Hij heeft een pagina terug gezegd dat het niet mocht zonder handschoenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij is toch het watje dat geen doosjes kan vouwen zonder handschoenen.
haalllloooo isdatzo! nog steeds ziekjes?quote:
Tsja dat weet ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar dan snap ik nog niet waarom het niet zonder handschoenen mag. Watvoor dozen zijn het, dat er geen vingerafdrukken op mogen worden achtergelaten.
Misselijk jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haalllloooo isdatzo! nog steeds ziekjes?
hij had ons best wat meer informatie mogen geven.quote:
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen. En hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij had ons best wat meer informatie mogen geven.![]()
Maar hoe is het met jou?
lekker kotsen!quote:
moet je wel even een foto van jezelf er in zetten he! beetje stom zo'n vakje waar niets in zitquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen.
quote:
Nou of het werkelijk een foto van mezelf gaat worden weet ik nog niet. Kan ook zijn dat ik er een mooie afbeelding in zet van een gedicht. Maar je hebt gelijk. Enkel zit ik op stage en heb ik mijn eigen pc niet bij de hand nuquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je wel even een foto van jezelf er in zetten he! beetje stom zo'n vakje waar niets in zit
wel goed, maar verveel me wel. Gelukkig is de vakantie bijna voorbijquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel erg verveeld vooral. Ben mijn blog maar gaan aanpassen. En hoe is het met jou?
Wanneer moet je weer beginnen? En je verveelt je nog niet erg genoeg, je bent nog niet op msn te vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel goed, maar verveel me wel. Gelukkig is de vakantie bijna voor bij![]()
maandag ga ik weer aan de slag. Tegelijk met de scholen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer beginnen? En je verveelt je nog niet erg genoeg, je bent nog niet op msn te vinden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag ga ik weer aan de slag. Tegelijk met de scholen.
Nu wel![]()
quote:
Wordt pas leuk als er vlokken in zittenquote:
bezig inderdaad, maar niet aan het werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zie het
Hmm, lekker toch? Ik ben al weer een week bezig helaas
Zwarte dozen en ze kosten blijkbaar 103euro per stukquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar dan snap ik nog niet waarom het niet zonder handschoenen mag. Watvoor dozen zijn het, dat er geen vingerafdrukken op mogen worden achtergelaten.
watvoor speciale dozen zijn dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zwarte dozen en ze kosten blijkbaar 103euro per stukMaar mogen dus geen vlekken op enzo..
Anders krijgen ze het niet op tijd af.. Dus ik ben de minste niet om ze even te helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:40 schreef jna het volgende:
Wat voor opleiding doe je dat je dozen moet gaan vouwen op je stage?
jij krijgt mail op je werk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
net even mijn werk-mail bekeken, had ik gewoon 24 mailtjes.
Gewoon kartonquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
watvoor speciale dozen zijn dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |