taaaa taaa tatatatatatatatata taaa taaa tatatatatatatataquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef jna het volgende:
tuuuu tuuu tututututututututu tuuu tuuu tutututututututu
nieuw zeeland?quote:
Zeker! heb ik heel erg zin inquote:
wat?quote:
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!quote:
Ik dacht meteen aan dat liedje bij dat 'taa taa' enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker! heb ik heel erg zin in![]()
[..]
wat?
ik veranderde gewoon de u in de aquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan dat liedje bij dat 'taa taa' enzo.
Joh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!
jij kan er ook niets aan doen dat je blond bentquote:
Iedereen noemt mij blond. Zelfs op fok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij kan er ook niets aan doen dat je blond bent![]()
kunnen negeroiede dames niet blond zijn dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Iedereen noemt mij blond. Zelfs op fok. [ afbeelding ]
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh kom langs! Je bent dan een uur van mij vandaan.
[..]
Hahaha, hoe tof.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk gelukkig 1 iemand die slim is!
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen negeroiede dames niet blond zijn dan?
Kerkrade.quote:
Daar ben ik ook nog een keer belandquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.
[..]
Kerkrade.
echt nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Van nature denk ik niet. Beyoncé is blond, maar dat haar is gewoon fake.
ooit... ooit... meisje, word je ook wel eens slim!quote:
Haha.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog een keer belandWas bij een maat in Landgraaf en er bleek daar een goede ijszaak te zitten dus toen naar Kerkrade gefietst
Ik ga echt niet happen nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt nietzij is echt wel normaal blond!
jammer..quote:
Was verlaten toen want Roda JC had toen bekerwedstrijd tegen Feyenoord in De Kuip dus er was geen hondquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.Prachtige stad eh?
![]()
[..]
Ik ga echt niet happen nu.
Klinkt overtuigend..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ooit... ooit... meisje, word je ook wel eens slim!
schiet je zelf nou niet door je kop... dat kan later altijd nog wel!quote:
Oke, ik wacht af.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
schiet je zelf nou niet door je kop... dat kan later altijd nog wel!
neee geef die kogel dan eerst aan een lelijk meisje ofzo. Jij kan altijd nog wel een keer zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, ik wacht af.
Misschien over 5 minuten ofzo.
omdat ik het zonde vind als leuke meisjes het leven verlatenquote:
Dankje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik het zonde vind als leuke meisjes het leven verlaten![]()
Kut er vliegt een vlieg voor me hoofd, echt super irritant... zal ik hem dood slaan?
maar deze wil de hele tijd mn neus in..! en dat is echt vervelend...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ga je gang. Hier is ook eentje die mij gezelschap houdt. Ik houd hem als huisdier.. voorlopig
Wat goor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar deze wil de hele tijd mn neus in..! en dat is echt vervelend...!
ik heb hel al dood geslagenquote:
Tijd voor een begrafenis.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb hel al dood geslagen
Alright.quote:
slaapze en tot morgen!quote:
ik wou hem eigenlijk cremeren...?quote:
slecht excuus... je hebt vakantie...! wat staat er gepland voor morgen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef L.no het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan.. morgen wordt weer een lange dag.
Dat vind ik altijd naar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou hem eigenlijk cremeren...?
Ik moet boeken gaan halen op school. Afgesproken met een tante en dan begint de crematie van mijn tante.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
slecht excuus... je hebt vakantie...! wat staat er gepland voor morgen?
gezien je volgende post begrijp ik hetquote:
mmmm ja nee mmm ok, misschien mag je dan ook wel naar bed gaan, beter uitgeslapen zijn morgen dan in slaap vallen bij de crematiequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet boeken gaan halen op school. Afgesproken met een tante en dan begint de crematie van mijn tante.
Er zijn ook familieleden die komen logeren hiero, dus veel rust zal ik niet hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezien je volgende post begrijp ik het
[..]
mmmm ja nee mmm ok, misschien mag je dan ook wel naar bed gaan, beter uitgeslapen zijn morgen dan in slaap vallen bij de crematie
ok! slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn ook familieleden die komen logeren hiero, dus veel rust zal ik niet hebben.
Byebye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |