hardlopen, verjaardag van mijn zus en mijn vriendinnetje komt zondagquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
De verjaardag van je zus en een cadeau voor je zwager?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hardlopen, verjaardag van mijn zus en mijn vriendinnetje komt zondag
Oh damn.. moet nog een kado verzinnen voor mijn zwager
ja.. die is ook pas jarig geweest en voor mijn zus weet ik het alquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
De verjaardag van je zus en een cadeau voor je zwager?
Aaaah, doe hetzelfdequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. die is ook pas jarig geweest en voor mijn zus weet ik het al
leven die ook nog steeds...!!!quote:
de tering...!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, dit jaar 20 jaar
In dezelfde bezetting
nou ik ben alleen in de buurt van Groningen...! Mijn visum is verlopen dus moet eerst een nieuwe aanvragen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is redelijk ongekend in de muziek, sporadisch een bandje die zo lang met dezelfde mensen doet, ik vind het geweldig! En het is een steengoede band natuurlijk
Als je in de buurt van Zwolle bent, gewoon komen!
Drie keer raden...quote:
Pff, zo kunnen we nooit meetenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, maar is me iets te ver rijden voor een leuke band
Vast wel een keer toch?quote:
komt er nog ene keer een Stage SC meet?quote:
Dan geef je hem levenswegquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat hebben ze nou aan 2 keer een monopoly spel?
of mens erger je niet!quote:
kunnen ze een extra groot speelbord makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat hebben ze nou aan 2 keer een monopoly spel?
quote:
quote:
quote:
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:24 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen ze een extra groot speelbord makenof je zwager kan stiekem extra geld pakken uit zijn doos
of je print alle stage SC uit en geeft datquote:
komt ie aan met een vrachtwagen. Denkt die zwager dat ie een gigantisch groot cadeau krijgtquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of je print alle stage SC uit en geeft dat
Luchtje is ook zo saaiquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelen
Ik ben bang dat het een luchtje wordt...
\quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
well leuk meedenken, maar mijn zwager is dan weer niet zo van de spelletjes spelen
Ik ben bang dat het een luchtje wordt...
quote:
tja.. mijn zus kwam met de ideeen shag of een luchtje..quote:
Dan moet jij maar wat origineels verzinnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die is nog niet klaar
[..]
tja.. mijn zus kwam met de ideeen shag of een luchtje..
Als die al niets origineels verzint.
z'n zus past bij z'n zwagerquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat past echt bij je zwager? Wat komt het eerst in je op? Koop daar iets van.
ogen openen wil helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
Zo maar weer is eens ff de supermarkt opzoeken. Er is gewoon niets in huis te vinden
wat heb je nog in je koelkast? misschien kunnen wij een menu voor je fixen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Koelkast is zo goed als leeg en de laatste hagelslag heb ik gisteren al opgemaakt
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je nog in je koelkast? misschien kunnen wij een menu voor je fixen!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan maken
dat is inderdaad heul erg weinig...! Hup hup hup hup! naar de supermarkt ermee! En nee wat knakworstjes voor ons mee!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vieze tomatensaus, mayo, curry en een fles cola. Knappe vent als je er wat van kan maken
Ja, maar daar is weinig van te maken. En de supermarkt is loop afstandquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad een karig maaltijdje, maar je hebt toch ook wel etenswaren die je niet in de koelkasat bewaard.
inderdaad heb je pasta? dan kun je heerlijke pasta maken met curry!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad een karig maaltijdje, maar je hebt toch ook wel etenswaren die je niet in de koelkasat bewaard.
je had intussen al terug kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar is weinig van te maken. En de supermarkt is loop afstand
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad heb je pasta? dan kun je heerlijke pasta maken met curry!!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
goffer.. probeer ik eens iets leuks en fictiefs op twitter.. wordt het uitgekotst.
Nu maar een apart account aangemaakt voor de mooie verhalen van John.. Het fictieve hoofdpersoon van mijn twitter verhalen.
Nu eerst maar eens lunchen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Boterham met kaas en smeer daar nou eens sambal op dean!
Heb ik hier niet. Enige wat er hier in de koelkast staat is een fles mayo en melkquote:
zulks lekker goed als sambal moet je ook zelf op voorraad hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik hier niet. Enige wat er hier in de koelkast staat is een fles mayo en melk
Haha, nou, deze Fries houd wel van pittigquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:33 schreef jna het volgende:
[..]
Oude kaas is pittig genoeg voor een fries
Ben op het werk hequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zulks lekker goed als sambal moet je ook zelf op voorraad hebben!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, nou, deze Fries houd wel van pittig
Flikker in bijna alle sauzen/mixjes die ik maak een halve pot PiriPiri
kun je niets in de burola zetten dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben op het werk he
Maar is zeker goed spul ja
Oh, kan wel wat in de koelkast stallen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je niets in de burola zetten dan?
HOU!quote:
regel anders even een foto van je werk plek? net zo als een paar jaar terug!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, kan wel wat in de koelkast stallen hoor
En heb geen eigen buro.
Binnenkort maar eens wat halen. Tevens curry en ketchup.
Thnx manquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HOU!
Die mix van je is echt lekker!![]()
![]()
![]()
Chillmodus 1 heb ik volgens mij geheeld gemistquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Thnx man.
Hij wordt op feesten en verjaardagen gedraaid.
Ook Chillmodus 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |