Dus nu kun je mij wel ff helpenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, luiwammes ben je er ook.
Ik heb al 9 A4-tjes getypt met stage opdrachten die ik nog moet uitvoeren en leerdoelen opgesteld. Ook al mijn afspraken voor woensdag voorbereid enz.
Dan zoek je een ander paar handschoenenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus nu kun je mij wel ff helpen
Kan er echt niks aan doen, had net een lekker tempo met doosjes vouwen maja zonder handschoenen mag het niet ivm vlekken enzo
dan moet je toch echt op de HU zitten, wij hebben 4 hoekbanken in kantine!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kennen ze helaas niet op school die luie bank/stoel
Dat kan niet bij mij op school. Dan slopen ze het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet je toch echt op de HU zitten, wij hebben 4 hoekbanken in kantine!!!
Ja maar kon ze dus niet vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zoek je een ander paar handschoenen
Nouja ik had het alleen op hyves waar ik opeens meerdere pagina's WWW's door moest bladerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap het niet.. Dan volg je het toch niet? Mensen gingen zich er echt aan storen
Waarom stoor je je aan iets waar je je van kan afsluiten?
moet zeggen dat ik hier eigenlijk ook niet meer op wil zitten hoor...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan niet bij mij op school. Dan slopen ze het.
hmm ok.. mja, dat is misschien wel vervelend ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nouja ik had het alleen op hyves waar ik opeens meerdere pagina's WWW's door moest bladeren
Ach, pauze is ook niet gekquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar kon ze dus niet vindenNu aan het wachten tot de vrouw van de baas langskomt want die weet ze te liggen
Wij hebben wel ergens van die plastic dingen staan. Is redelijk op te zitten, maar niet ideaal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik hier eigenlijk ook niet meer op wil zitten hoor...!heul veul koffie vlekken!
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietjequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Help mee doosjes vouwen dan
Mn latex handschoen is gescheurd en kan geen nieuwe vinden dus kan 'helaas' even niks doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luie bank/stoel + iPod + Chillmodus
idd.. gewoon met de blote handen die doos in!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietje
ah, er is niks veranderd hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. gewoon met de blote handen die doos in!
inderdaad. een doos vouw je toch gewoon met je blote handen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Handschoenen aan met doos vouwen? Mietje
veel plezierquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
En toen waren er weer handschoenenDus ben weer doosjes vouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |