Doe ik ook een normale, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Daarnaast Dean... ik stuurde een normale foto naar L.no... dat is toch niet eerlijk als jij zo iets stuurt? Nu moet ik een andere foto zoeken...!
sorry...! volgende keer laat ik hem voor jou!quote:
De foto die ik naar L.no stuurde! Kan toch moeilijk jou alleen hier jezelf laten opgeilenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe ik ook een normale, speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, post wel niet weer een fotoquote:
Ik wilde vrolijk fipo typen, maar ik zag het al aankomen.quote:
Iemand anders zal dan nét eerder zijn. Ik ben gewoon sloomquote:Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry...! volgende keer laat ik hem voor jou!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry hoor, post wel niet weer een foto [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry hoor, post wel niet weer een foto
ja, waar blijven jouw foto's.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef DjRex89 het volgende:
Ben één avondje weg en meteen nieuw topic en opeens foto'sVolgens mij moet ik even wat terug lezen
Dat kan ik je niet aandoen sorry...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, waar blijven jouw foto's.
Ja, Rexie!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, waar blijven jouw foto's.
Join the club..quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Zit zo mijn foto's eens wat door te bladeren, maar heb meer foto's waar ik debiel op sta dan normale
Dude, als ze van die van mij al niet dood neervallen zal het met die van jou echt wel meevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet aandoen sorry...
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Zit zo mijn foto's eens wat door te bladeren, maar heb meer foto's waar ik debiel op sta dan normale
inderdaad! Dean is echt smerig! dus jouwn fotos zullen wel meevallen!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, als ze van die van mij al niet dood neervallen zal het met die van jou echt wel meevallen
Ik ook van jouquote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad! Dean is echt smerig! dus jouwn fotos zullen wel meevallen!
Voornamelijk omdat je fries bent dean... dat fries... bah!
Byebye. Bedankt voor de foto's.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:46 schreef The_Dean het volgende:
NU eerst slapen
Ben benieuwd naar de foto's morgenochtend
dus dan stop de kwijl die uit je mond loopt?quote:
Weltruste!quote:
Geen last van. Ik ben blij dat mijn oog stopt met tranen.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus dan stop de kwijl die uit je mond loopt?
Slaapse.quote:
Er zijn mensen die geen vakantie hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef L.no het volgende:
Oh, iedereen gaat weg.
Isdatzo heeft wel vakantie, maar ik zie m nergerns.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen vakantie hebben
Dan is ie gewoon ongezelligquote:Op donderdag 3 september 2009 23:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Isdatzo heeft wel vakantie, maar ik zie m nergerns.
Ach, de mijne is bijna voorbij. Maaruh.. het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon ongezellig
Had ik maar vakantie, wil ook wel weer eens uitslapen.
Ja maar ik ga zaterdag BBQ/feesten bij een maat van me in Sittard, blijf daar ook slapen. Dus daar hou ik ook een slaaptekort aan overquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, de mijne is bijna voorbij. Maaruh.. het is bijna weekend.
ik blijf wel...! heb toch vakantie tot Oktober!quote:
Oh kom langs! Je bent dan een uur van mij vandaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga zaterdag BBQ/feesten bij een maat van me in Sittard, blijf daar ook slapen. Dus daar hou ik ook een slaaptekort aan overEn morgenavond zal ik wel in de kroeg belanden.
Hahaha, hoe tof.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik blijf wel...! heb toch vakantie tot Oktober!
nou tof... ik woon nu even bij mn ouders en weet je hoe kut dat is? ik moet voor hun koken ik moet schoonmaken ik word hier mishandeld...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh kom langs! Je bent dan een uur van mij vandaan.
[..]
Hahaha, hoe tof.
Het is wel een goede manier om te leren als je alleen gaat wonen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou tof... ik woon nu even bij mn ouders en weet je hoe kut dat is? ik moet voor hun koken ik moet schoonmaken ik word hier mishandeld...!![]()
lieve schat... LIEVE LIEVE SCHAT! ik heb 4 jaar lang op mezelf gewoont, maar ben klaar in utrecht en heb dus mn kamer daar opgezegd, woon nu even bij mn ouders voordat ik naar NZ verhuis!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om te leren als je alleen gaat wonen.![]()
always look on the bright side enzo.
Oh sorry dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lieve schat... LIEVE LIEVE SCHAT! ik heb 4 jaar lang op mezelf gewoont, maar ben klaar in utrecht en heb dus mn kamer daar opgezegd, woon nu even bij mn ouders voordat ik naar NZ verhuis!
ach het vooruitzicht is zeer fijn dus kan het wel even hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh sorry dat wist ik niet.![]()
Dat is erg kut voor je.
Wat is NZ trouwens?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach het vooruitzicht is zeer fijn dus kan het wel even hebben!
taaaa taaa tatatatatatatatata taaa taaa tatatatatatatataquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef jna het volgende:
tuuuu tuuu tututututututututu tuuu tuuu tutututututututu
nieuw zeeland?quote:
Zeker! heb ik heel erg zin inquote:
wat?quote:
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!quote:
Ik dacht meteen aan dat liedje bij dat 'taa taa' enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker! heb ik heel erg zin in![]()
[..]
wat?
ik veranderde gewoon de u in de aquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan dat liedje bij dat 'taa taa' enzo.
Joh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!
jij kan er ook niets aan doen dat je blond bentquote:
Iedereen noemt mij blond. Zelfs op fok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij kan er ook niets aan doen dat je blond bent![]()
kunnen negeroiede dames niet blond zijn dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Iedereen noemt mij blond. Zelfs op fok. [ afbeelding ]
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh kom langs! Je bent dan een uur van mij vandaan.
[..]
Hahaha, hoe tof.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen negeroiede dames niet blond zijn dan?
Kerkrade.quote:
Daar ben ik ook nog een keer belandquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.
[..]
Kerkrade.
echt nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.
ooit... ooit... meisje, word je ook wel eens slim!quote:
Haha.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog een keer belandWas bij een maat in Landgraaf en er bleek daar een goede ijszaak te zitten dus toen naar Kerkrade gefietst
Ik ga echt niet happen nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt nietzij is echt wel normaal blond!
jammer..quote:
Was verlaten toen want Roda JC had toen bekerwedstrijd tegen Feyenoord in De Kuip dus er was geen hondquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.Prachtige stad eh?
![]()
[..]
Ik ga echt niet happen nu.
Klinkt overtuigend..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ooit... ooit... meisje, word je ook wel eens slim!
schiet je zelf nou niet door je kop... dat kan later altijd nog wel!quote:
Oke, ik wacht af.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
schiet je zelf nou niet door je kop... dat kan later altijd nog wel!
neee geef die kogel dan eerst aan een lelijk meisje ofzo. Jij kan altijd nog wel een keer zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, ik wacht af.
Misschien over 5 minuten ofzo.
omdat ik het zonde vind als leuke meisjes het leven verlatenquote:
Dankje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik het zonde vind als leuke meisjes het leven verlaten![]()
Kut er vliegt een vlieg voor me hoofd, echt super irritant... zal ik hem dood slaan?
maar deze wil de hele tijd mn neus in..! en dat is echt vervelend...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ga je gang. Hier is ook eentje die mij gezelschap houdt. Ik houd hem als huisdier.. voorlopig
Wat goor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar deze wil de hele tijd mn neus in..! en dat is echt vervelend...!
ik heb hel al dood geslagenquote:
Tijd voor een begrafenis.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb hel al dood geslagen
Alright.quote:
slaapze en tot morgen!quote:
ik wou hem eigenlijk cremeren...?quote:
slecht excuus... je hebt vakantie...! wat staat er gepland voor morgen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef L.no het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan.. morgen wordt weer een lange dag.
Dat vind ik altijd naar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou hem eigenlijk cremeren...?
Ik moet boeken gaan halen op school. Afgesproken met een tante en dan begint de crematie van mijn tante.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slecht excuus... je hebt vakantie...! wat staat er gepland voor morgen?
gezien je volgende post begrijp ik hetquote:
mmmm ja nee mmm ok, misschien mag je dan ook wel naar bed gaan, beter uitgeslapen zijn morgen dan in slaap vallen bij de crematiequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet boeken gaan halen op school. Afgesproken met een tante en dan begint de crematie van mijn tante.
Er zijn ook familieleden die komen logeren hiero, dus veel rust zal ik niet hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezien je volgende post begrijp ik het
[..]
mmmm ja nee mmm ok, misschien mag je dan ook wel naar bed gaan, beter uitgeslapen zijn morgen dan in slaap vallen bij de crematie
ok! slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn ook familieleden die komen logeren hiero, dus veel rust zal ik niet hebben.
Byebye.
hardlopen, verjaardag van mijn zus en mijn vriendinnetje komt zondagquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
De verjaardag van je zus en een cadeau voor je zwager?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hardlopen, verjaardag van mijn zus en mijn vriendinnetje komt zondag
Oh damn.. moet nog een kado verzinnen voor mijn zwager
ja.. die is ook pas jarig geweest en voor mijn zus weet ik het alquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
De verjaardag van je zus en een cadeau voor je zwager?
Aaaah, doe hetzelfdequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. die is ook pas jarig geweest en voor mijn zus weet ik het al
leven die ook nog steeds...!!!quote:
de tering...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, dit jaar 20 jaar
In dezelfde bezetting
nou ik ben alleen in de buurt van Groningen...! Mijn visum is verlopen dus moet eerst een nieuwe aanvragen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is redelijk ongekend in de muziek, sporadisch een bandje die zo lang met dezelfde mensen doet, ik vind het geweldig! En het is een steengoede band natuurlijk
Als je in de buurt van Zwolle bent, gewoon komen!
Drie keer raden...quote:
Pff, zo kunnen we nooit meetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, maar is me iets te ver rijden voor een leuke band
Vast wel een keer toch?quote:
komt er nog ene keer een Stage SC meet?quote:
Dan geef je hem levenswegquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat hebben ze nou aan 2 keer een monopoly spel?
of mens erger je niet!quote:
kunnen ze een extra groot speelbord makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat hebben ze nou aan 2 keer een monopoly spel?
quote:
quote:
quote:
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen ze een extra groot speelbord makenof je zwager kan stiekem extra geld pakken uit zijn doos
of je print alle stage SC uit en geeft datquote:
komt ie aan met een vrachtwagen. Denkt die zwager dat ie een gigantisch groot cadeau krijgtquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of je print alle stage SC uit en geeft dat
Luchtje is ook zo saaiquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelen
Ik ben bang dat het een luchtje wordt...
\quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelen
Ik ben bang dat het een luchtje wordt...
quote:
tja.. mijn zus kwam met de ideeen shag of een luchtje..quote:
Dan moet jij maar wat origineels verzinnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die is nog niet klaar
[..]
tja.. mijn zus kwam met de ideeen shag of een luchtje..
Als die al niets origineels verzint.
z'n zus past bij z'n zwagerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat past echt bij je zwager? Wat komt het eerst in je op? Koop daar iets van.
ogen openen wil helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
Zo maar weer is eens ff de supermarkt opzoeken. Er is gewoon niets in huis te vinden
wat heb je nog in je koelkast? misschien kunnen wij een menu voor je fixen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Koelkast is zo goed als leeg en de laatste hagelslag heb ik gisteren al opgemaakt
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je nog in je koelkast? misschien kunnen wij een menu voor je fixen!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan maken
dat is inderdaad heul erg weinig...! Hup hup hup hup! naar de supermarkt ermee! En nee wat knakworstjes voor ons mee!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan maken
Ja, maar daar is weinig van te maken. En de supermarkt is loop afstandquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad een karig maaltijdje, maar je hebt toch ook wel etenswaren die je niet in de koelkasat bewaard.
inderdaad heb je pasta? dan kun je heerlijke pasta maken met curry!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad een karig maaltijdje, maar je hebt toch ook wel etenswaren die je niet in de koelkasat bewaard.
je had intussen al terug kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar is weinig van te maken. En de supermarkt is loop afstand
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad heb je pasta? dan kun je heerlijke pasta maken met curry!!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
goffer.. probeer ik eens iets leuks en fictiefs op twitter.. wordt het uitgekotst.
Nu maar een apart account aangemaakt voor de mooie verhalen van John.. Het fictieve hoofdpersoon van mijn twitter verhalen.
Nu eerst maar eens lunchen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Boterham met kaas en smeer daar nou eens sambal op dean!
Heb ik hier niet. Enige wat er hier in de koelkast staat is een fles mayo en melkquote:
zulks lekker goed als sambal moet je ook zelf op voorraad hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik hier niet. Enige wat er hier in de koelkast staat is een fles mayo en melk
Haha, nou, deze Fries houd wel van pittigquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
Oude kaas is pittig genoeg voor een fries
Ben op het werk hequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zulks lekker goed als sambal moet je ook zelf op voorraad hebben!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, nou, deze Fries houd wel van pittig
Flikker in bijna alle sauzen/mixjes die ik maak een halve pot PiriPiri
kun je niets in de burola zetten dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben op het werk he
Maar is zeker goed spul ja
Oh, kan wel wat in de koelkast stallen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je niets in de burola zetten dan?
HOU!quote:
regel anders even een foto van je werk plek? net zo als een paar jaar terug!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, kan wel wat in de koelkast stallen hoor
En heb geen eigen buro.
Binnenkort maar eens wat halen. Tevens curry en ketchup.
Thnx manquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HOU!
Die mix van je is echt lekker!![]()
![]()
![]()
Chillmodus 1 heb ik volgens mij geheeld gemistquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Thnx man.
Hij wordt op feesten en verjaardagen gedraaid.
Ook Chillmodus 1.
wat voor hel stage heb jij!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet 100 dozen gaan vouwen en inpakkenDus dat is afkicken van Fok! aangezien ik ergens in een afgelegen opslag sta
Dus ben weer weg
Succes ouwe pik ouwe pijpquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet 100 dozen gaan vouwen en inpakkenDus dat is afkicken van Fok! aangezien ik ergens in een afgelegen opslag sta
Dus ben weer weg
http://www.megaupload.com/?d=ESKSIW8U (persoonlijk mijn beste set).quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Chillmodus 1 heb ik volgens mij geheeld gemist![]()
hij is bezig! (toch handig een premium account van mega uploadquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=ESKSIW8U (persoonlijk mijn beste set).
Ja volgens mij heb ik wat fout gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor hel stage heb jij!
wat dan...?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef Puala het volgende:
mensen die afspraken afzeggen moeten dood
Zou een woensdag vanaf half 11 tot 5 afspraak na afspraak hebben. Nu heb ik ineens een gat van een uur er tussen zitten.quote:
Er staan momenteel wat dingen rond mijn pc' tje, die jullie niet mogen zien. Zelfde geld voor mijn grote duurproefruimte.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
regel anders even een foto van je werk plek? net zo als een paar jaar terug!
je kan toch wel een beetje met paint om gaan of niet? gewoon zwarte blokken er overheen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er staan momenteel wat dingen rond mijn pc' tje, die jullie niet mogen zien. Zelfde geld voor mijn grote duurproefruimte.
We zijn bezig met testen van een nieuw model 'koffiepadkoffiezetters', en daar mag eigenlijk niks over uitlekken
Luie bank/stoel + iPod + Chillmodusquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou een woensdag vanaf half 11 tot 5 afspraak na afspraak hebben. Nu heb ik ineens een gat van een uur er tussen zitten.
Nja, wil het wel, maar als iemand er achter komt gaat me een tijdje vrijheid, mijn baan en heeeel veel geld kostenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kan toch wel een beetje met paint om gaan of niet? gewoon zwarte blokken er overheen!
ik snap het niet.. Dan volg je het toch niet? Mensen gingen zich er echt aan storenquote:
Dat kennen ze helaas niet op school die luie bank/stoelquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luie bank/stoel + iPod + Chillmodus
Ambtenaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom zit ik nu ook op het gemeentehuis
Waarvan 30uur pauze?quote:
ik heb gisteren 9 uur achter elkaar lopen vliegen. Vandaag lijkt het haast wel dat het constant pauze is jaquote:
Help mee doosjes vouwen danquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb gisteren 9 uur achter elkaar lopen vliegen. Vandaag lijkt het haast wel dat het constant pauze is ja
Goh, luiwammes ben je er ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Help mee doosjes vouwen dan
Mn latex handschoen is gescheurd en kan geen nieuwe vinden dus kan 'helaas' even niks doen
Dus nu kun je mij wel ff helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, luiwammes ben je er ook.
Ik heb al 9 A4-tjes getypt met stage opdrachten die ik nog moet uitvoeren en leerdoelen opgesteld. Ook al mijn afspraken voor woensdag voorbereid enz.
Dan zoek je een ander paar handschoenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus nu kun je mij wel ff helpen
Kan er echt niks aan doen, had net een lekker tempo met doosjes vouwen maja zonder handschoenen mag het niet ivm vlekken enzo
dan moet je toch echt op de HU zitten, wij hebben 4 hoekbanken in kantine!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kennen ze helaas niet op school die luie bank/stoel
Dat kan niet bij mij op school. Dan slopen ze het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet je toch echt op de HU zitten, wij hebben 4 hoekbanken in kantine!!!
Ja maar kon ze dus niet vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zoek je een ander paar handschoenen
Nouja ik had het alleen op hyves waar ik opeens meerdere pagina's WWW's door moest bladerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap het niet.. Dan volg je het toch niet? Mensen gingen zich er echt aan storen
Waarom stoor je je aan iets waar je je van kan afsluiten?
moet zeggen dat ik hier eigenlijk ook niet meer op wil zitten hoor...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan niet bij mij op school. Dan slopen ze het.
hmm ok.. mja, dat is misschien wel vervelend ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nouja ik had het alleen op hyves waar ik opeens meerdere pagina's WWW's door moest bladeren
Ach, pauze is ook niet gekquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar kon ze dus niet vindenNu aan het wachten tot de vrouw van de baas langskomt want die weet ze te liggen
Wij hebben wel ergens van die plastic dingen staan. Is redelijk op te zitten, maar niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik hier eigenlijk ook niet meer op wil zitten hoor...!heul veul koffie vlekken!
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietjequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Help mee doosjes vouwen dan
Mn latex handschoen is gescheurd en kan geen nieuwe vinden dus kan 'helaas' even niks doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luie bank/stoel + iPod + Chillmodus
idd.. gewoon met de blote handen die doos in!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietje
ah, er is niks veranderd hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. gewoon met de blote handen die doos in!
inderdaad. een doos vouw je toch gewoon met je blote handen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietje
veel plezierquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
En toen waren er weer handschoenenDus ben weer doosjes vouwen
hij is toch het watje dat geen doosjes kan vouwen zonder handschoenen.quote:
Hij heeft een pagina terug gezegd dat het niet mocht zonder handschoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij is toch het watje dat geen doosjes kan vouwen zonder handschoenen.
haalllloooo isdatzo! nog steeds ziekjes?quote:
Tsja dat weet ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar dan snap ik nog niet waarom het niet zonder handschoenen mag. Watvoor dozen zijn het, dat er geen vingerafdrukken op mogen worden achtergelaten.
Misselijk jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haalllloooo isdatzo! nog steeds ziekjes?
hij had ons best wat meer informatie mogen geven.quote:
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen. En hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij had ons best wat meer informatie mogen geven.![]()
Maar hoe is het met jou?
lekker kotsen!quote:
moet je wel even een foto van jezelf er in zetten he! beetje stom zo'n vakje waar niets in zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen.
quote:
Nou of het werkelijk een foto van mezelf gaat worden weet ik nog niet. Kan ook zijn dat ik er een mooie afbeelding in zet van een gedicht. Maar je hebt gelijk. Enkel zit ik op stage en heb ik mijn eigen pc niet bij de hand nuquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wel even een foto van jezelf er in zetten he! beetje stom zo'n vakje waar niets in zit
wel goed, maar verveel me wel. Gelukkig is de vakantie bijna voorbijquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen. En hoe is het met jou?
Wanneer moet je weer beginnen? En je verveelt je nog niet erg genoeg, je bent nog niet op msn te vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel goed, maar verveel me wel. Gelukkig is de vakantie bijna voor bij![]()
maandag ga ik weer aan de slag. Tegelijk met de scholen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer beginnen? En je verveelt je nog niet erg genoeg, je bent nog niet op msn te vinden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag ga ik weer aan de slag. Tegelijk met de scholen.
Nu wel![]()
quote:
Wordt pas leuk als er vlokken in zittenquote:
bezig inderdaad, maar niet aan het werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zie het
Hmm, lekker toch? Ik ben al weer een week bezig helaas
Zwarte dozen en ze kosten blijkbaar 103euro per stukquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar dan snap ik nog niet waarom het niet zonder handschoenen mag. Watvoor dozen zijn het, dat er geen vingerafdrukken op mogen worden achtergelaten.
watvoor speciale dozen zijn dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zwarte dozen en ze kosten blijkbaar 103euro per stukMaar mogen dus geen vlekken op enzo..
Anders krijgen ze het niet op tijd af.. Dus ik ben de minste niet om ze even te helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:40 schreef jna het volgende:
Wat voor opleiding doe je dat je dozen moet gaan vouwen op je stage?
jij krijgt mail op je werk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
net even mijn werk-mail bekeken, had ik gewoon 24 mailtjes.
Gewoon kartonquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
watvoor speciale dozen zijn dat?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij krijgt mail op je werk?
Ik krijg alleen mail als er iemand jarig is ofzo
karton dat je met handschoenen moet vouwenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon kartonMaar zit heel binnenwerk in. Maar omdat er maar 100 voor gemaakt zijn (speciaal voor een beurs) en het niet om een grote oplage gaat durven ze er zoveel geld voor te vragen
Iedereen hier vindt het ook belachelijk maar niks aan te doen..
Lach maar ;P ook wel grappig, want zitten nogal scherpe randjes aan. Als er eenmaal een klein gaatje in zo'n latex handschoen zit scheurt ie meteen helemaal kapotquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
karton dat je met handschoenen moet vouwen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lach maar ;P ook wel grappig, want zitten nogal scherpe randjes aan. Als er eenmaal een klein gaatje in zo'n latex handschoen zit scheurt ie meteen helemaal kapotIs ook al 3x gebeurd.
jij hebt de macht!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik opteer voor een wijziging in de OP: DjRex89 - dozenvouwer deluxe.
Ik dien een protest in!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik opteer voor een wijziging in de OP: DjRex89 - dozenvouwer deluxe.
wel in drievoud.quote:
als het goed is, ben je nu twee minuten wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef DjRex89 het volgende:
Daarom was ik zo door mn handschoenen heenNu nog maar 3min en dan weekend
Ben nog even bezig met mijn protest indienen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als het goed is, ben je nu twee minuten weg
Ontvangenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben nog even bezig met mijn protest indienen..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik hoop dat je op de hoogte bent van het feit dat dat protest schriftelijk en ondertekend in drievoud ingediend dient te worden en door mij ontvangen moet zijn vóór 17.00 vanmiddag. De overige leden van de commissie* moeten hun exemplaar óók voor 17.00 vanmiddag, schriftelijk, ontvangen hebben.
*Zie luctor's post.
En op basis van welke gronden is ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je dient een protest in, maar waartegen dat is niet echt duidelijk geworden uit de ontvangen documenten.
inderdaad de reden van het protest mis ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En op basis van welke gronden is ook niet duidelijk. Gaarne toelichten.
inderdaad.quote:Voorlopig is 't iig afgekeurd, toch, luctor?
word bij eerste afkeuring de naam niet gelijk veranderd? met in het achterhoofd dat een opvolgend topic een andere naam kan krijgen als het protest toch duidelijk is geworden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En op basis van welke gronden is ook niet duidelijk. Gaarne toelichten.
Voorlopig is 't iig afgekeurd, toch, luctor?
jij bent een mod! Mods kunnen geen protesten indienen!quote:
Ja, dat is inderdaad de procedure. Maar billijk als wij zijn geven wij de indiener van het bezwaar de kans het bezwaar toe te lichten en gaan wij er niet van uit dat het bezwaar per definitie afgewezen zal worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
word bij eerste afkeuring de naam niet gelijk veranderd? met in het achterhoofd dat een opvolgend topic een andere naam kan krijgen als het protest toch duidelijk is geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |