Heb 'm ook maar gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Op zich wel leuk, alleen jammer van de achtergrondkleur. Kan het met grijs?
Zijn er nog grotere versies van? Dan pas ik het zelf wel aan..
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Stickvis het volgende:
net batterij vervangen en doet het nog neit.. is er een test ofzo die je kunt doen om te kijken of m reciever kapot is?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef appelsjap het volgende:
Hoelang duurt het tot je betaling geverifieerd is? Of is dat meteen? Want heb met een ABN creditcard betaald, ik lees net dat die 1000 euro limiet hebben. En mn bestelling was hoger dan 1000
heb ik al geprobeerd;) had het al gevonden me googlequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef araphor het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je infrarood ontvanger uit staat? Zie preferences / security / general (disable remote infrared receiver).
Nja als het direct is dan is het gelukt denk ik, want ik heb al verwachte afleverdatum, het bedrag was 1450 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:56 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij direct.
Hoe hoog is het bestelde bedrag? Je kan Bij storten op je cc en dan opnieuw bestellen. Vanuit internetbankieren duurt dat ongeveer 2 werkdagen.
Doettie t weer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef Stickvis het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd;) had het al gevonden me google
ben benieuwd. In theorie is het niet mogelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja als het direct is dan is het gelukt denk ik, want ik heb al verwachte afleverdatum, het bedrag was 1450 euro dacht ik.
Geen idee, niet mijn credit card maar die van mijn moeder.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
ben benieuwd. In theorie is het niet mogelijk natuurlijk.
Weet je zeker dat je 1000¤ limiet hebt? Niet toevallig bij de aanvraag 2500¤ ingevuld?
bij de aanvraag kon je ook 2500¤ aanvinken geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef appelsjap het volgende:
Dit staat er op de abn amro site:
Credit Card: standaard ¤ 1.000,-
Gold Card: ¤ 5.000,-
Voor studenten: ¤ 1.000,-
En ik weet dat het geen gold card is.
Toen straks gebeld en daar zagen ze het gelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
Gister nummer gekregen van een een Engelse die NL spreekt bij Apple, waar ik naar toe mocht bellen voor m'n probleem. Was heel behulpzaam, en raadde me aan om contact op te nemen met m'n bank. Toevalligerwijs vanochtend al een mailtje naar toe gedaan. Maargoed, schijnt dus bij de bank te liggen dan.
Toevallig vanavond uitleg gehad van die ABN Amro gast via de telefoon. Je moet dus het bedrag overmaken naar een of ander nummer van Credit Card Services Amsterdam. Dan staat er binnen 2 tot 4 werkdagen dat bedrag op en is dat je saldo waarmee je kunt betalen.quote:
ja heb ff op de site gekeken, account gemaakt en ingelogd. 1500 euro limietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
bij de aanvraag kon je ook 2500¤ aanvinken geloof ik.
Heb je abnamro credit Card online? Kan je inloggen en je limiet zien. Anders nummer achterop je kaart even bellen.
Center + Menu knop ingedrukt houden, dan reset hij automatischquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een probleem met mijn ipod nano. Ik zat vanmiddag een vodcast te kijken en die spoelde ik door. En toen bleef het beeld stilstaan. En nu doet hij helemaal niks meer. Geen enkel knopje werkt.
Ik heb hem nu aangesloten op mijn computer om te kijken of hij weer "tot leven komt" als ik hem synchorniseer met itunes, maar er gebeurt niks. Itunes herkend hem ook niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
tnx, had het net al gevonden met via google. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Center + Menu knop ingedrukt houden, dan reset hij automatisch
Anders:
http://www.apple.com/support/ipod/tutorials/troubleshooting.html
dat kan wel 2-5 dagen duren is mijn ervaring. Het saldo is al geboekt maar het zien duurt dus nog even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja heb ff op de site gekeken, account gemaakt en ingelogd. 1500 euro limiet
Dus net nog.
Maar bij transactieoverzicht zie ik die van apple niet, maar links in het menu zie ik wel:
Bestedingslimiet ¤1,500.00
Huidig saldo ¤0.00
Bestedingsruimte ¤140.98
Openstaande autorisaties ¤1,359.02
Dat laatste is hoeveel mn macbook pro intotaal kostte.Maar het geld is er dus nog niet vanaf gehaald als ik t goed begrijp?
iTunes Gift Card, je moet nog wel een account aanmaken maar je hoeft dan geen CC gegevens in te vullen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef andre347 het volgende:
Ik heb laatst Snow Leopard gekocht in de Apple store. Daar heb ik een account aangemaakt. Alles prima en SL is binnen. Nu wil ik de Remote App downloaden voor mijn iPod Touch maar kan ik niet inloggen op iTunes. Daar moet ik weer een soort accountaanmaken en mijn creditkaartgegevens invullen, dit doe ik liever niet. Is er niet een andere manier om in de iTunes store te komen? Of om in ieder geval de Remote App te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |