En als je geen piemel had, was je een meisje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
The Beatles![]()
Als mijn pa in Liverpool was geboren en John Lennon was tegengekomen, had ie ook in de Beatles kunnen spelen.
Je zal waarschijnelijk wel een telefoon met camera of een digitale camera hebben. Zet de cam aan en druk op te toetsen van de remote terwijl je in de lens schijnt. En als 't goed is zie je een lampje oplichten. (Camera's kunnen InfraRood licht wel zien)quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef Stickvis het volgende:
ik heb net een apple remote gekocht..
doet hij het niet!!
Zou dit kunnen doordat mijn ''adem lichtje'' het niet meer doet?
ik heb net al gegoogled maar kon er niks van vinden dat werkte...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens moet er in iTunes 9 toch echt een keer een optie zitten om je iPhone/iPod Apps fatsoenlijk te sorteren naar eigen smaak. Bladeren door je 9 home-screens met Apps is niet echt handig
http://www.macrumors.com/quote:A report from early last month suggested that iTunes 9, likely to be introduced at tomorrow's event, will offer support for Blu-ray media, as well the ability to organize iPhone and iPod touch applications within iTunes.
Die hele Beatles kunnen me gestolen worden als ze dit maar eindelijk eens een keer aanpakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
http://www.macrumors.com/
Misschien is de wens vader van de gedachte, maar volgens de geruchtenmachine wordt je op je wenken bediend
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:27 schreef Blaxje het volgende:
Beter maken ze iTunes 9 ook meteen Cocoa 64bit.
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.
Als je dat Ars Technica artikel leest, dan zul je merken dat het niet 1,2,3 gaat. Ze kunnen een begin maken, maar dan zal het ook met een compleet andere Build moeten worden. Tevens moeten ze nog rekening houden met Logic Pro en Final Cut Studio. Het blijft oude logge meuk. Met Quicktime X hebben ze de eerste stap gemaakt, alleen daar ontbreekt het nog aan de features, ivg Quicktime 7. Heel veel is afhankelijk van Quicktime..quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.
Ik weet niet of dat zomaar kan, ArsTechnica gaf het in zijn review als rede op en die zijn doorgaans erg goed geïnformeerd als het om technische dingen gaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze kunnen de app alvast in cocoa schrijven. Gaat een hoop schelen in de snelheid.
Als QuicktimeX 64 bit kan zijn moet iTunes het toch ook kunnen lijkt me. Ze kunnen op dezelfde manier het oude framework aanschrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is lastig aangezien iTunes gebaseerd is op het QuickTime framework en het nog wel even duurt voordat dat allemaal omgezet is in 64-bits. Helaas.
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. U ontvangt binnenkort een e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling.
Is QuickTime X niet in 64-bit geschreven?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kan dit proberenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef andre347 het volgende:
Ik heb laatst Snow Leopard gekocht in de Apple store. Daar heb ik een account aangemaakt. Alles prima en SL is binnen. Nu wil ik de Remote App downloaden voor mijn iPod Touch maar kan ik niet inloggen op iTunes. Daar moet ik weer een soort accountaanmaken en mijn creditkaartgegevens invullen, dit doe ik liever niet. Is er niet een andere manier om in de iTunes store te komen? Of om in ieder geval de Remote App te downloaden?
Bedanktquote:Op woensdag 9 september 2009 10:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan dit proberen
http://support.apple.com/kb/HT2534
Registratie zonder creditcard, giftcard of clickandbuy.
Je kan niet aan de interface van een programma zien of het Cocoa of Carbon is.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:48 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
t ziet dr best wel cocoa uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |