Is dat echt?quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Kylie ziet er ook niet meer uit met d'r botox hoofd.
Een oudje:
[ afbeelding ]
madame tussauds?quote:Op maandag 28 september 2009 14:21 schreef bloodymary het volgende:
Ja, sorry liet me zo meeslepen dat ik niet meer wist in welk topic ik zat. Ik vat nog een bakkie!
Maar ontopic. Dat kan bijna niet echt zijn die Kylie, dat moet een pop zijn, waar zou die foto gemaakt moeten zijn?
Damn ze kan niet eens meer goed lachenquote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Een oudje:
[ afbeelding ]
Omg volgens mij moeten die 2 dochters goths voorstellen, maar eigenlijk zie ik alle drie de spaanse dames op een bankje voor hun huisje in het dorp zitten breien of punniken, haken mag ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Awkward family picture met de Obama's en de Spaanse premier Zapatero met zijn gezin
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrr, die had ik nog nooit gezien, dr gezicht lijkt wel letterlijk van plastic gemaakt, of een masker van plasticquote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Mylene het volgende:
Een oudje:
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel, kan haast niet anders... en zowel, dan is Nicole Kidman haar voorbeeldquote:
He, is Annie Lennox tegenwoordig getrouwd met de Spaanse premier?quote:Op maandag 28 september 2009 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Awkward family picture met de Obama's en de Spaanse premier Zapatero met zijn gezin
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij zwanger?quote:
Is hij een meisje?quote:
Dat nummerbord van die auto ookquote:
Volgens mij is hij ook nog eens vrij klein. Of lijkt dat maar zo?quote:
Wat is Hooman?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat nummerbord van die auto ook: 'Hooman'
![]()
![]()
Het gaat ook niet om dat er iets mis is perse, maar ik vind dat je op al deze foto's wel kan zien dat ze een beetje is doorgeslagen met het botoxen. Geef mij Christina Applegate dan maar.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Radegast het volgende:
Vind nou niet zoveel mis met bovenstaande foto's, behalve dan die ene die Mylene postte.
Ze zit af en toe iets teveel aan de botox, maar dat trekt meestal wel aardig bij na veloop van tijd. Zag laatst paparazzifoto's van haar, en daar stond ze goed op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |