Zie de instellingen onder het tabbled "Podcasts" in iTunes (als je je iPod hebt aangesloten).quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort, maar ik probeer het toch maar.
Ik ben pas sinds kort een beetje gratis pod/vodcasts aan het downloaden en op mijn ipod aan het zetten. Alleen om één of andere vage reden worden niet alle podcasts op mijn ipod gezet als ik itunes synchroniseer. Ook als ik ze bekeken of beluistert heb zijn ze de volgende keer weg.Hoe kan ik dit voorkomen?
Tnx. Hij stond niet op alle. Nu wel. Tnx.quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zie de instellingen onder het tabbled "Podcasts" in iTunes (als je je iPod hebt aangesloten).
Wow, dat touch screen werkt echt voor geen meter zegquote:Op maandag 7 september 2009 20:18 schreef Junkie het volgende:
Er zijn best leuke tablets/MID's te vinden de laatste tijd. Ben echt benieuwd of Apple ook met zoiets gaat komen.
RAmos T11RK Touch Screen Video Review
Resistive touchscreens. Rotzooi.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, dat touch screen werkt echt voor geen meter zeg
Hij probeert ook eerst iPhone-stijl te scrollen, maar dat werkt helemaal niet en dan moet 'ie vervolgens proberen de kleinste scrollbalk ooit te bedienenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
z'n pogingen om te scrollen deden bijna fysiek pijn aan mijn kant
Het filmpje is van engadget volgens mij, niet van toshiba zelf. En het is idd heel slechtquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Resistive touchscreens. Rotzooi.
Wat een vreselijk slechte demo man, z'n pogingen om te scrollen deden bijna fysiek pijn aan mijn kant. OK, ze hebben nog een paar maanden voor introductie maar dit doet meer kwaad dan goed - laat dan niets zien zeg.
En als je weet dat je demo's gaat geven waarbij je handen beeldvullend op de diverse internetten te zien zijn, zorg dan dat de vellen er niet af hangen
En het 'leuke' is dus, dat wanneer of als Apple straks met zo'n apparaat komt, iedereen weer 'te duur' roept en niet inziet *waarom* zo'n Apple variant precies duurder is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij probeert ook eerst iPhone-stijl te scrollen, maar dat werkt helemaal niet en dan moet 'ie vervolgens proberen de kleinste scrollbalk ooit te bedienen
En dan heeft hij ook nog van die dunne "stylus" vingersquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Resistive touchscreens. Rotzooi.
Wat een vreselijk slechte demo man, z'n pogingen om te scrollen deden bijna fysiek pijn aan mijn kant. OK, ze hebben nog een paar maanden voor introductie maar dit doet meer kwaad dan goed - laat dan niets zien zeg.
En als je weet dat je demo's gaat geven waarbij je handen beeldvullend op de diverse internetten te zien zijn, zorg dan dat de vellen er niet af hangen
Van 89,00 naar 77,99 is een leuke deal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet iemand een goede oplossing voor "airtunes", anders dan via AirPort Express?
Of werkt het alleen via AirPort express en is dit een goede aanbieding?
Als ik de advertentie mag geloven is het de n versiequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Van 89,00 naar 77,99 is een leuke deal.
Goedkoper zal je hem niet vinden. Of het is dan nog een oude voorraad van de G norm.
En er zijn wel betere oplossing, maar die kosten ook wat meer.
En als je een iPhone of iPod Touch met de Remote App hebt dan heb je bijna hetzelfde als de Sonos.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik de advertentie mag geloven is het de n versieOf het betrouwbaar is ....
En ja ... die sonos is wel iets te prijzig... En ik stoorde me wel een beetje aan die achterlijk blije fotomodellen
maar dat terzijde
Past wel leuk bij een mac mini
Heb ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Junkie het volgende:
[..]
En als je een iPhone of iPod Touch met de Remote App hebt dan heb je bijna hetzelfde als de Sonos.
Mja, ik vond het in de praktijk erg lastig. Nummertje skippen? iPhone uit standby halen, wachten op wifi herconnect, app starten, wachten op iTunes connect, press skip. Erg omslachtig allemaal. Begrijp me niet verkeerd, het werkt, en het werkt prima, maar ik had er na een paar keer alweer genoeg van. Een iPhone is gewoon geen always on afstandsbediening.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
Remote App in combintie met een Airport Express werkt inderdaad heel erg leuk.
Ik wil eigenlijk een T-shirt van The Beatles maar dan in iTunes Shadowprint..quote:
CoverSutra had al Last.fm integratie..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Stiekum toch wel benieuwd naar iTunes 9. Vooral de vermeende Last.fm en Twitter integratie...
ja, er zijn wel meer last.fm tools maar liever vanuit iTunes zelf. De menubar is ook maar zo breed he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
CoverSutra had al Last.fm integratie..
Ben benieuwd. Doe mij maar iTunes 9 en films/series in iTunes Europaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen is het DE iTunes/iPod Woensdag, van dit jaar..
Heb je'm wel al gekoppeld aan je mac? (knop 15 sec vasthouden en mikken op je ontvanger).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
ik heb net een apple remote gekocht..
doet hij het niet!!
Zou dit kunnen doordat mijn ''adem lichtje'' het niet meer doet?
ik heb net al gegoogled maar kon er niks van vinden dat werkte...
Je moet hem bij de eerste keer gebruik ook even pairen met je Mac. Door hem 10-20cm er van af te houden en op de IR ontvanger te richtten en op menu drukken. Bij mij werkte dit meteen de 1e keer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
doet hij het niet!!
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
doet hij het niet!!
ik heb mn mac 2e hands gekocht net als mn remote.. maar ik zal de batterij is proberen te vervangenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..
Maar hoezo kopen? Je krijgt toch standaard altijd een Apple-remote erbij bij aanschaf van een MacOf was dat alleen "vroeger"..
Alleen vroegerquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat "adem-lichtje" is voor sleep-mode, dat "zwarte puntje" ernaast is voor IR-signalen. Daar werkt de remote ook mee. Of je batterij is op..
Maar hoezo kopen? Je krijgt toch standaard altijd een Apple-remote erbij bij aanschaf van een MacOf was dat alleen "vroeger"..
Een remote 2e hands kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Stickvis het volgende:
[..]
ik heb mn mac 2e hands gekocht net als mn remote.. maar ik zal de batterij is proberen te vervangen
waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een remote 2e hands kopensorry hoor
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een T-shirt van The Beatles maar dan in iTunes Shadowprint..
[ afbeelding ]
Op zich wel leuk, alleen jammer van de achtergrondkleur. Kan het met grijs?quote:
Heb 'm ook maar gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Op zich wel leuk, alleen jammer van de achtergrondkleur. Kan het met grijs?
Zijn er nog grotere versies van? Dan pas ik het zelf wel aan..
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Stickvis het volgende:
net batterij vervangen en doet het nog neit.. is er een test ofzo die je kunt doen om te kijken of m reciever kapot is?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef appelsjap het volgende:
Hoelang duurt het tot je betaling geverifieerd is? Of is dat meteen? Want heb met een ABN creditcard betaald, ik lees net dat die 1000 euro limiet hebben. En mn bestelling was hoger dan 1000
heb ik al geprobeerd;) had het al gevonden me googlequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef araphor het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |