abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 17:27:42 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72734451
Bedoel je deze?
Of deze?
pi_72734483
wat een stoer broekje! daar moet een pet bij
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 14 september 2009 @ 17:32:17 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72734585
Die van mij is daar trouwens weer een combi van, wel een stiknaad op de voorkant maar geen binnenpijpjes. Ik heb een maat 74, maar vind m vallen als een 68. Ik wil m alleen niet verkopen, maar op MP staat een aantal.
pi_72734842
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef Marrije het volgende:
Bedoel je deze?
Of deze?
Ja! Die bovenste! hing nu in de winkel!
Oh dankjewel! super! Ik ga het gewoon via marktplaats heel hard proberen
Echt te zo'n ouderwets petje is daar inderdaad ook wel erg schattig bij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72734955

Die is van de H&M en ik vind hem zo verschrikkelijk geweldig

Alleen mijn vriend deelt die mening niet en komt die overal er dus niet in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poppejans ik had hem graag voor je opgehaald, maar ik moet voorlopig echt niet in die winkels komen. Kopen online doe ik nog niet, dus dat scheelt weer..

Al wil ik straks toch wel het een en ander bij goodmood en rainbowbabies bestellen. Maar dat stel ik toch nog wel even uit hoor. Eerst moet de badkamer eens klaar zijn. En als we geld overhouden mag het naar de kinderkamer en kind
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72735026
Vlindur, we zijn hier op het forum geloof ik met een man..uh vrouw of 8 ofzo die allemaal dat H&M pak hebben! Hij is echt superleuk he , kun je hem echt niet overtuigen denk je? Zo'n wagenpak is echt superhandig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72735138
Of deze baby dingetjes dan, haha echt erg leuk. Een meisje zou ik zo in dat tijgerjasje hebben gestoken
en voor een jongen vind ik dat linker colbertje ook wel erg geweldig

pi_72735258
Het scheelt dat vriendlief al heeft gezegd dat ie niet meer mee wil shoppen, (hij heeft er een hekel aan)
Dus ik haal gewoon dat ding en hij heeft gewoon dikke pech. Moet ie maar mee

Die kleren die je daar post vind ik niet zo heel leuk. Dat broekje wat je zoekt weer wel trouwens.
Ik ga straks echt voor comfi en makkelijk. En H&M heeft allemaal van die leuke dingen

Ik vind de C&A trouwens weer helemaal niks. Alleen de Hema heeft nog wel leuk spul, verder kan ik niks leuks vinden in de standaard winkels
  maandag 14 september 2009 @ 18:04:01 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72735496
Ik vond de Hema ook niet zulke leuke jongenskleren hebben.
De herfst/winterkleren heb ik bijna allemaal bij de Lindex (zit in Zweden en daar hing in juli al een deel van de wintercollectie, gevoerde broeken enzo) en H&M gekocht.
pi_72735774
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
De herfst/winterkleren heb ik bijna allemaal bij de Lindex (zit in Zweden en daar hing in juli al een deel van de wintercollectie, gevoerde broeken enzo) en H&M gekocht.
Oh wat een gave site!
Kun je hem ook op Nederlands of engels zetten? Ik kan er niet zoveel mee nu Al heb ik hem al wel op newborn gekregen
pi_72735839
quote:
zitten echt cute dingen bij!
Ben je in Zweden geweest of verzenden ze ook naar Nederland?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 14 september 2009 @ 18:15:04 #62
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72735902
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

zitten echt cute dingen bij!
Ben je in Zweden geweest of verzenden ze ook naar Nederland?
Mijn ouders wonen daar en ik ben er in juli even geweest, maar zij nemen bijna elke keer een bestelling voor me mee Ik heb Lindex eens gemaild, met de vraag of ze ook naar NL versturen, maar dat doen ze dus niet
pi_72735936
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van de H&M en ik vind hem zo verschrikkelijk geweldig

Alleen mijn vriend deelt die mening niet en komt die overal er dus niet in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poppejans ik had hem graag voor je opgehaald, maar ik moet voorlopig echt niet in die winkels komen. Kopen online doe ik nog niet, dus dat scheelt weer..

Al wil ik straks toch wel het een en ander bij goodmood en rainbowbabies bestellen. Maar dat stel ik toch nog wel even uit hoor. Eerst moet de badkamer eens klaar zijn. En als we geld overhouden mag het naar de kinderkamer en kind
is best een leuke ja, misschien haalt dit hem over kopen? (pakje he niet de baby)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72736007
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen daar en ik ben er in juli even geweest, maar zij nemen bijna elke keer een bestelling voor me mee Ik heb Lindex eens gemaild, met de vraag of ze ook naar NL versturen, maar dat doen ze dus niet
zonde zeg, die pakjes voor pasgeborenen met vilten applicaties zijn lief!

Laatst kwam iemand ook met dit argument voor het berenpak, vond ik wel een goeie
  maandag 14 september 2009 @ 18:18:43 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72736013
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh wat een gave site!
ja Ik ben Lindexfan
quote:
Kun je hem ook op Nederlands of engels zetten? Ik kan er niet zoveel mee nu Al heb ik hem al wel op newborn gekregen
volgens mij niet, barn is kinderen, flickor is meisje en pojkar is jongens. Ze passen die site onwijs vaak aan, ik kan al niks meer terug vinden van wat ik heb gekocht.

Deze heb ik onder andere daar gekocht:

[ Bericht 4% gewijzigd door Marrije op 14-09-2009 18:27:14 ]
pi_72736060
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

is best een leuke ja, misschien haalt dit hem over kopen? (pakje he niet de baby)
[ afbeelding ]
Oh, ik had de baby ook graag willen hebben
Ik zal het wel es ff laten zien

Marrije, jammer hoor, Je wilt je ouders zeker niet voor half Fok kleertjes mee laten nemen?
  maandag 14 september 2009 @ 18:23:08 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72736121
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:

Marrije, jammer hoor, Je wilt je ouders zeker niet voor half Fok kleertjes mee laten nemen?
Nee, de makke is (ik heb zelf ook een bestelling voor iemand meegenomen) wat je op internet ziet is dan weer net niet in die maat in de winkel of helemaal niet, is veel te lastig.
pi_72737453
quote:
Ooooh wat een supersite! Ik zie echt zo al 10 geweldige dingen!
Maar wat STOM dat ze niet naar NL versturen zeg, wat raar eigenlijk!
Lopen ze alleen maar inkomsten mis, zoveel werk lijkt me dat niet eens tegenwoordig.
pi_72737761
wat een leuke dingen op die site zeg!

en oooooh dat H&M jurkje uit jouw post poppejans! wat heerlijk over-the-top! die moet ik hebben voor kerst of oud&nieuw <3
wat heerlijk hysterisch
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72737876
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
wat een leuke dingen op die site zeg!

en oooooh dat H&M jurkje uit jouw post poppejans! wat heerlijk over-the-top! die moet ik hebben voor kerst of oud&nieuw <3
wat heerlijk hysterisch
Oeh leuk, die is inderdaad zo hysterisch dattie weer leuk is, lekker tuttig Zeker wel zeer leuk voor de feestdagen ja!
  maandag 14 september 2009 @ 19:45:41 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72738724
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ooooh wat een supersite! Ik zie echt zo al 10 geweldige dingen!
Maar wat STOM dat ze niet naar NL versturen zeg, wat raar eigenlijk!
Lopen ze alleen maar inkomsten mis, zoveel werk lijkt me dat niet eens tegenwoordig.
misschien helpt het als er meer mensen daarover e-mailen?

En er hebben wel leukere collecties op die site gestaan dan deze, maar goed, ze hebben een zeer wisselend aanbod.
pi_72739089
Incantrix ik weet niet of je wel eens in Leiden of Haarlem komt maar daar zitten winkels van Name-it
  maandag 14 september 2009 @ 20:19:43 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72739999
Zojuist een bestelling geplaatst bij rainbowbabies. Leuke dingen zeg! Gewoon gewoon, hou ik wel van.
  maandag 14 september 2009 @ 21:30:52 #74
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72743335
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Twinkly het volgende:
zonde zeg, die pakjes voor pasgeborenen met vilten applicaties zijn lief!

Laatst kwam iemand ook met dit [ afbeelding ] argument voor het berenpak, vond ik wel een goeie
Tee-hee, dat was ik En dan je kind over de tafel heen laten 'lopen' en sprongetjes laten maken *toeink toeink*

Poppejans, ik kan je niet beloven dat ik morgen in staat ben om de H&M in te komen (ben een beetje pijnerig vandaag), maar ik rij erlangs dus als het lukt loop ik er wel even naar binnen voor je. Als dat niet lukt kan ik misschien volgende week wel even kijken (hopen dat het er nog is), de rest van de week kom ik er helaas niet meer langs..

Stiemie, ooooww Dát is een hippe tip Op dit moment is het een beetje 'out of my league' denk ik (hoewel ik nog wel wat spulletjes op mijn verlanglijstje heb staan voor het komende salaris ) maar ik zie me al gaan strakkies, beeb in de kar en dan saampies naar Leiden om de Name it winkel te ontdoen van vele kledingstukken Dank!

Heb vandaag trouwens mijn tweede pakje ontvangen, die van de name it-site zelf Blij!! Het is echt té cute, dat spul
3!
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:40:20 #75
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72761157
Poppejans, even snel vanuit de h&m: ik heb 'm voor je, maatje 62 ze hadden er noh maar 1 hangen.. Ik pm je zodra ik thuisben!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')