quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij die nooit mee.
Maar DutchErrorist is een haatfrustraat.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie had het hier over niveau? DutchErrorist sloeg de spijker op zijn kop
Is ie al weg? Weet misschien wel iemand voor deze laptop. Stuur een PM andersquote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een macbook 1.83Ghz Core 2 duo, 2GB ram die binnekort de deur uitgaat voor 250 euro oid(zwart toetsenbord , witte macbook
)
Oh yeah baby een echtequote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar DutchErrorist is een haatfrustraat.
Beide mijn Macbooks zijn al een tijdje wegquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ie al weg? Weet misschien wel iemand voor deze laptop. Stuur een PM anders
Ja en ongetwijfeld komt retorbarbie hier ook weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:50 schreef leolinedance het volgende:
Oh kut, Retorbrabbelaar-topicBij voorbaat kansloos.
Retorbapie omdat apple. xD apple icoon snapje apple xDquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh yeah baby een echte
[..]
Beide mijn Macbooks zijn al een tijdje wegSorry
[..]
Ja en ongetwijfeld komt retorbarbie hier ook weer.
Hoe komen jullie Hollanders toch altijd aan de meest smerige plaatjes, lopen jullie daar 24/7 op te googlen?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:35 schreef retorbrapi het volgende:
AutoCAD wordt inmiddels ook voor Mac ontwikkeld
Wat ben jij dan? Geen Nederlander?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe komen jullie Hollanders toch altijd aan de meest smerige plaatjes, lopen jullie daar 24/7 op te googlen?
Ik ben Sjinees.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Geen Nederlander?
Heul niet ik ben een Hollandse sjineesquote:
Dus je eet geen kattenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heul niet ik ben een Hollandse sjineesMaar toch ook weer geen eckte Hollander
+1quote:
Dit wordt vanuit het bedrijf gesupport?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
De OS-verdeling op m'n werk is als volgt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |