quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij die nooit mee.
Maar DutchErrorist is een haatfrustraat.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie had het hier over niveau? DutchErrorist sloeg de spijker op zijn kop
Is ie al weg? Weet misschien wel iemand voor deze laptop. Stuur een PM andersquote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een macbook 1.83Ghz Core 2 duo, 2GB ram die binnekort de deur uitgaat voor 250 euro oid(zwart toetsenbord , witte macbook
)
Oh yeah baby een echtequote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar DutchErrorist is een haatfrustraat.
Beide mijn Macbooks zijn al een tijdje wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ie al weg? Weet misschien wel iemand voor deze laptop. Stuur een PM anders
Ja en ongetwijfeld komt retorbarbie hier ook weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:50 schreef leolinedance het volgende:
Oh kut, Retorbrabbelaar-topicBij voorbaat kansloos.
Retorbapie omdat apple. xD apple icoon snapje apple xDquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh yeah baby een echte
[..]
Beide mijn Macbooks zijn al een tijdje wegSorry
[..]
Ja en ongetwijfeld komt retorbarbie hier ook weer.
Hoe komen jullie Hollanders toch altijd aan de meest smerige plaatjes, lopen jullie daar 24/7 op te googlen?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:35 schreef retorbrapi het volgende:
AutoCAD wordt inmiddels ook voor Mac ontwikkeld
Wat ben jij dan? Geen Nederlander?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe komen jullie Hollanders toch altijd aan de meest smerige plaatjes, lopen jullie daar 24/7 op te googlen?
Ik ben Sjinees.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Geen Nederlander?
Heul niet ik ben een Hollandse sjineesquote:
Dus je eet geen kattenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heul niet ik ben een Hollandse sjineesMaar toch ook weer geen eckte Hollander
+1quote:
Dit wordt vanuit het bedrijf gesupport?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
De OS-verdeling op m'n werk is als volgt
[ afbeelding ]
Er wordt niks vanuit "het bedrijf" gesupport, ik deel een kantoor met een aantal ZZP'ers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit wordt vanuit het bedrijf gesupport?
Ah zo. Nou, prima tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er wordt niks vanuit "het bedrijf" gesupport, ik deel een kantoor met een aantal ZZP'ers.
27% is slim.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
De OS-verdeling op m'n werk is als volgt
[ afbeelding ]
27% is gewoon heel goedkoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
27% heeft vooral geen behoefte aan commerciële applicaties
Ja Applequote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Is er trouwens nog een tech-bedrijf wat NIET is aangeklaagd door Apple?
Wat dan? Een keycord (wat ze gratis krijgen) en een muts...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn jullie de Google I/O aan het kijken? Die gasten zijn nog erger dan de Apple sekte:
[ afbeelding ]
vriend jij hoort bij de Apple sekte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn jullie de Google I/O aan het kijken? Die gasten zijn nog erger dan de Apple sekte:
[ afbeelding ]
Hij is de leider.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
vriend jij hoort bij de Apple sekte.
Toch wel prutser. Zie je hoe mooi afgewerkt de galaxy tab is in vergelijking met de ipad, met dat lelijke ronde knopjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef retorbrapi het volgende:
Nog een leuke: Galaxy Tab vs iPad
[ afbeelding ]
Jongens, dit kan toch niet?
Uhh oke maar welke is de Galaxy Tab eigenlijk? Links of rechts?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Toch wel prutser. Zie je hoe mooi afgewerkt de galaxy tab is in vergelijking met de ipad, met dat lelijke ronde knopje
Waar is het artikel? Ben wel benieuwd naar die strijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef retorbrapi het volgende:
Nog een leuke: Galaxy Tab vs iPad
[ afbeelding ]
Jongens, dit kan toch niet?
Die mooie afgewerkte zonder dat lelijke ronde knopjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uhh oke maar welke is de Galaxy Tab eigenlijk? Links of rechts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |