0.3
Ik krijg de huidige built niet aan de praat onder SL en 4.0.3
http://alexstaubo.github.com/keywurl/
Alleen via PMquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk. Kun je al wat specs en modellen lekken ofnie?
Check het dan op de officiële website en vertel me dan dat je niet gehyped bentquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee echt, ik heb het compleet gemist..
Ik ben NIET compleet gehyped.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Check het dan op de officiële website en vertel me dan dat je niet gehyped bent
Overigens zou een Netbook stiekem wel tof zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Er moet echt niks uitkomen vanavond wat mijn MBP aanschaf volgend jaar in gevaar kan brengen.. Geen tablets of netbooks dus gaarne!
Bijna uitgespeeld..quote:
Meldt zich. Dat zogeheten experimentele geneuzel is voor mij niks meer dan 'we weten eigenlijk niet zo goed wat we ah doen zijn'.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik dan echt de enige die he_le_maal niks met de Beatles heeft?
Okay Lucy in the Sky with Diamonds, maar dat is dan ook het enige leuke nummer
Qua 'looks' ziet het er echt tof uit. Hou ons de hoogte.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.
[ afbeelding ]
Hier nog een. Of wordt het lek nu te groot?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:41 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |