Oililly heeft een heuse webshop tegenwoordig. http://www.oililyshop.com/quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:29 schreef Troel het volgende:
[..]
www.oilily.nl
OK, daar is nu niet veel te vinden, maar toch
Cute Icantrix! Sterretjesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Incantrix het volgende:
En eigenlijk wilde ik héél graag ook nog dat vestje dat je als eerste ziet staan op de grote foto als je op de site van Name It binnenkomt (met die ufo'tjes), maar die hebben ze niet meer
Ik heb niet gekeken wat de maat wasquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Maar Snakelady, dat is ook écht wel een superstoer shirtjeEn ook lekker afgeprijsd, net als de jas dus? Jeuj, daar wordt een mens blij van
En TwinklyEcht? En zou je dat willen doen?
!!
Dan heb ik natuurlijk wel meteen spijt van dat joggingspakje, maar haha, ochZouden ze dat vestje in maatje 62 of 68 hebben? Is een beetje een twijfel weer (zoals ik altijd heb wanneer ik een maatje moet bedenken), 56 is te klein, maar van 62 heb ik nu volgens mij 2 of 3 vestjes.. Maar 68 zal hij denk ik pas in het voorjaar passen, zou het dan niet te warm zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |