Dat denk ik ook. Ze gaan zelfs voor Elodie al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
Guuzewuus, je kunt maillots gerust een maatje ruimer kopen hoor. dat doe ik wel altijd, ze krimpen vaak nog wat in de was en ik vond zelf te kleine maillots altijd een van de vervelendste dingen die er waren. dus beter een beetje te groot dan te klein, is mijn devies qua maillots/leggings. kortom: S. pas vast wel in die 86 maillots!
Haha ik wilde die link net posten! (Ook mail gekregen van LepetitTomquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis echt te erg maar heell stiekem vind ik dit super schattig.
[ afbeelding ]
mailing van dpamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef bodpa09 het volgende:
Oeh !!!! Maak me gek !!!! DPAM, ik word er zo blij van! (rijmt niet, ik weet het)
(hoe weet je dat Huup?)
Die van mij vind alles zielig en te strak. Hij zou hem het liefst in een gebreide zak laten zitten ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
oeks ja erg he die schoenenen mijn lief is ook niet zo handig met aankleden dus die laat driekwart van de kleertjes links liggen
hihi nee hoor, wel leukquote:
Dat overhemdje met de autootjes (18 maanden). Had ik helemaal overheen gekeken! Als jij ook die maat wilt en er is er maar een dan is ie voor jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:47 schreef oeke het volgende:Luchtbel, wat een lieve kleertjes! En die jurk! Echt heel mooi!
![]()
Dames! Ga ik toch nog even kijken...
Wat staat er op jouw lijstje, Bodpa, als mede jongens mama?
oh ik was net nog ff aan het rondkijken enzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef bodpa09 het volgende:
zal ik de bestelling op mij nemen? als iedereen mij pmt met wat ie wil en als huup mij inwijdt in hoe het de vorige keer ging?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:09 schreef bodpa09 het volgende:
Voor je het weet stapt Ko rond.
Nee, ik dacht 12 mois...quote:Het gaat zo snel, om maar weer eens een cliché te gebruiken. Wil jij dat hemdje ook in maat 18 mois?
Ja hoor, en ik heb je het lijstje gestuurd! Zelf maar geplakt, nu kun je het als het goed is wel allemaal lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Poppejahahahaaaans... beheehheeen je al thuihuis???
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef oeke het volgende:
Misschien zijn franse kindjes kleiner dan hollandse spekkies
ja het was hier opvallend snel!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef bodpa09 het volgende:
Tuurlijk Huup ! Hoe duur is dat Zara teckeltruitje? En heb je een idee van de maten?
Enne... weet jij ook nog hoe lang de levertijd was, een dag of vijf dacht ik he?
Geen site maar wel heel heel tevreden over het merk Bobux!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef miss_sly het volgende:
Iemand ook een leuke site waar ze leuke slofjes hebben? Alleen een maillotje in de doek wordt wel wat koud, dus iets van slofjes zou toch wel fijn zijn.
volgens mij is dat wel redelijk normaal jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Zijn dat gangbare prijzen voor slofjes
GEloof dat ze wel leuk zijn, maar durf niet te goed te kijken
Helaas, zelfs in de hema kosten ze nu 19 euro...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Zijn dat gangbare prijzen voor slofjes
GEloof dat ze wel leuk zijn, maar durf niet te goed te kijken
Ja, ik baal ook best dat ik niet kan meebestellen van die Dpam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef huuphuup het volgende:
BM wat jammerik hou van dat soort kleertjes, die stijl
![]()
oh als jullie samen gaan shoppen, kom dan alsjeblieft alles hier spammenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:54 schreef oeke het volgende:
Duur zijn ze he?![]()
Nou moet ik zeggen, ik heb een paar helemaal van leer zelf gemaakt en dat was me een k***te werk! Dus ik vind het uiteindelijk zelfs wel meevallen eigk.![]()
BM, ik geloof dat we een beetje dezelfde smaak hebben.
Binnenkort maar weer eens een dagje Gent doen.
Ik zou zeggen, geniet ervan, want Fons wil echt geen petjes meer aan en zo , zo, of zo krijg ik hem echt niet meer gekleed...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:54 schreef oeke het volgende:
BM, ik geloof dat we een beetje dezelfde smaak hebben.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:28 schreef bodpa09 het volgende:
Nog ff: de drie jochies (Kobus, Poppejantje en M.) hebben hetzelfde overhemdje besteld. 3 maanden, 12 maanden en 18 maanden. Die met die autootjes, grappig he.
de falke-sokken met van die antislip nopjes eronder zijn hier altijd een groot succes. ze hebben ze in tal van kleuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben op zoek naar sokken met antislip..
Ik ben bekend met de hema maar die hebben ze niet in de juiste pasvorm op dit moment.
Iemand een tip?
Ooooooh wat schetig Huupquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:59 schreef huuphuup het volgende:
joehoe poppejannetje, jij was ook van de teckels toch?
kijk es wat ze bij de zara hebben voor baby jongetjes
[ afbeelding ]
is een set van gebreide trui en gebreid broekje met voetjes erbij.
Grappig. Dit zou er echt 1 voor Morris kunnen zijn:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:16 schreef pinquit het volgende:
deze site al bekend hier? kids.threadless.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie wel van online shoppen houdt, ze hebben ook eenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik koop eigenlijk zelden online. Momenteel ben ik vooral fan van de Zara en van het merk 'grain de blé'. Dat laatste verkopen ze hier in gent in een winkeltje genaamd 'Z' in de lange munt.
haha voor mij ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Grappig. Dit zou er echt 1 voor Morris kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |