/quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Ireentje het volgende:
I love Gwen, maar hier vind ik haar toch écht niet zo flatteus op staan. Ze lijkt ouder ofzo.
[ afbeelding ]
Maar hij heeft gewoon een raar hoofd, kan ie ook niks aan doenquote:Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef celebsweeper het volgende:
Ron Perlman
van hellboy
[ afbeelding ]
Zal me niet verbazen als Gwen het een en ander aan zichzelf heeft laten veranderen. Ze ziet er wel erg anders uit lately.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Sharapova het volgende:
[..]
/
ja idd, lijkt wel russisch/ pools ofzo
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]leuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet nu net of ze een enorm mooie jurk draagt waarin haar figuur zo goed uitkomtquote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze is in het echt ook supergespierd (en heel klein)
Toen ik haar later tijdens haar show zag (dit is een kostuum uit haar Funhouse-tour), zie je wel waarom: ze hangt geregeld in de trapeze. Daar krijg je wel spierbundels van!
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef female81 het volgende:
Kan zijn dat 'ie in andere varianten al in dit topic heeft gestaan, maar in ieder geval kwam ik bij het uitsorteren van oude bladen ('wat kan weg en wat niet') deze foto van Beth Ditto tegen:
[ afbeelding ]![]()
(Al heeft ze natuurlijk wel lef.)
voor haar doen staat ze er idd leuk opquote:Op donderdag 24 september 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel cute, hoe Beth op de foto staat.
Ik vind het erg mooi!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef female81 het volgende:
Ik zag nu trouwens ergens de hoes van de nieuwe cd van Mariah Carey. Ik moest sowieso al kotsen van dat mens, maar toen had ik deze hoes nog niet gezien. Erger dan ooit.
[ afbeelding ]
(Of ik misschien jaloers ben? Wel op haar bankrekening. Dát wel.)
Een van haar betere foto's, hoewel het natuurlijk wel weer erg bijgewerkt is waarschijnlijk en haar borsten staan altijd zo extreem uit elkaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef female81 het volgende:
Ik zag nu trouwens ergens de hoes van de nieuwe cd van Mariah Carey. Ik moest sowieso al kotsen van dat mens, maar toen had ik deze hoes nog niet gezien. Erger dan ooit.
[ afbeelding ]
Zou ik ook best naast wakker willen worden zo.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit ze op???quote:
Ik zie twee pannekoekjes onder haar bovenstukje uitfloepen.quote:
Yummie, een gebakken lijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef celebsweeper het volgende:
wat is eigenlijk het verhaal achter deze dame??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar staat ze al tig keer in.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:31 schreef scrub_nurse het volgende:
die van tara reid (zij is het toch he?) die kan ook in door plastische chirurgie verspookte celebs....
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar staat ze al tig keer in.
En wat dacht je van een overdosis zonquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef celebsweeper het volgende:
ooh ja tuurlijk :S maar wilde eigenlijk alleen maar weten wat er is gebeurd..maar plastische chirurgie dus...
[..]
O da's m'n held. Maar hij heeft wel een wat ....ehm.....puntig geval........quote:Op donderdag 24 september 2009 12:32 schreef celebsweeper het volgende:
robbert downey jrs
[ afbeelding ]
Ik vind de linkerfoto er echt heel raar uitzien. Waar is haar linkerarm? Ze zijn iig flink geshopt!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel handig die Playdoh-boobies. Je kunt ze alle kanten opsturen: naar voren, opzij of naar buiten. en ze blijven altijd goed staanquote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
In het groot:quote:Op vrijdag 25 september 2009 04:55 schreef female81 het volgende:
Was deze van Reinout Oerlemans al gepost?
[ afbeelding ]
En een plaatje van Posh dat me erg misselijk maakt, ondanks dat het nauwelijks groter is dan een postzegel:
[ afbeelding ]
(Dan toch liever Beth Ditto. Al is het alleen al omdat die nog enige levensvreugde uitstraalt.)
Barry Gibb is er niks bij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 04:55 schreef female81 het volgende:
Was deze van Reinout Oerlemans al gepost?
[ afbeelding ]
Noem me gek, maar ik vind het wel meevallen. Tuurlijk mogen er een flink aantal kilo's bij, maar ze is altijd heel tenger geweest.quote:
De ingezoomde versie was al geplaatst op de vorige pagina of zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Dames en heren... Een instant klassieker!
Britney![]()
[ afbeelding ]
Zal wel aan mij liggen dan, ik kon en kan m niet vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:25 schreef rena het volgende:
[..]
De ingezoomde versie was al geplaatst op de vorige pagina of zo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij past hier niet helemaal, maar deze foto is wel hilarisch. Hoe Berlusconi door lichaamstaal op zijn nummer wordt gezet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij past hier niet helemaal, maar deze foto is wel hilarisch. Hoe Berlusconi door lichaamstaal op zijn nummer wordt gezet
[ afbeelding ]
En haar chubby omvang tijdens de Spice-girls tijd ben je vergeten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Radegast het volgende:
maar ze is altijd heel tenger geweest.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Dames en heren... Een instant klassieker!
Britney![]()
[ afbeelding ]
Victoria zag in haar spice girls periode beter uit..quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En haar chubby omvang tijdens de Spice-girls tijd ben je vergeten?![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Nou nou, chubby was ze toch nooit?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En haar chubby omvang tijdens de Spice-girls tijd ben je vergeten?![]()
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Ja, maar dat is alleen al omdat ze daar 10 jaar jonger is en ook een leuker kapsel hadquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:40 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Victoria zag in haar spice girls periode beter uit..
Nou ik vind dat gezichtje niet bepaald gewoon slank.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou nou, chubby was ze toch nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |