koop er 1 nieuw. pauper!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wilde een Apple kopen om er weer eens mee te spelen. Als het zo geweldig is als jullie voor doen komen, waarom niet heMaar met deze absurde 2e hands prijzen ga ik natuurlijk niet mee, zoals je ook in die topics waar jij het over hebt kunt lezen. Dit heb ik je overigens al eerder uitgelegd, onthoud het toch eens...
quote:
What about MS Paint?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren zowel Windows, Mac OS X als Linux gedraaid. Maar aangezien ik nu een Xbox 360 en een Wii heb om te gamen, is het nut van m'n Windows PC compleet weggevallen. Nadat 'ie een tijdje stof heeft staan happen, heb ik 'em maar weggegeven. Nooit gemist.
Ik heb nog wel een macbook 1.83Ghz Core 2 duo, 2GB ram die binnekort de deur uitgaat voor 250 euro oidquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas is de Macbook er niet meer in het zwart. Een gemis.
Leuk plaatje, maar waar is MS Paint?quote:Op zondag 5 september 2010 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://paintbrush.sourceforge.net/
[ afbeelding ]
Nergens, het is een vervanger zodat je ms paint niet mist. En dan klopt de post weer die jij zo nadrukkelijk quote.quote:Op zondag 5 september 2010 18:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar waar is MS Paint?
Maar zijn onderschrift nietquote:Op zondag 5 september 2010 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nergens, het is een vervanger zodat je ms paint niet mist. En dan klopt de post weer die jij zo nadrukkelijk quote.
oei, ik wist niet dat je systeem dat niet aan konquote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen plaatjes schalen is onmogelijk in ubuntu begrijp ik?
Waarom zou je in godsnaam een 1600*900 px plaatje posten? Volkomen nutteloos.quote:Op zondag 5 september 2010 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oei, ik wist niet dat je systeem dat niet aan kon
Boeiend om daar dan over te beginnen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een 1600*900 px plaatje posten? Volkomen nutteloos.
Ja ook in OSXquote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Zeg dan:
"Goh, leuk, MS-Paint draait dus wel in ubuntu."
Jij bent "Powered by", toch?quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Tijn het volgende:
Lekker belangrijk, wie gebruikt dat kutprogramma überhaupt.
Ubuntu nerds blijkbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 21:06 schreef Tijn het volgende:
Lekker belangrijk, wie gebruikt dat kutprogramma überhaupt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |