Wat is dat toch met Hollywood-celebs een UBERGROTE BEKER met koffie, een hondje en allerlei tasjes om hun armen?quote:Op zondag 27 september 2009 00:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Een nieuwe look voor Mischa Barton, niet eens voor een film....![]()
[ afbeelding ]
Een trend?quote:Op zondag 27 september 2009 10:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Hollywood-celebs een UBERGROTE BEKER met koffie, een hondje en allerlei tasjes om hun armen?
Ik heb ook wel eens drinken (sapje) in m'n handen, samen met tasjes tijdens het winkelenquote:Op zondag 27 september 2009 10:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Hollywood-celebs een UBERGROTE BEKER met koffie, een hondje en allerlei tasjes om hun armen?
Het ziet eruit als een iced coffee of frappuccino.quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens drinken (sapje) in m'n handen, samen met tasjes tijdens het winkelen![]()
Ik dacht trouwens dat Micha ook een sap of milkshake in handen had?
Ze is ook in rouw als je d'r uitdrukking zietquote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef Gordijn het volgende:
Ze heeft een T-shirt van The Wall aan!
Maar van een halve liter koffie krijgt een normaal mens toch dikke buikpijnquote:Op zondag 27 september 2009 16:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een iced coffee of frappuccino.
Hm.quote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Jetje86 het volgende:
Christina Applegate is 60 geworden
[ afbeelding ]
Voor die 3 rimpeltjes bij de ogen, die iedereen na de 30 zo ongeveer krijgt, nee ze ziet er prima uitquote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Inderdaad, prachtige vrouw! Dat je niet aan de botox bent, maakt je niet gelijk onflatteus.
Ik hoorde laatst (vraag me niet meer waar) dat die sterren aan de koffie zitten in verband met de lijn. Ze kunnen niet alles eten wat ze willen, en de koffie stilt de hongerquote:Op zondag 27 september 2009 10:15 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2009 00:57 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Nicolas Cage voor een proepassing van het supermanpak.... god zij dank is de film nooit gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Daarom is starbucks ook zo populair, de normale koffie is er niet te zuipen.quote:Op maandag 28 september 2009 01:47 schreef Charmian het volgende:
De koffie in Amerika smaakt naar slootwater. Echt, ik ben niet van de sterke koffie maar daar smaakt het of die koffiebonen er ff langs zijn gevlogen. of ik heb op de verkeerd plekkenkoffie gedronken
Wat een onzin zeg. Nespresso koffie bijv. is echt wel beter dan de koffie van Starbucks. Starbucks koffie is best lekker maar laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef bloodymary het volgende:
Nou, de koffie in Nederland is ook niet te zuipen hoor. Het enige land dat geen Starbucks nodig heeft is Italie.
Pff. Als we elk mens dat kanker heeft gehad opeens respectvol moeten bekritiseren kunnen we straks nog maar weinig hoor; elke keer als haar foto in onflatteus staat komt dat 'kanker-excuus' weer langsvaren. Nou weten we het wel, neem aan dat C.A. het zelf ook fijn vindt als ze weer gewoon normaal in de spotlights staat, laten we daar dan niet zo over doorhuilen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm.Ietwat respectloos vind ik, aangezien ze drager is van het borstkanker-gen, net allemaal chemotherapieen en weet ik het wat heeft gehad voor de kanker. Lijkt me duidelijk dat dat zijn weerslag heeft op je uiterlijk.
Ik vind haar er puik uitzien op die foto.
Nee, da's echt geen onzin, bestel maar eens een koffie in een Nederlands cafe of restaurant en vervolgens in Italie. Ik vind Starbucks koffie trouwens ook helemaal niet goed. Ik bedoel alleen dat die hier wel voet aan de grond krijgen (en in Italie niet, hebben ze wel geprobeerd), omdat mensen denken dat ze hier koffie drinken.quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Nespresso koffie bijv. is echt wel beter dan de koffie van Starbucks. Starbucks koffie is best lekker maar laten we niet overdrijven.
Is dat echt?quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Kylie ziet er ook niet meer uit met d'r botox hoofd.
Een oudje:
[ afbeelding ]
madame tussauds?quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef bloodymary het volgende:
Ja, sorry liet me zo meeslepen dat ik niet meer wist in welk topic ik zat. Ik vat nog een bakkie!
Maar ontopic. Dat kan bijna niet echt zijn die Kylie, dat moet een pop zijn, waar zou die foto gemaakt moeten zijn?
Damn ze kan niet eens meer goed lachenquote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Een oudje:
[ afbeelding ]
Omg volgens mij moeten die 2 dochters goths voorstellen, maar eigenlijk zie ik alle drie de spaanse dames op een bankje voor hun huisje in het dorp zitten breien of punniken, haken mag ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Awkward family picture met de Obama's en de Spaanse premier Zapatero met zijn gezin
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, die had ik nog nooit gezien, dr gezicht lijkt wel letterlijk van plastic gemaakt, of een masker van plasticquote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Een oudje:
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel, kan haast niet anders... en zowel, dan is Nicole Kidman haar voorbeeldquote:
He, is Annie Lennox tegenwoordig getrouwd met de Spaanse premier?quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Awkward family picture met de Obama's en de Spaanse premier Zapatero met zijn gezin
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij zwanger?quote:
Is hij een meisje?quote:
Dat nummerbord van die auto ookquote:
Volgens mij is hij ook nog eens vrij klein. Of lijkt dat maar zo?quote:
Wat is Hooman?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat nummerbord van die auto ook: 'Hooman'
![]()
![]()
Het gaat ook niet om dat er iets mis is perse, maar ik vind dat je op al deze foto's wel kan zien dat ze een beetje is doorgeslagen met het botoxen. Geef mij Christina Applegate dan maar.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Radegast het volgende:
Vind nou niet zoveel mis met bovenstaande foto's, behalve dan die ene die Mylene postte.
Ze zit af en toe iets teveel aan de botox, maar dat trekt meestal wel aardig bij na veloop van tijd. Zag laatst paparazzifoto's van haar, en daar stond ze goed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |