Wat hartstikke aardig!!! Ben er nu al helemaal blij mee!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:40 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, even snel vanuit de h&m: ik heb 'm voor je, maatje 62ze hadden er noh maar 1 hangen.. Ik pm je zodra ik thuisben!
En vliegen! Dat kon die Mario toch ook? Oehquote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tee-hee, dat was ikEn dan je kind over de tafel heen laten 'lopen' en sprongetjes laten maken
*toeink toeink*
Nou wat een stomme postbode zeg, ik had verwacht maandag of anders vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef Incantrix het volgende:
Leuk Poppejans, ik zal je zo nog ff antwoorden! (En ik ben zo trots, ik heb zelf dríe briljante pakjes laten hangen!)
En Twinkly, ik heb 'm nog niet binnen, maar onze postbode is ook een beetje suf. Ik heb soms het gevoel dat hij een paar dagen onze post opspaart en het dan in één keer de bus inramt. Heel irri, dan hebben we 1 a 2 dagen geen post en dan krijg je het de volgende dag zowat niet meer uit je kleine kastje gepeuterdVandaag was zo'n lege brievenbus-dag en als ik het me goed herinner gisteren ook.. En jaaahh, vliegen
Alleen moet 'ie dan eigenlijk een nog wat langer staartje hebben, want die gebruikte Mario daar altijd voor toch?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou wat een stomme postbode zeg, ik had verwacht maandag of anders vandaagGisteren heb ik een boek gestuurd naar mijn nichtje en die heeft m wel al.
Owja die had een lange staart, maar dat is wel goed, anders vliegen onze kindjes weg
Ik heb op advies van de kraamintake-mevrouw 2 overslaghemdjes en 2 broekjes gekocht bij de hema, gewone witte in maat 50/56. Ik was juist steeds op zoek naar jumpsuitjes omdat me dat zo handig leek (en die zijn lief!) maar babietjes spugen natuurlijk en dan hoef je alleen het bovenstukje te vervangen of het broekje bij spuitpoep. Ze adviseerde ook rompertjes met lange mouwen, dus heb ik 2 overslagrompertjes maat 50 gekocht en zo'n heel goedkoop 3 in 1 pak normale rompertjes maat 50/56. 50 is echt klein![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wat meer rompertjes en dergelijke in de kast liggen
Echt? Niet gezien, heb net nog op de site gekeken. Wat suf. Ik ga nog eens kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:30 schreef snoopy het volgende:
HEMA heeft geweldige met stippen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |