Nou, zoek link dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef Troel het volgende:
Waarom staat Oilily niet in de OP? (Niet dat ik het een leuk merk vind, maar veel andere mensen wel)
Andere schoenen doet ook al een hoop hoor. Gewoon ff aankijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ja had al met P_iglet erover gehad eens uitzoeken en gewoon wat ieuwe assecoires en basisdingen halen en wta accecoires maakt het ook weer anders
Zowat alleen peuters hebben het model om ermee weg te komen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef moussy het volgende:
Op een skinny jeans doen, die schijnen al hip te zijn bij peuters
Oililly heeft een heuse webshop tegenwoordig. http://www.oililyshop.com/quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
www.oilily.nl
OK, daar is nu niet veel te vinden, maar toch
Cute Icantrix! Sterretjesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Incantrix het volgende:
En eigenlijk wilde ik héél graag ook nog dat vestje dat je als eerste ziet staan op de grote foto als je op de site van Name It binnenkomt (met die ufo'tjes), maar die hebben ze niet meer
Ik heb niet gekeken wat de maat wasquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Maar Snakelady, dat is ook écht wel een superstoer shirtjeEn ook lekker afgeprijsd, net als de jas dus? Jeuj, daar wordt een mens blij van
En TwinklyEcht? En zou je dat willen doen?
!!
Dan heb ik natuurlijk wel meteen spijt van dat joggingspakje, maar haha, ochZouden ze dat vestje in maatje 62 of 68 hebben? Is een beetje een twijfel weer (zoals ik altijd heb wanneer ik een maatje moet bedenken), 56 is te klein, maar van 62 heb ik nu volgens mij 2 of 3 vestjes.. Maar 68 zal hij denk ik pas in het voorjaar passen, zou het dan niet te warm zijn?
Ja! Die bovenste! hing nu in de winkel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poppejans ik had hem graag voor je opgehaald, maar ik moet voorlopig echt niet in die winkels komen. Kopen online doe ik nog niet, dus dat scheelt weer..
Al wil ik straks toch wel het een en ander bij goodmood en rainbowbabies bestellen. Maar dat stel ik toch nog wel even uit hoor. Eerst moet de badkamer eens klaar zijn. En als we geld overhouden mag het naar de kinderkamer en kind
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh wat een gave site!quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
Ik vond de Hema ook niet zulke leuke jongenskleren hebben.
De herfst/winterkleren heb ik bijna allemaal bij de Lindex (zit in Zweden en daar hing in juli al een deel van de wintercollectie, gevoerde broeken enzo) en H&M gekocht.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
De herfst/winterkleren heb ik bijna allemaal bij de Lindex (zit in Zweden en daar hing in juli al een deel van de wintercollectie, gevoerde broeken enzo) en H&M gekocht.
Mijn ouders wonen daar en ik ben er in juli even geweest, maar zij nemen bijna elke keer een bestelling voor me meequote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]zitten echt cute dingen bij!
Ben je in Zweden geweest of verzenden ze ook naar Nederland?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van de H&M en ik vind hem zo verschrikkelijk geweldig![]()
![]()
Alleen mijn vriend deelt die mening niet en komt die overal er dus niet in
is best een leuke ja, misschien haalt dit hem over kopen? (pakje he niet de baby)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poppejans ik had hem graag voor je opgehaald, maar ik moet voorlopig echt niet in die winkels komen. Kopen online doe ik nog niet, dus dat scheelt weer..
Al wil ik straks toch wel het een en ander bij goodmood en rainbowbabies bestellen. Maar dat stel ik toch nog wel even uit hoor. Eerst moet de badkamer eens klaar zijn. En als we geld overhouden mag het naar de kinderkamer en kind
ti amo più di ieri ma meno di domani
zonde zeg, die pakjes voor pasgeborenen met vilten applicaties zijn lief!quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen daar en ik ben er in juli even geweest, maar zij nemen bijna elke keer een bestelling voor me meeIk heb Lindex eens gemaild, met de vraag of ze ook naar NL versturen, maar dat doen ze dus niet
jaquote:
volgens mij niet, barn is kinderen, flickor is meisje en pojkar is jongens. Ze passen die site onwijs vaak aan, ik kan al niks meer terug vinden van wat ik heb gekocht.quote:Kun je hem ook op Nederlands of engels zetten? Ik kan er niet zoveel mee nuAl heb ik hem al wel op newborn gekregen
Oh, ik had de baby ook graag willen hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
is best een leuke ja, misschien haalt dit hem over kopen? (pakje he niet de baby)
[ afbeelding ]
Nee, de makke is (ik heb zelf ook een bestelling voor iemand meegenomen) wat je op internet ziet is dan weer net niet in die maat in de winkel of helemaal niet, is veel te lastig.quote:Op maandag 14 september 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:
Marrije, jammer hoor, Je wilt je ouders zeker niet voor half Fok kleertjes mee laten nemen?
Ooooh wat een supersite! Ik zie echt zo al 10 geweldige dingen!quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
Oeh leuk, die is inderdaad zo hysterisch dattie weer leuk is, lekker tuttigquote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
wat een leuke dingen op die site zeg!
en oooooh dat H&M jurkje uit jouw post poppejans!wat heerlijk over-the-top! die moet ik hebben voor kerst of oud&nieuw <3
wat heerlijk hysterisch
misschien helpt het als er meer mensen daarover e-mailen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooooh wat een supersite! Ik zie echt zo al 10 geweldige dingen!
Maar wat STOM dat ze niet naar NL versturen zeg, wat raar eigenlijk!
Lopen ze alleen maar inkomsten mis, zoveel werk lijkt me dat niet eens tegenwoordig.
Tee-hee, dat was ikquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Twinkly het volgende:
zonde zeg, die pakjes voor pasgeborenen met vilten applicaties zijn lief!
Laatst kwam iemand ook met dit [ afbeelding ] argument voor het berenpak, vond ik wel een goeie
Wat hartstikke aardig!!! Ben er nu al helemaal blij mee!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:40 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, even snel vanuit de h&m: ik heb 'm voor je, maatje 62ze hadden er noh maar 1 hangen.. Ik pm je zodra ik thuisben!
En vliegen! Dat kon die Mario toch ook? Oehquote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tee-hee, dat was ikEn dan je kind over de tafel heen laten 'lopen' en sprongetjes laten maken
*toeink toeink*
Nou wat een stomme postbode zeg, ik had verwacht maandag of anders vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef Incantrix het volgende:
Leuk Poppejans, ik zal je zo nog ff antwoorden! (En ik ben zo trots, ik heb zelf dríe briljante pakjes laten hangen!)
En Twinkly, ik heb 'm nog niet binnen, maar onze postbode is ook een beetje suf. Ik heb soms het gevoel dat hij een paar dagen onze post opspaart en het dan in één keer de bus inramt. Heel irri, dan hebben we 1 a 2 dagen geen post en dan krijg je het de volgende dag zowat niet meer uit je kleine kastje gepeuterdVandaag was zo'n lege brievenbus-dag en als ik het me goed herinner gisteren ook.. En jaaahh, vliegen
Alleen moet 'ie dan eigenlijk een nog wat langer staartje hebben, want die gebruikte Mario daar altijd voor toch?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou wat een stomme postbode zeg, ik had verwacht maandag of anders vandaagGisteren heb ik een boek gestuurd naar mijn nichtje en die heeft m wel al.
Owja die had een lange staart, maar dat is wel goed, anders vliegen onze kindjes weg
Ik heb op advies van de kraamintake-mevrouw 2 overslaghemdjes en 2 broekjes gekocht bij de hema, gewone witte in maat 50/56. Ik was juist steeds op zoek naar jumpsuitjes omdat me dat zo handig leek (en die zijn lief!) maar babietjes spugen natuurlijk en dan hoef je alleen het bovenstukje te vervangen of het broekje bij spuitpoep. Ze adviseerde ook rompertjes met lange mouwen, dus heb ik 2 overslagrompertjes maat 50 gekocht en zo'n heel goedkoop 3 in 1 pak normale rompertjes maat 50/56. 50 is echt klein![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wat meer rompertjes en dergelijke in de kast liggen
Echt? Niet gezien, heb net nog op de site gekeken. Wat suf. Ik ga nog eens kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef snoopy het volgende:
HEMA heeft geweldige met stippen
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Ze gaan zelfs voor Elodie al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
Guuzewuus, je kunt maillots gerust een maatje ruimer kopen hoor. dat doe ik wel altijd, ze krimpen vaak nog wat in de was en ik vond zelf te kleine maillots altijd een van de vervelendste dingen die er waren. dus beter een beetje te groot dan te klein, is mijn devies qua maillots/leggings. kortom: S. pas vast wel in die 86 maillots!
Haha ik wilde die link net posten! (Ook mail gekregen van LepetitTomquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis echt te erg maar heell stiekem vind ik dit super schattig.
[ afbeelding ]
mailing van dpamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh !!!! Maak me gek !!!! DPAM, ik word er zo blij van! (rijmt niet, ik weet het)
(hoe weet je dat Huup?)
Die van mij vind alles zielig en te strak. Hij zou hem het liefst in een gebreide zak laten zitten ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
oeks ja erg he die schoenenen mijn lief is ook niet zo handig met aankleden dus die laat driekwart van de kleertjes links liggen
hihi nee hoor, wel leukquote:
Dat overhemdje met de autootjes (18 maanden). Had ik helemaal overheen gekeken! Als jij ook die maat wilt en er is er maar een dan is ie voor jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef oeke het volgende:Luchtbel, wat een lieve kleertjes! En die jurk! Echt heel mooi!
![]()
Dames! Ga ik toch nog even kijken...
Wat staat er op jouw lijstje, Bodpa, als mede jongens mama?
oh ik was net nog ff aan het rondkijken enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef bodpa09 het volgende:
zal ik de bestelling op mij nemen? als iedereen mij pmt met wat ie wil en als huup mij inwijdt in hoe het de vorige keer ging?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef bodpa09 het volgende:
Voor je het weet stapt Ko rond.
Nee, ik dacht 12 mois...quote:Het gaat zo snel, om maar weer eens een cliché te gebruiken. Wil jij dat hemdje ook in maat 18 mois?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |