Dat denk ik ook. Ze gaan zelfs voor Elodie al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
Guuzewuus, je kunt maillots gerust een maatje ruimer kopen hoor. dat doe ik wel altijd, ze krimpen vaak nog wat in de was en ik vond zelf te kleine maillots altijd een van de vervelendste dingen die er waren. dus beter een beetje te groot dan te klein, is mijn devies qua maillots/leggings. kortom: S. pas vast wel in die 86 maillots!
Haha ik wilde die link net posten! (Ook mail gekregen van LepetitTomquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis echt te erg maar heell stiekem vind ik dit super schattig.
[ afbeelding ]
mailing van dpamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh !!!! Maak me gek !!!! DPAM, ik word er zo blij van! (rijmt niet, ik weet het)
(hoe weet je dat Huup?)
Die van mij vind alles zielig en te strak. Hij zou hem het liefst in een gebreide zak laten zitten ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
oeks ja erg he die schoenenen mijn lief is ook niet zo handig met aankleden dus die laat driekwart van de kleertjes links liggen
hihi nee hoor, wel leukquote:
Dat overhemdje met de autootjes (18 maanden). Had ik helemaal overheen gekeken! Als jij ook die maat wilt en er is er maar een dan is ie voor jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef oeke het volgende:Luchtbel, wat een lieve kleertjes! En die jurk! Echt heel mooi!
![]()
Dames! Ga ik toch nog even kijken...
Wat staat er op jouw lijstje, Bodpa, als mede jongens mama?
oh ik was net nog ff aan het rondkijken enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef bodpa09 het volgende:
zal ik de bestelling op mij nemen? als iedereen mij pmt met wat ie wil en als huup mij inwijdt in hoe het de vorige keer ging?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef bodpa09 het volgende:
Voor je het weet stapt Ko rond.
Nee, ik dacht 12 mois...quote:Het gaat zo snel, om maar weer eens een cliché te gebruiken. Wil jij dat hemdje ook in maat 18 mois?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |