Voor als je onderweg bent?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond wederom niet volgen
Heb wel betere dingen te doen..
Nou, ze spreken elkaar niet echt tegen. Zowel Yoko als Paul zeggen dat The Beatles hun muziek graag in de iTMS wil hebben. Paul zegt alleen dat niet hij, maar platenmaatschappij EMI moeilijk doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yoko en Paul spreken elkaar een beetje tegen: Beatles, wel of niet in de ITMS
Het Apple Event is om 10 uur AM Californische tijd. Dat is 7 uur 's avonds hier.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens gaat die shit nu om 09.09.09:00 los of om 09.09.21:00
Knopjesquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Lekker belangrijk ook, die hele Beatles.
Gadgets willen we! Dingen met knopjes en schermpjes!!
en bijvoorkeur schermen met virtuele knopjes!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef Tijn het volgende:
Die remasters boeien me eigenlijk ook niet zoveel, maar die game ga ik echt helemaal grijs spelen
Ik ben wel vandaag met m'n Beatles-shirt (uit Liverpool!) naar m'n werk gegaan, dat dan weer wel
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.
Oi. Da's leuk spul. Sitecom?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.
[ afbeelding ]
Het is voor het eerst sinds Anthology dat de grootste band van de wereld weer officieel iets uitbrengt. En dan niet zomaar iets, maar dan ook nog eens remasters van hun complete oeuvre plus een freaking videogame.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is geloof ik een complete minihype aan me aan het voorbij gaan want ik hoor ook al de hele dag die gasten op de radio.
Is dat al uit? Eens ff rondneuzen dan.quote:
Ik weet dat je alle filmpjes al bekeken hebt en je je kwijl nauwelijks binnen kunt houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Jarno het volgende:
Videogames? Iets als Pac Man dus?
Nee echt, ik heb het compleet gemist.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet dat je alle filmpjes al bekeken hebt en je je kwijl nauwelijks binnen kunt houden
Eind okotober in de winkel.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat al uit? Eens ff rondneuzen dan.
Yeah, Snow Leopard en iTunes 9. Ik vrees dat dit een hele saaie Keynote gaat worden. Maar goed misschien dat jullie je weer kunnen blindstaren of Steve's RDF..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Leuk. Kun je al wat specs en modellen lekken ofnie?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eind okotober in de winkel.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef Maravilla het volgende:
Kan niet wachten om 'm vanavond te bestellen.
[ afbeelding ]
idd, goede vraagquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een alternatief voor Keywurl voor safari 4.0.3
Ik krijg de huidige built niet aan de praat onder SL en 4.0.3
http://alexstaubo.github.com/keywurl/
Alleen via PMquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk. Kun je al wat specs en modellen lekken ofnie?
Check het dan op de officiële website en vertel me dan dat je niet gehyped bentquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee echt, ik heb het compleet gemist..
Ik ben NIET compleet gehyped.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Check het dan op de officiële website en vertel me dan dat je niet gehyped bent
Overigens zou een Netbook stiekem wel tof zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Er moet echt niks uitkomen vanavond wat mijn MBP aanschaf volgend jaar in gevaar kan brengen.. Geen tablets of netbooks dus gaarne!
Bijna uitgespeeld..quote:
Meldt zich. Dat zogeheten experimentele geneuzel is voor mij niks meer dan 'we weten eigenlijk niet zo goed wat we ah doen zijn'.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik dan echt de enige die he_le_maal niks met de Beatles heeft?
Okay Lucy in the Sky with Diamonds, maar dat is dan ook het enige leuke nummer
Qua 'looks' ziet het er echt tof uit. Hou ons de hoogte.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jaren 80 internet radiostation via ons twonky media driven NASje aan het afspelen op onze DLNA gecertificeerde mediaplayer.
[ afbeelding ]
Hier nog een. Of wordt het lek nu te groot?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:41 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |