Ik wil eigenlijk een T-shirt van The Beatles maar dan in iTunes Shadowprint..quote:
CoverSutra had al Last.fm integratie..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Stiekum toch wel benieuwd naar iTunes 9. Vooral de vermeende Last.fm en Twitter integratie...
ja, er zijn wel meer last.fm tools maar liever vanuit iTunes zelf. De menubar is ook maar zo breed he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
CoverSutra had al Last.fm integratie..
Ben benieuwd. Doe mij maar iTunes 9 en films/series in iTunes Europaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen is het DE iTunes/iPod Woensdag, van dit jaar..
Heb je'm wel al gekoppeld aan je mac? (knop 15 sec vasthouden en mikken op je ontvanger).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
ik heb net een apple remote gekocht..
doet hij het niet!!
Zou dit kunnen doordat mijn ''adem lichtje'' het niet meer doet?
ik heb net al gegoogled maar kon er niks van vinden dat werkte...
Je moet hem bij de eerste keer gebruik ook even pairen met je Mac. Door hem 10-20cm er van af te houden en op de IR ontvanger te richtten en op menu drukken. Bij mij werkte dit meteen de 1e keer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
doet hij het niet!!
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
doet hij het niet!!
ik heb mn mac 2e hands gekocht net als mn remote.. maar ik zal de batterij is proberen te vervangenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..
Maar hoezo kopen? Je krijgt toch standaard altijd een Apple-remote erbij bij aanschaf van een MacOf was dat alleen "vroeger"..
Alleen vroegerquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..
Maar hoezo kopen? Je krijgt toch standaard altijd een Apple-remote erbij bij aanschaf van een MacOf was dat alleen "vroeger"..
Een remote 2e hands kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Stickvis het volgende:
[..]
ik heb mn mac 2e hands gekocht net als mn remote.. maar ik zal de batterij is proberen te vervangen
waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een remote 2e hands kopensorry hoor
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een T-shirt van The Beatles maar dan in iTunes Shadowprint..
[ afbeelding ]
Op zich wel leuk, alleen jammer van de achtergrondkleur. Kan het met grijs?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |